نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پی وی سیندو: درس‌های تایلند کمک می‌کند قویتر برگردم/ ستاره هندی در سودای طلای توکیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازگشت پی وی سیندو به زمین بدمینتون پس از یک سال وقفه توسط کرونا  کاملا مطابق برنامه پیش نرفت.

خبرورزشیپس از بازی در مسابقات قهرمانی انگلیس در فوریه سال گذشته ، سیندو بازگشت خود را پس از عملکرد ضعیف  با سه تورنمنت یعنی - دو دوره مسابقات تایلند اوپن و فینال تور جهانی BWF - در ژانویه سال جاری در بانکوک رقم زد.

این فرسودگی در حالی که سیندو در دور اول در مسابقات یونکس تایلند و در مرحله یک چهارم نهایی در تویوتا ناک اوت شد ، مشهود بود. در فینال تور جهانی BWF ، او فقط یک مسابقه را برد و عملکردی داشت که یک قهرمان جهان به آن رضایت نمی‌دهد.

با این حال سیندو قصد دارد با استفاده از درسهایی که از بانکوک آموخته است، برای پیشرفت در المپیک توکیو تقویت شود.

ستاره هندی ها در گفتگویی عنوان کرد: "قطعاً، شروع خوبی برای سال جدید نداشتم اما خوشحالم که دوباره به زمین برگشتم. ورزش کردن خوب است. برد و باخت بخشی از زندگی است اما بازی کردن و لذت بردن از ورزش بسیار مهمتر است.

پوسارلا پی وی سیندو اضافه کرد: "من چیزهای زیادی از خطاهایم در بانکوک آموخته ام. این همان چیزی است که من از بازی های آسیا به دست آوردم. برگشتم و شروع کردم به آموزش های جدید تر، امیدوارم که بسیار قوی تر برگردم. "

امید اول هندی ها از زمان بازگشت بانکوک ، تغییراتی در آموزش خود ایجاد کرده است.دارنده مدال نقره ریو ۲۰۱۶ از تمرینات معمول خود در آکادمی"  پولالا گوپی چاند " خارج شد و در استادیوم" گاچی بولی" در حیدرآباد تحت مربیگری پارک تانگ سنگ کره ای تمرین کرد.

با توجه به اینکه بیشترین بازیگنان مطرح و برتر هند هنوز در آکادمی گوپی چاند آموزش می بینند ، تغییر شیفت سیندو به گاچی بولی ، جایی که بازیکنان جوان تر حضور دارند باعث حیرت همگان شد.

سیندو گفت: "من فکر می کنم بازی در گاچی بولی یک مزیت برای من خواهد بود. من مشتاقانه منتظر توکیو هستم ، جایی که امروزتمرین می کنم یک استادیوم بزرگ است که ما در آن بازی خواهیم کرد. تمرین در گاچی بولی به من کمک می کند تا به استادیوم های بزرگتر عادت کنم.

در میادین بزرگتر ، شاتل با سرعتی متفاوت در مقایسه با سالن های مسابقه کوچکتر حرکت می کند و هند قصد دارد برخی از شرایط رانش هوا در توکیو را شبیه سازی کند ، همچنین از تهویه هوا و دمنده استفاده می کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی