چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
۳ |
۰
اسکوچیچ با رئیس فدراسیون فوتبال به «مرکز پک» رفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز با حضور در مرکز ملی فوتبال، از امکانات این مجموعه بازدید کرد.

خبرورزشی - شهاب‌الدین عزیزی خادم صبح امروز (چهارشنبه) در مرکز ملی فوتبال حضور یافت و از امکانات و تجهیزات مختلف مرکز ملی فوتبال شامل زمین‌های چمن طبیعی، مصنوعی، سالن فوتسال، مرکز پِک، انبارها، بخش‌های پزشکی، ایفمارک، هتل‌ها،  ساختمان اداری، موزه و ... بازدید به عمل آورد.

وی همچنین با بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتسال جوانان دقایقی را به گفت‌وگو پرداخت.

در این دیدار که بیش از دو  ساعت به طول انجامید، رئیس فدراسیون فوتبال به همراه شهره موسوی، نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان ضمن دیدار با کارکنان مرکز ملی در جریان آخرین فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته همچنین امکانات و شرایط موجود در این مجموعه قرار گرفت.

رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در پک دقایقی با دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال و دیگر اعضای کادر فنی این تیم گفت‌وگو کرد.

عزیزی خادم در این بازدید بر ضرورت استمرار و تکمیل فعالیت‌های عمرانی به منظور ارتقای ظرفیت‌های این مرکز و سرویس‌دهی شبانه‌روزی به تیم‌های ملی در ماه‌های آتی تاکید کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    بهتر بود تیتر بزنید اژدها وارد می شود.
  • غضنفر IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    به جان خودم این فقط اومده رییس بشه همین. یعنی برنامه یا هدف یا مدیریت یا... هیچ... فقط میگه چشم یعنی اگر از تیپ و رفتارهاش تا حالا نفهمیده باشیم از انتصاباتش کاملا معلومه. یعنی چه شود!!!!!
  • gaber IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    ایکاش اسکوچیچ سبک و روش کی روش را پیاده میکرد تا از برزخ تیمهای عربی درآییم . اگر تیم اسکوچیچ بخواهد با غرور حمله کند مربیان بحرین و عراق زود دستش را میخوانند .و ایکاش در قالب توصیه خبر ورزشی به گوشش میرساند که گول بازیهای داخلی را نخورد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی