نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
قانون نانوشته عجیب در استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیخ دیاباته در بازی استقلال و پیکان پنالتی گرفت و خودش هم آن را تبدیل به گل اول تیمش کرد.

خبرورزشی - در بازی قبلی استقلال مقابل فولاد خوزستان هم ارسلان مطهری پنالتی گرفت و خودش آن پنالتی را به گل سه امتیازی استقلال تبدیل کرد در واقع از وقتی مجیدی سرمربی استقلال شده هر بازیکنی پنالتی می گیرد، خودش هم آن را می زند که البته هر دو مورد هم تبدیل به گل شده است.

نکته دیگر اینکه مجیدی به بازی تهاجمی اهمیت می‌دهد چون در بازی با پیکان دیدیم که اوایل نیمه دوم یک مدافع یعنی احمد موسوی را بیرون کشید و ارسلان مطهری را راهی زمین کرد تا تیمش با وجود برتری دو بر صفر، با سه مهاجم بازی کند. 

استقلالی ها چهارشنبه هفته آینده آخرین بازی سال ۹۹ خود را در تبریز مقابل ماشین سازی که توسط مهدی پاشازاده هدایت می‌شود، انجام خواهند داد.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه حکومتی IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    قانون نانوشته یعنی مجیدی با کیسه هرهفته با سهمیه پنالتی سر تیم های دیگه مثل فولاد و پیکان ببرد ۴ پنالتی فصل در ۴ بازی خوردن حق سهمیه تمونه بارز آن بود
    • با افتخار استقلالی ام IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
      قانون نانوشته اینکه یحیی گل ممدی فقط راضی باشه...!!!بقیه تیمها مهم نیستن.. عحب قدرتی داری گل ممدی: رسول پنا رو اخراج کرد..تقویم لیگ رو تغییر داد..سوپر جام رو باتراکتور عقب انداخت....به ستاد کرونا برنامه میده...داوران ازش عذرخواهی میکنن.روی هر بازیکنی دست بذاره براش میگیرن ... خیال شون از هم چیز راحته...وزیر و دار دسته و نهادهای سیلسی و بسیج شدن کل کشور در چهل سال گذشته برای سوگلی اینجوری گل هاشون رو میزنن...!!
    • باحقارت لُنگی ام IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
      نمونه ای از عنایات وزارت و فدراسیون و داوران به تیم سوگلی لُنگ.. هفته دوم(لنگ- صنعت نفت آبادان) داور یه پنالتی باد آورده برای لنگ گرفت و لنگ بازی را یک بر صفر برد!!(در آن بازی آقای یحیی گل محمدی به داور توهین می کند و در ادامه کمیته انضباطی محرومیت ۴ جلسه ای برای یحیی در نظر گرفته بود که با کمک و حمایت مافیای لنگ محرومیت به ۱ جلسه کاهش می یابد) هفته سوم(لنگ - نفت مسجد سلیمان) دایو کاملا واضح سیامک نعمتی در محوطه جریمه و اعلام پنالتی برای لنگ که خوشبختانه گل نشد.البته بیشتر دقایق بازی دست نفتی های بود که داور با سوتهای بی جهت بازی رو بنفع لنگ متعادل می کرد هفته چهارم (لنگ- پدیده شهر خودرو) دقیقه ۳۵ داور باید سرلک را بخاطر تکل خشن روی بازیکن پدیده اخراج میکرد و لنگ ۱۰ نفره میشد ولی در نهایت تیم لنگ با ناداوری بازی رو برد. داوران در بازی های لنگ با سوت های پیاپی قصد دارن بازی ها رو بنفع لنگ متعادل کنن بازی لنگ با ماشین سازی گل اول لنگ به ماشین سازی آفساید بود . گل دوم لنگ بازی فیر پلی رعایت نشد و باید توپ رو به ماشین سازی داده می شد. دو گل لنگ‌در دربی خطا بود ویه پنالتی اس
  • یحیی مو مصنوعی IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    وقتی مدیران قبلی لنگ از جمله گرشاسپی،رسول پناه، عابدینی و هدایتی و...پته لنگ رو روی آب می ریزن و پشت پرده کثیف لنگ رو افشا گری میکنن حرف اینها حق نیست ..هر چی یحیی دلال بگه راسته..!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی