پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
۰ |
۰
جام قهرمانی سوپر لیگ جودو در دستان تیم رعد پدافند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سوپر لیگ جودوی باشگاه‌های کشور با قهرمانی رعد پدافند سمنان به اتمام رسید.

خبرورزشی - سوپر لیگ جودوی باشگاه‌های کشور با قهرمانی رعد پدافند سمنان به اتمام رسید.سومین دوره رقابت‌های سوپر لیگ جودو باشگاه‌های کشور چهارشنبه ۲۰ اسفندماه با حضور ۱۶ تیم در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز شد که در پایان مرحله مقدماتی هشت تیم رعد پدافند سمنان، هیأت جودوی استان البرز، تأسیسات ترخان نوشهر، نفت مسجد سلیمان، خانه جودوی شهرری، هیأت جودوی استان قم، خوشگوار مشهد و هیئت جودو استان اصفهان به مرحله دوم صعود کردند.

رقابتهای مرحله دوم نیز امروز پنجشنبه برگزار شد که در پایان تیم‌های رعد پدافند سمنان و خوشگوار مشهد به دیدار نهایی راه یافتند. دیدار فینال یک مبارزه جذاب و تماشایی بین ملی پوشان دوتیم بود که در پایان سمنانی‌ها بودند که با پیروزی ۴ بر ۳ عنوان نخست را به خود اختصاص دادند.

علی قلی پور، احسان بهرامیان و سعید مرادی مردان پیروز خوشگوار بودند و برای رعد پدافند هم شایان نصیرپور، وحید نوری، محمدرضا صدیقی و مهدی فتحی پور چهار پیروزی کسب کردند.

خانه جودو ملک هم در دیدار رده بندی ۴ بر ۴ تأسیسات ترخان نوشهر را از پیش رو برداشت و عنوان سوم را به خود اختصاص داد. کیوان مهدیزاده، ابوالفضل محمدی، پوریا شکری و محمد ملک محمدی جودوکاران پیروز خانه جودو ملک بودند. سعیدکرجی، عیسی روایی و محمد حسین بابائیان هم برای ترخان پیروزی کسب کردند.

دیدار نهایی این مسابقات در حضور مسعود سلطانی فر وزیران ورزش و جوانان برگزار شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی