شعار فیفا مثلاً فوتبال جوانمردانه است/ آقای ویلموتس هم به سبیل‌مان می‌خندد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میزبانی بحرین در رقابت‌های مقدماتی جام‌ جهانی صدای ایران و عراق را در آورد و سرمربی عراق هم مثل اسکوچیچ رسما به این مساله اعتراض کرد.

خبرورزشی - شواهد و قرائن کاملا بیانگر این مسئله است که کنفدراسیون فوتبال آسیا از مدتها قبل تصمیم خود را مبنی بر میزبانی بحرین گرفته بود و خیلی‌ها از این قضیه خبر داشتند. حتی سرمربی تیم ملی عراق هم به این موضوع اعتراض کرد. از طرفی اسکوچیچ صراحتاً اعلام کرده که نماینده بحرین بهمن ماه با قاطعیت حرف از میزبانی تیم ملی کشورش می‌زد و کنفدراسیون فوتبال آسیا از مدتها قبل تصمیم خود را برای میزبانی بحرین گرفته بود.

نکته اینجاست که شعار فیفا انجام فوتبال جوانمردانه است اما حالا مسابقاتی که زیر نظر فیفا برگزار می‌شود به شدت بوی بی‌عدالتی می‌دهد و ایران باید دو بار در انتخابی جام جهانی در منامه بحرین بازی کند. بازی رفت را که به آنها یک بر صفر باختیم و حالا در بازی برگشت باز هم باید در بحرین به مصاف تیم ملی این کشور برویم که این عین بی‌عدالتی در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا است جالب اینکه رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا از همان بهمن ماه تصمیم قطعی خود را گرفته و بی‌عدالتی‌اش را عیان کرده بود.

این مسئله البته می‌تواند و باید بازیکنان ما را باانگیزه‌تر کند اگر در بحرین یک گل زودهنگام به تیم ملی این کشور بزنیم مسلماً زدن گلهای دوم و سوم هم دور از دسترس نیست. به هر حال ما خودمان کار صعود به جام جهانی را سخت کرده‌ایم و حالا باید جبران کنیم. آقای ویلموتس هم که البته پولش را می‌گیرد و به سبیل‌مان می‌خندد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پارسه IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    طبق معمول اهمال کاری و بی عرضگی خودمون رو با غرولند سر دیگران میخوایم توجیه کنیم. فدراسیون موقت ،وزارت ورزش یا هر نهاد دیگری که الان ادعا میکنه حق ما ضایع شده چقدر برای گرفتن میزبانی تلاش کردند؟ اگه کردن مدارکش رو ارائه بدن تا ما هم بدونیم. واقعیت اینه زمانی که عربستان بحرین و هند داشتن برای گرفتن میزبانی لابی میکردند آقایون درگیر لابی کردن و زدوبند برای انتخابات فدراسیون بودند و این موضوع رو چیزی طبیعی و قانونی میدونستند. سوال بعدی مگر ویلموتس بودروف بودیمیر و ... چیزی بیشتر از قراردادشون گرفتن؟ این افراد طبق همون قراردادی که مدیران با تجربه تحصیل کرده و کاربلد باهشون منعقد کردند خواستار حق و حققوشون شدند و فیفا هم حقشون رو داد. لطفا با متهم کردن fifa و afc گندکاری آقایونی که یه تپه سالم باقی نزاشتن رو ماله کشی نکنید. وضعیت فوتبال ما مشتی هست نمونه خروار.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی