سجادی: علی کریمی برنده انتخابات فدراسیون است/ کار احسان حاج صفی زشت بود
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

احمد سجادی دروازه بان و مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی در مصاحبه با خبرورزشی گفت: اگر انتخابات فدراسیون فوتبال مردمی بود علی کریمی با ۹۹ درصد آرا رئیس فدراسیون فوتبال می شد.

خبرورزشی - احمد سجادی دروازه بان و مربی دروازه بان های تیم ملی بوده است. نسل قبلی فوتبال ایران بازی های سجادی را در هما، بانک تجارت و بهمن به یاد می آورند. سجادی در تیم های نفت تهران، فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و سایپا همکار حسین فرکی بود  اما از دو سال قبل در کشور آمریکا زندگی می‌کند. با او گفتگویی انجام دادیم که می خوانید:

 درس پسرم تمام شود به ایران برمی گردم
 به خاطر تحصیلات پسرم به آمریکا آمده ام دانشگاه تهران در رشته مهندسی معماری قبول شد ولی تصمیم گرفت پزشکی بخواند و به آمریکا آمد و شرایط مهیا بود که من و مادرش هم در کنارش باشیم ولی به محض اینکه  تحصیلات فرزندم به اتمام برسد به ایران برمی گردیم. تصمیم خودش هم زندگی و کار در ایران است. به صورت تلفنی و اینترنتی با اقوام و دوستان در تماس هستم و اکثر مسابقات فوتبال کشور را پیگیری می کنم. چیزی که برایم ناراحت کننده است کم شدن استعدادها و خلاقیت بازیکنان فوتبال مان در مقایسه با نسل های قبل است.

فرکی باید یک دوره سرمربی تیم ملی می شد
 جدا از بحث رفاقت که من علاقه خاصی به حاج حسین فرکی دارم معتقد هستم ایشان شایستگی یک دوره سرمربیگری تیم ملی را داشته است. فرکی سال‌های زیادی مربی تیم ملی بوده و بعد از قهرمانی فولاد و سپاهان در لیگ برتر ایشان می توانست یک دوره سرمربی تیم ملی باشد.
حال فوتبال ما در دوره ریاست صفایی فراهانی و محمد دادکان خیلی بهتر است حالا و چند سال گذشته بود. در کل هر چه جلوتر می‌رویم به جای ترقی شاهد پسرفت فوتبال از نظر فنی و متاسفانه اخلاقی هستیم مشخص نیست برای سال های آینده چه چیزی از این فوتبال باقی می ماند.

 علی کریمی برنده انتخابات فدراسیون است
اگر انتخابات فدراسیون فوتبال مردمی بود علی کریمی با ۹۹ درصد آرا رئیس فدراسیون فوتبال می شد. فوتبال ما اگر چیزی هم دارد به خاطر علاقه مردم به این رشته ورزشی است ولی متاسفانه بسیاری از تصمیم گیرندگان برای فوتبال شناخت شان از مسائل مربوطه کمتر از طرفداران پروپاقرص فوتبال است یکی از دلایل بحرانی بودن این رشته ورزشی امین حضور آدم های غیر ورزشی بر مسند کار است. نمیدانم چرا  گروهی از سیاستمداران به دنبال کار شغل و زندگی خودشان نیستند و اجازه نمی دهند فوتبال توسط فوتبالی ها اداره شود. در هر صورت علی کریمی برنده انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال بود کار خوبی کرد که قدم جلو گذاشت تا جلوی بهانه تراشی و توجیهات برخی آقایان را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

 کار احسان حاج صفی زشت بود
 در یک انتخابات آزاد هر کسی حق رای دارد نمی‌توان به کسی اجبار کرد که به فلانی رای بده!  از کسی که به عنوان کاپیتان تیم ملی در انتخابات فدراسیون شرکت می‌کند  توقع می رود در میان ۴  چهره ای که فقط یک نفرشان فوتبالی است  و آن فوتبالی هم بازیکن و کاپیتان تیم ملی ایران بوده، مرد آسیا است، در باشگاهی نظیر بایرن مونیخ آلمان بازی کرده است و و ده ها دلیل فوتبالی دیگر در کارنامه دارد رای بدهد. اما حرکت احسان حاج صفی به یک دلیل دیگر زشت بود.  او اعلام کرده بود به علی کریمی رای میدهم ولی تصاویر ضبط شده نشان داد به علی کریمی رای نداده است. اگر قبلاً نمی گفت رای  میدهم  و رای هم نمی داد می گفتیم  نظرش بوده است . به نظر من بزرگترین بازنده این انتخابات آقای حاج صفی بود. کسی که کاپیتان تیم ملی می‌شود باید شاخصه مهمی چون صداقت سرلوحه کارهایش باشد.

بله من هم واکسن زدم
 حدود ۲ هفته قبل واکسن کرونا زدم. اولاً چون بالای ۶۰ سال دارم جزوه نفرات دارای اولویت به شمار می رفتم  و در ثانی من چون در یک کمپانی ساختمانی فعالیت دارم و نمی‌توانم در قرنطینه باشم اولویت دوم هم شامل حالم می شد.این کمپانی ساختمانی برای ایرانی هاست و در کنار تعدادی از هم وطنانم فعالیت شغلی دارم. از آنجا که  سیتیزن  نیستم  و در واقع تابعیت آمریکا را نگرفته و نخواسته ام شهروند این کشور باشم  حقوق ماهیانه ای که شهروندان این کشور در شرایط کرونا دریافت می کنند شامل حال من نمی‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • افشين فرشچي IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    چرا زشت بود؟! مگر هر كس به توپ لگد زد حتما" صلاحيت مديريت را دارد!؟
    • میلاد IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
      دوست عزیز افشین فرشچی اگه معنی کلمات و عبارتعا رو میفهمیدی متوجه میشدی چرا زشت بود. پسرخوب یادت باشه پرسپولیس و استقلال و تیم ملی و فوتبال نه اول دنبا هستن و نه اخر دنیا ،اینا فقط سرگرمی هستن و چیزای مهمتری خم هست
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    آقای سجادی کار تو زشته که خودت رو نخود هر آشی میکنی در حالیکه هیچ جایگاهی تو این فوتبال نداری
  • کیوان ارجمند US ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    سجادی عزیزم کجا این بنده خدا گفته من به کریمی رای میدهم لطفا انصاف را رعایت کنیم
  • شاهین IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    درویی و دروغ گقتن و چاپلوسی و روباه صفتی تو همه فرهنگ ها و ملل زشت هستش وقتی یکی مثل سجادی که مربی دروازه بانای تیم ملی و فوتبالی هستش نظر نده ببخشید پس کی نظر بده حتما عباس آقا ماست فروش و یا دندانپزشک وزیر باید بیاد در مورد فوتبال نظر کوته فکری و تعصبات رنگی هم حدی داره فوتبال دنیا فوتبال ایران رو باسم دایی و کریمی و مهدوی کیاها میشنایه که تو بطن فوتبال و بهترین تیمای اروپا توپ زدن باور کنید حتم دارم سه کاندید دیگه خصوصا خادم حتی نمیدونند مساحت زمین فوتبال چقده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی