۳
لطفاً از طارمی متنفر نباشید!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس گفت: نباید از مهدی طارمی متنفر بود چرا که او برای پرسپولیس زحمت زیادی کشیده است.

خبرورزشی - جواد منافی از بازیکنان بزرگ و بی نظیر فوتبال ایران که به دلیل آسیب دیدگی دوران فوتبالش خیلی زود تمام شد، درباره موفقیت مهدی طارمی در اروپا سخن گفت. حرف‌های جالب منافی را بخوانید:

*از همان روزی که او به پرسپولیس آمد و اولین تمرینش را انجام داد، نشان داد جوهره پیشرفت کردن را دارد. او به عنوان یک بازیکن جوان به پرسپولیس آمد اما زیر نظر «علی دایی» توانست دیده شود.

*طارمی زمانی به پرسپولیس پیوست که ما مهاجمانی مانند سید مهدی سیدصالحی، محمد عباس‌زاده و یونس شاکری را داشتیم که هرکدام برای خود اسم و رسم‌دار بودند اما مهدی از همه جوان‌تر بود و انگیزه فوق العاده‌ای داشت. دایی هم به او میدان داد و مهدی هم نشان داد که چه استعداد نابی دارد. طارمی  هم توانست در پرسپولیس پیشرفت کند و هم به تیم ملی برسد و هم لژیونر شود و در نهایت به فوتبال اروپا برود.

*طارمی استعداد عجیبی دارد. او یک گلزن فوق‌العاده هست و دوندگی بالایی دارد که باعث می شود در فوتبال اروپا دیده شود. طارمی زندگی سالمی هم دارد که اگر نداشته باشد نمی‌تواند در اروپا پیشرفت کند.

لطفا از طارمی متنفر نباشید!

تا قبل از آن حرکت بچه گانه و اخراجش در بازی با یوونتوس، طارمی عملکرد خوبی مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان داشت اما به هر حال آن اتفاق افتاد و اخراج شد. این نشان می‌دهد که طارمی هنوز جای پیشرفت دارد.

*در پاسخ به این سوال که چرا هنوز هم که هنوز است عده‌ای از هواداران پرسپولیس از مهدی طارمی متنفر هستند و او را نبخشیدند باید بگویم در آن زمان اتفاقاتی رخ داد که ممکن است برای هر کسی رخ بدهد. ما نباید فقط طارمی را مقصر بدانیم. ممکن است مدیربرنامه یا مدیریت وقت پرسپولیس هم مقصر باشند. حتماً عواملی برای این اتفاق وجود داشته است. طارمی آن موقع جوان بوده و ممکن است تحت تاثیر حرف اطرافیانش قرار گرفته باشد. او برای پرسپولیس زحمت زیادی کشیده است.

*فکر می‌کنم حتی آنهایی که دل خوشی از طارمی ندارند، باز از ته دل او را دوست دارند. به نظر من نباید از طارمی متنفر بود. او جزوی از خانواده پرسپولیس محسوب‌ می‌شود که الان هم پیشرفت کرده است. به هر حال هر کسی ممکن است در زندگی اشتباه کند پس باید هواداران هم آنقدر به گذشته نگاه نکنند و طارمی را دوست داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    فقط میتونم بگم برای روزنامه زرد هواداری استقلال خبرورزشی متاسفم .هیچکدوم از هواداران پرسپولیس با طارمی مشکلی ندارن ولی استقلالیها بخاطر گلای زیادی که بهشون زد ازش خوششون نمیاد
  • صامت US ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    مگه قراره ازطارمی متنفرباشیم؟طارمی عزیزدله.دوسال برای مان آقای گل شد.کلی گل برامان زد.به الغرافه هم که رفت ازمحل رفتنش پ.ل هوبی به پرسپولیس رسید.حالاهم که مایه یرافرازی مانه.میمونه ماجرای ریزه اسپورکه کمترین تقصیرمال طارمی بود
  • SAM CA ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    منکه استقلالیم ولی هم بازیش رو دوست دارم هم شخصیتشو. کلا باحاله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی