نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
استقلال چگونه قهرمان می‌شود؟/ اشتباهی که منجر به برکناری فکری شد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارشناس فوتبال و کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه فرصت کافی در اختیار محمود فکری قرار گرفت، به اشتباهاتی اشاره کرد که از سوی وی رخ داد و منجر به برکناری‌اش شد.

خبرورزشی - شاهین بیانی در مورد تغییر و تحولاتی که در کادر فنی استقلال انجام شد، اظهار داشت: آبی‌پوشان روزهای سختی را سپری کردند، محمود فکری که یکی از بازیکنان قدیمی استقلال بود، در ابتدای فصل هدایت تیم را بر عهده گرفت اما متأسفانه نتوانست شرایط خوبی در استقلال به وجود آورد. این تیم خوب بازی نمی‌کرد. طوری نبود که هواداران از تماشای بازی‌اش لذت ببرند و مشخص بود با این شرایط هرگز قهرمان نخواهد شد.

وی ادامه داد: پس از نتایج ضعیفی که استقلال برابر سپاهان و مس رفسنجان گرفت، فکری متوجه شد که با وجود او، آبی‌پوشان نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند، آنها از نظر فنی هم ضعیف بودند و سرمربی سابق آبی‌پوشان با دیدن این اتفاقات، بهترین تصمیم را گرفت و هدایت استقلال را به فرد دیگری سپرد.

بیانی افزود: مجیدی بهترین گزینه برای استقلال بود، او شناخت خوبی از تیم دارد، بازیکنان را کامل می‌شناسد و می‌داند که چگونه از آنها بازی بگیرد. امیدوارم که این تغییر و تحولات به نفع استقلال باشد و این تیم بتواند در بازی‌های آینده نتایج قابل قبولی کسب کند.

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: آبی‌پوشان بازی‌های زیادی در پیش دارند و می‌توانند با پیروزی برابر حریفان، خود را به صدر جدول برسانند. ضمن اینکه جام‌حذفی هم در راه است و استقلال می‌تواند با کمترین بازی‌های ممکن، قهرمان شده و باز هم به لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

وی در مورد دلایل جدایی فکری از استقلال گفت: دو علت برای جدایی فکری وجود داشت؛ اول آنکه او نیم‌فصل فرصت داشت تا بتواند یک ترکیب خوب را روانه میدان کند اما متأسفانه پس از گذشت ۱۵ بازی، استقلال هنوز نتوانسته بود ترکیب اصلی خود را پیدا کند و شاهد بودیم که سرمربی استقلال هر بازی با یک ترکیب وارد زمین می‌شد. دومین علت جدایی فکری، فشار زیادی بود که از سوی هواداران بر او و کادر فنی‌اش وارد می‌شد. وقتی یک تیم از ۵ بازی تنها ۵ امتیاز می‌گیرد، مشخص است که شرایط خوبی ندارد و باید به هوادار حق داد که نگران تیمش بوده و خواستار تغییر و تحول در کادر فنی باشد.

بیانی گفت: استقلال به یک برد خوب برابر فولاد خوزستان دست پیدا کرد. مجیدی نمی‌توانست در ۴۸ ساعت کار فنی انجام دهد اما تجربه او باعث شد که تیم از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی پیدا کند و با ارائه یک بازی خوب بتواند فولاد خوزستان را که مدعی قهرمانی است، شکست دهد.

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار روز پنجشنبه ۲۱ اسفند برابر پیکان از مرحله یک‌شانزدهم جام‌حذفی گفت: شرایط استقلال روز به روز بهتر می‌شود. کادر فنی تیم را از لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده‌آل خواهد رساند ضمن اینکه دستیاران مجیدی هم قابلیت‌های بالایی از لحاظ فنی دارند و چهره‌های شناخته شده‌ای هستند البته استقلال بازیکنان خوبی هم دارد. به طور مثال، ریگی مقابل فولاد خوزستان عملکرد خوبی داشت و من تعجب می‌کنم که چرا فکری از این بازیکن خوب، بازی نمی‌گرفت.

وی تأکید کرد: شاید تنها نقطه ضعف این روزهای استقلال، قلب دفاع این تیم باشد. مجیدی باید حواسش به دفاع باشد ضمن اینکه معتقدم آبی‌پوشان به یک مدافع باتجربه نیاز دارند تا در قلب دفاع بتواند آرامش را به تیم برگرداند.

بیانی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم پیشکسوتان و هم هواداران باید از مجیدی حمایت کنند، استقلال نیاز به حمایت آنها دارد و آبی‌پوشان دو بازی سخت مقابل سپاهان و پرسپولیس دارند. به نظر می‌رسد تیمی که در دربی برنده شود، به طور حتم قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با حقارت شرم تاژی ام IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    تو که دلت نسوخته برا این تیم برا مطرح شدن اینارو میگی بعدشم همه میدونن فرهاد با باند بازی اومد روی کار ا
  • عامیرزا IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    یکی از عوسطوره ها وپیشکسوتهای پر افتخار عستقلالی، کسی که کار استاد اسدی رو تمام کرد!! اون بنده خدا یه گل بخودی بی ثمر زد اینقدر معروف شد! این یکی با گل بخودی دقیقه85 روبروی عربستان مهمترین رقیب ایران ودکل امروزی عابیا، و علیل کردن بهترین تیم دوران جام ملتهای عاسیا، یه قهرمانی رو براحتی از ایران گرفت.عستقلالیا همیشه افتخارات ملیشون همینجوری بوده! یا کلن افتخاری نداشتن و بردهای دربی رو میشمردن!! یا از طریق تیم ملی کلی پیشنهاد در شهر! داشتن.از اون عوسطوره فقید منچستری! تا این بچه گواهینامه پودری! همه گی بخاطر عستقلال نرفتن اروپا!.این جناب شاهین خان بعد اون ضربه زیبای شیرجه وار! باید با یه سفینه از کره زمین بسمت اورانوس دیپورت میشد! ولی خوب عستقلالیا رو باس درک کرد وبهشون سخت نگرفت.الخ
    • اسی 4 IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      این بنده خدا که دفاع بود و برای دفع توپ اقدام کرد و از بخت بدش توپ به کف پاهاش خورد و وارد دروازه شد تازه بازی مساوی شد ضمن اینکه برای جبران اون گل هم تیم وقت کافی داشت چون بازی رفت برای زدن پنالتی و ممد پنجعلی تون پنالتی رو خراب کرد این که هیچ بدبختی اونجائیه که اسطوره تون مهدوی کیا توپ پنالتی رو روبروی گلر کره جنوبی و 7 متر دروازه به در و دیوارزد ومانع رفتن تیم ملی با هدایت امیر قلعه نویی به نیمه نهایی بازیهای جام ملتهای 2007 شد یعنی اونجا ممد پنجعلی تون اینجا هم مِتی مهدوی کیاتون واقعا خیلی بده که چیزو میبینی اما اون چیزو نمی بینی !!
  • مولر از برلین DE ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    تمام نتایج استقلال به برنامه های کمالوند بستگی دارد. اسم مجیدی فقط به عنوان سرمربی ذکر شده. فقط همین!!! در بازی با فولاد سیستم کمالوند مشهود بود.!! مجیدی مثل اون پسر تبیلغاتچی را می ماند که در کنار بازار برای مشتری داد می زند. به مرور امسال ادعای من ثابت خواهد شد.!! امسال اگه مثل پارسال هدایای پنالتی های مجیدی برسه . شاید استقلالی ها با مجیدی دوام بیاورند!!!
  • ناشناس IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    استقلال اینجوری قهرمان میشه مثل پارسال جلوی نفت کرونا بگیرن دوم داورها بعضی صحنه ها رو ماست مالی بکنن سوم همه اشتباهات رو بندازن گردن سازمان و پرسپولیس در ضمن تا شماهارو در خبر ورزشی دارن خیالشون راحته ...
  • مافیای کیسه IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    هواداران محترم پرسپولیس با شما حرف میزنم، به نظر شما با وجود مربیِ ایتالیایی ۳ میلیون یورویی و بازیکنان شاخصی چون تیام، چپاروف، شیخ و خیلیهای دیگه که الان حضور ذهن ندارم منطقی ست که بدهیهای این تیم حقیر از سرورش کمتر باشه؟! این تیم با وجود آبروریزیهای چند سال اخیر و شیش تایی شدن در آسیا چه درآمدی داره که بدهیاش از ما کمتره! این پرسپولیس بود که دوبار رفته فینال آسیا و درآمد زایی کرده و همچنان داره در انبوهی از مشکلات دست و پا میزنه، چطوریه‌که پرسپولیس حکومتی و باباشم مسعود باشه، منتها با وجود اون حجم عظیم از قراردادهای تیلیاردی بدهی کیسه از ما کمتر باشه؟! یه مشت روبات با اسامی مختلف صبح تا شب تو این سایت دارن به ما میگن حکومتی، حکومتی و ما هم خیلی ساده لوحانه داریم بهشون پاسخ میدیم!!!
  • مافیای خزنده ی کیسه IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    از طرفی بدهیهای این تیم منفور داره یکی یکی و بی سروصدا تسویه میشه، اونوقت این ماییم که حکومتی هستیم!!! ممنون میشم یکی روشنم کنه. واقعاً اینا با خودشون چی فکر کردن؟!
    • مولر از برلین DE ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
      خوب معلومه ذهن هوادار را باید ببرند سمت پرسپولیس . تا کسی به ریخت پاش استقلال و عدم نتیجه گیری اعتراض نکند . خودمدیر عامل استقلال در برنامه زنده در ان وویس گفت. ذهن هوادار را باید ببریم سمت پرسپولیس!!!!
  • سهیل IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    در خواب
  • مرتضی NL ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    یک حرف کارشناسی به قصد و غرض از یک پیشکسوت خیرخواه
  • محمدی IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    اسقلال چه با فکری وچه با مجیدی عمرا قهرمان نخواهد شد
  • علیرضا IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    شاهین خان یکی یه دونه استقلاله دمش گرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی