نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۵
دلیل استوری عجیب پرسپولیسی‌ها مشخص شد/ اعترض قرمز!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان پرسپولیس بعد از صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی استوری عجیبی منتشر کردند.

خبرورزشی - بازیکنان تیم پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل مس نوین کرمان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در اقدامی عجیب در صفحات شخصی خود در اینستاگرام در استوری‌هایشان را به رنگ قرمز درآوردند.

در این زمینه بخوانید: 

حتی تعداد قابل توجهی از بازیکنان هم صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس را آنفالو کردند. پیگیری‌ها نشان می دهد که بازیکنان این تیم در اعتراض به شرایط مالی خود به باشگاه و کارگزار رسمی باشگاه این کار را انجام داده‌اند. در حالی که به تازگی جلسه‌ای بین باشگاه و کارگزار برگزار شده تا همکاری آنها ادامه پیدا کند اما با این حال وضعیت مالی بازیکنان تیم بهبودی حاصل نشده است. نیم فصل هم تمام شده اما بازیکنان از اینکه فقط ۳۰ درصد قراردادشان را گرفته‌اند ناراحت هستند. آنها همچنین از پرداخت نشدن پاداش از ابتدای فصل هم اعتراض دارند و به همین دلیل با این استوری‌ها و آنفالو کردن پیج باشگاه اعتراض خود را نشان داده‌اند. 

از سویی باشگاه پرسپولیس هم در سالی که گذشت بابت پرونده‌های فیفا پول زیادی را صرف حل شدن این پرونده‌ها کرده و با توجه به شرایط اقتصادی در کشور وضعیت خوبی ندارند. کارگزار باشگاه هم مدعی است که به تعهداتش عمل کرده و بیش از این نمی‌تواند خارج از وقت مشخص شده پرداختی داشته باشد. 

حال باید دید با توجه به این شیوه اعتراض بازیکنان پرسپولیس باشگاه در قبال این ناراحتی چه واکنشی نشان می‌دهد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    تیم های دیگه هنوز قراردادهای سال قبلشون رو پاس نکردن اینا سی درصد گرفتن نق هم میزنن کاپیتانت ادم پول پرستی مثل جلال باشه بقیه هم از اون نگاه میکنن تو تیم ما هم وریای مردم دار همش درد مردم رو میگه بازیکن های جوون هم مثل عارف غلامی و رابط از رو دست اون نگاه میکنن همش از غم مردم میگن
  • امین IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    هوچیگری هوچیگران شروع شد
  • sohrab IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    تا بودچنین بود! همیشه‌تیم نورچشمیه حکومت نجومی خرج کرده ومی‌کنه، ب فرچیپ هدیه ۲/۵میلیاردی هبه می‌شه،نادری مرادمند وریا دانشگر، همگی بالای ده‌میلیارد قرارداد بستن وهمه‌شونم بالای ۵۰درصد دریافتی داشتن، مجموع دستمزد میلیچ دیاباته ب اندازه یک باشگاه لیگ‌برتریه، وهیییچ‌وقت‌دریافتی‌ هاشون تاخیر نداره،اما پرسپولیس درحالی که فینالیست acl بود،براش سقف‌تعیین کردن،نادری رو ب کیسه هبه کردن وبقیه ستاره‌هامون توسط مهره‌ی وزارت رسول‌پناه از تیم فراری داده شدند،،والانم که می‌بینین دریافتیه پرسپولیسی ها تقریبا نصف اس‌دق‌لالی‌هاست همگی درحالی‌ست که متولیه هردوتیم وزارت ورزش هست،،وفتولافوتوشاپ ولشکر خودشاخ پنداران سایبری‌شون در فجازی بااسم رمز و_زیرپرسپولیسیم‌ نوموخوام‌نوموخوام عجز وحقارت تیم‌شان درزمین(ب‌رغم هزینه‌های نجومی)را توجیه وموفقیت وقدرت رقیب در زمین را تخریب می‌کنند. شرم
  • حامد IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    خنده داره تیمی با این همه افتخار و درآمدزایی باید دریافتی و پاداش بازیکناش از بازیکنای تیم بی افتخار همیشه طلبکار کمتر باشه. حق دارن والا. ما جاشون نیستیم. وقتی از لحاظ مالی نگاه میکنی بازیکنا میگن انگار تو این ۴ سال هیچ کاری نکردن که اوضاع اینه. مقایسه میکنن میبینن تو تیم رقیب بی افتخار شرایط بهتره. همه عابربانک های وزیر سرازیر شده سمت بچه لوسش.
  • طوفان سرخ IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    وزیر پرسپولیسی میشود ...هرویه ملیچ دوپینگی ..داره ب ایران برمیگرده ......وزیر صعودی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی