کمالوند: فرهاد مجیدی به زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی مسلط است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال از تلاش کادر فنی استقلال برای دستیابی به منابع علمی روز دنیا خبر داد.

خبرورزشی - فراز کمالوند در نشست خبری قبل از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال در بخشی از اظهاراتش گفت: امسال با فرهاد مجیدی سعی کردیم کار را خوب و علمی پیش ببریم.

ویدئوی اظهارات کمالوند را در زیر ببینید:

وی اضافه کرد: مجیدی به زبان انگلیسی و اسپانیایی مسلط است و درصدد یافتن منابع علمی روز دنیاست. سعی کردیم کار را براساس نمودار علمی بالا ببریم و در این زمینه با هم هماهنگ هستیم. امیدوارم انتهای کار استقلال در لیگ برتر، جام حذفی و آسیا همراه با خوبی، خوشی و موفقیت باشد.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدم IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    چنین فاکتوری برای تیم دوچرخه سواران بیش از حد انتظاره . . منکه دارم به جک تری دی ایمان میارم
    • حمید علوی CA ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
      عجب مغزی داره این آقای مجیدی ماشالله.. بنده با وجود اینکه سالهاست درکشور انگلیسی زبان زندگی میکنم و اینجا تحصیل کردم و سالهاست دارم در با این مردم کار میکنم، هنوز نمیتونم بگم به همین یه زبان (انگلیسی) ‘مسلط’ هستم(مسلط که چه عرض کنم، حتی نمیتونم بگم ۷۰ درصد احاطه دارم)، اما ماشالله آقای مجیدی با زندگی کردن در امارات، نه تنها به انگلیسی که به اسپانیایی هم مسلطه. البته مطمئنم این جمله رو صد سال دیگه هم خود آقای مجیدی نمیگفت که جناب فراز در نمرد ایشون گفتن.
  • 4 در 6 IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    نمودار خوب اومدي و همين اول هم کار رو بردين بالا صداهاي ليدر کيسه اومد بيرون که چيکار کنن فکري بره و مجیدی بياد همين ثابت ميکن بر اساس علمي داريد تيم کيسه رو تمرين ميدين
  • SAM CA ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    بابا بیخیال. من خودم 5 سال پیش دوازده واحد زبان اسپانیایی تو دانشگاه بعنوان دروس اختیاری پاس کردم با نمره 96 از صد یا همون ای پلاس. دو سال بعدش کلا یادم رفت. وقتی تو محیط نباشی کلا یادت میره. Si, hablo espaniol
    • حمید علوی CA ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
      Sam جان داداش، دشمن دانا که غم جان بود، بهتر از آن دوست که نادان بود… واقعن عجیبه که برادر فرار فکر میکنه با این حرفای عجیب داره به مجیدی خدا میکنه. این دروغ‌های شاخدار که برادر فراز میبافه نه تنها به سود مجیدی نیست که قطعن به ضررشه چون مردم سه نقطه نیستن و میفهمن. اگر جای مجیدی بودم به این ف. ک میفهموندم که استقلال و پرسپولیس شیرین فراز نیستن و تک‌تک کلمات و جملاتی که از دهانش خارج میشه تحلیل میشه و مدعی پیدا میکنه.
  • red army IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    اباریکلااااا
  • بهنام IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    قهرناز مجیدی یک بار رفت کنفرانس بعد از بازی از بس که تپق زد دیگه کنفرانسهای بعدی رو نرفت حالا این آدم انگلیسی و اسپانیایی صحبت میکنه پاچه خواری هم حدی داره.
  • پاک IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    خودت مسلط نیستی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی