نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
۰ |
۱
محرومیت‌ عجیب برای امیر قلعه‌نویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم گل گهر در مصاف تیمش برابر مس کرمان نیز غیبت دارد، تا یکبار دیگر در فصل جاری شاهد سکونشین امیر قلعه‌نویی باشیم.

خبرورزشی - در نشست خبری پیش از دیدار گل گهر سیرجان و مس کرمان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، سعید الهویی مربی آبی‌پوشان سیرجانی برای چندمین مرتبه از غیبت امیر قلعه‌نویی به دلیل محرومیت خبر داد.

امیر قلعه‌نویی در دیدار جام حذفی سال گذشته که میان استقلال و سپاهان برگزار شد، در نیمه اول به دلیل اعتراضی که به تصمیم داور مسابقه داشت از زمین مسابقه اخراج شد و در اولین دیدار فصل برابر سپاهان به دلیل محرومیت از روی سکوها اولین بازی رسمی تیم جدیدش را که اتفاقا مقابل تیم سابقش بود، نظاره کرد.

قلعه‌نویی طی هفته‌های اخیر نیز به دلیل صحبت‌هایی که علیه تعدادی داوری انجام داده بود، مقابل پرسپولیس و سپاهان از روی سکوها نظاره بازی تیمش شد. حالا و در آستانه اولین دیدار تیم گل گهر سیرجان در جام حذفی بار دیگر شاهد امیر قلعه‌نویی هستیم، تا سکونشینی‌های این مربی همچنان ادامه دار باشد. به نظر می‌رسد، محرومیتی که سبب شده امیرقلعه نویی دیدار تیمش مقابل  مس کرمان را از روی سکوها دنبال کند، به همان دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی سال گذشته برابر استقلال مربوط می‌شود.

نکته عجیب اینکه محرومیت در جام‌حذفی در لیگ امسال اعمال شد و اکنون در جام حذفی نیز محروم است!

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی