نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش تند کاپیتان سابق تیم ملی/ فوتبال ایران امروز همه چیز را از دست داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان به انتقاد از مدیریت و امکانات فوتبال ایران پرداخت.

خبرورزشی - جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره از دست رفتن میزبانی ایران و تیم های باشگاهی در انتخابی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا گفت: فوتبال ایران امروز همه چیز را از دست داد. واقعیت این است که هند باید میزبان باشد ولی ما نه!

او در ادامه صحبت های خود گفت: چرا پرسپولیس که نایب قهرمان آسیا شده باید به هند برود؟! یا استقلال با سابقه قهرمانی در آسیا باید بیرون از ایران بازی کند.

نکونام با انتقاد از امکانات فوتبال ایران گفت: تیم ما الان در تهران است اما با یک بارندگی، هیچ زمین تمرینی نبود که بتوانیم تمرین کنیم. به کدام امکانات می‌نازیم؟ این سلب میزبانی نه برای الان بلکه مربوط به مدیریت سال‌های گذشته فدراسیون است. رئیس فدراسیون ما آقای دادکان بود که باید با چراغ قوه دنبال او بگردیم.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس GB ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    انوقت که تلفن گرفته بودی دست از شدت عقده و حسادت به این و اون زنگ می زدی به کریمی رای ندن حرف نزن
  • مانی IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    از همه دوستان میخوام که دیگه در نظرسنجیهای ای اف سیرک شرکت نکن و اگه عضو پیچ ای اف سیرک هم هستید همه انفالو کنید باور کنید خبرش همه جا میپیچه و دلیلش هم گفته میشه . این تنها راهیه که برامون مونده
  • بهبودی IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    دراینکه ای اف سی کثیفه شکی نیست اما مسئله فقط فوتبال نیست ایران به انزوای کامل بین المللی رسیده اون هم بخاطردشمنی ناتمام مسئولین بادنیا ارزش پول ملی باخاک یکسان شده فروش نفت نزدیک به صفره تورم گرانی رکودوحشتناک اقتصادی شکاف طبقاتی بیکاری روزافزون فسادنارضایتی عمومی عدم توجه به رای مردم افسردگی نسل جوان ناامیدی مطلق ومسئولین بیسوادوهمیشه درحال دعوابادنیا و....همه هم میدونین واقعیت همینهاست اما خودتان رابه ندانستن زده اید اعتبارابران بقدری سخیف شده ازکشوری که بازیهای اسیایی رامیزبانی کرده درسال 1974ودوبارمیزبان جام ملتها بوده و...الان حتی یک میزبانی منطقه ای نوجوانان روهم بهش نمی دن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی