سومین خرید پرسپولیس در بازار زمستانی/ جاشنین شجاع خلیل‌زاده مجوز جدایی گرفت
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشاد فرجی، مدافع عنابی‌پوشان شهر خودرو پس از مذاکرات با مدیران باشگاه توانست مجوز جدایی خود را بگیرد.

خبرورزشی - ابتدای فصل بود که یحیی گل‌محمدی درخواست جذب میلاد سرلک و فرشاد فرجی از شهر خودرو داشت اما از میان درخواست‌های یحیی، سرلک توانست مجوز جدایی‌اش را با پرداخت هزینه رضایت‌نامه از جیب شخصی‌اش مجوز خروج بگیرد اما فرجی نتوانست.

با رسیدن به فصل نقل و انتقالات زمستانی، سرمربی پرسپولیس برای جای خالی شجاع خلیل‌زاده بازهم سراغ مدافع شهر خودرو رفت؛ پس از مذاکراتی طولانی سرانجام مدافع عنابی‌پوشان توانست مجوز خروج از شهر خودرو را بگیرد؛ او در شرایطی توانسته برای دریافت رضایت‌نامه خود با مدیران باشگاه شهر خودرو به توافق برسد که مهدی رحمتی مخالف جدایی‌اش بود و کمیته‌ای نیز برای بررسی نقل و انتقالات باشگاه شکل گرفته بود اما سرانجام فرجی توانست رضایت مدیران باشگاه را جلب کند.

فرشاد فرجی پس از چندین جلسه با مدیران باشگاه، حالا موافقت آن‌ها برای جدایی به مقصد پرسپولیس را به دست آورده و اگر اتفاق ویژه‌ای رخ ندهد، او می‌تواند پس از ماه‌ها چشم‌انتظاری سرانجام مجددا زیرنظر یحیی گل‌محمدی کار خود را دنبال نماید؛ براساس توافقات انجام شده، فرجی آخرین تجربه حضور خود در کنار عنابی‌پوشان را در دیدار پنجشنبه جام حذفی مقابل ذوب‌آهن اصفهان به دست خواهد آورد و سپس برای امضای قرارداد رسمی با پرسپولیس به تهران سفر می‌کند.

پیش از این مهدی ترابی و شهریار مغانلو خریدهای رسمی سرخپوشان بودند و مدیران پرسپولیس در ادامه فعالیت‌های خود، به دنبال جذب فرجی بودند که حالا به نظر می‌رسد با توجه به جلب رضایت مدیران شهر خودرو، مدافع محبوب یحیی فاصله چندانی تا پرسپولیسی شدن نداشته باشد.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیوان ارجمند US ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    دمت گرم سید مهدی رحمتی به لنگ بازیکن میدی به سرورت پشت ابرو نازک میکنی
    • تاجی طبرستانی IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
      جالب اینجاست رحمتی برای رضایتنامه قاسمی نژاد علاوه برپول نقد ، یه مدافع هم از استقلال میخواد تا بتونه فرجی رو ازاد کنه بره لنگ خخخخ
    • كيسه سوز IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
      يسوز كيسه كش.......كه سوختنت دلنشينه!!!!خخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی