نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
واکنش وریا غفوری به درگیری بازیکنان استقلال/ از نظر بدنی عقبیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ما مقداری از نظری بدنی عقب است و بهتر کار کنیم تا تیم بهتر شود.

خبرورزشی - وریا غفوری پس از پیروزی مقابل پیکان در مورد اینکه استقلال در نیمه دوم عملکرد فنی ضعیف‌تری داشت، عنوان کرد: تیم ما مقداری از نظری بدنی عقب است. باید کار و بهتر تمرکز کنیم. باید سرمان را پایین بیندازیم و کارمان را انجام بدهیم تا تیممان را بهتر کنیم.

وی درمورد درگیری در رختکن گفت: اتفاق خاصی نبود. همه ناراحت بودیم. در نیمه اول دو بر صفر به رختکن رفتیم اما در نیمه دوم خوب بازی نکردیم و همه ناراحت بودند.

کاپیتان استقلال در خصوص درگیری لفظی ادامه دار اسماعیلی و دانشگر در جریان بازی، اظهار داشت: این طبیعی است. در بازی بعضی اوقات بازیکنان با هم بحث می‌کنند اما تمام شد. اتفاق خاصی رخ نداد.

غفوری در خصوص اینکه استقلال با فرهاد مجیدی رفته رفته شرایط آرمانی پیدا می‌کند، گفت: ما باید وظیفه‌مان را انجام بدهیم. مربیان هم کارشان را می‌کنند. تازه آمده‌اند. باید زمان بدهیم تا تفکراتشان در تیم پیاده کنند. ما هم باید از نظر بدنی آماده تر باشیم و عملکرد تیمی بهتری داشته باشیم.

وی در خصوص مشکلات مالی استقلال عنوان کرد:‌ مشکلات در حال حل شدن هستند.کل مجموعه تلاش می‌کند که آرامشی در تیم حاکم شود و به ثبات برسیم.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • {...} DE ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    درگیری تو کیسه طبیعیه خخخخ
  • کیسه ورزشی IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    کیسه ورزشی چرا مصاحبه بازیکنان و مربیان پیکان راجع به پنالتی اعتراض داشتند منتشر نکردید فقط مصاحبه کیسه کش ها منتشر کردید درست شما در باطن به طرف کیسه غش می کنید ولی در ظاهر حداقل تابلو بازی در نیارید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی