نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کمالوند: بازی در عربستان؟ ما ادعای قهرمانی داریم
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فراز کمالوند گفت: همه اعضای کادر فنی استقلال بر این باورند که هر بازیکنانی آماده است باید در ترکیب تیم قرار بگیرد. از این رو هدف ما شایسته‌سالاری است.

خبرورزشی - این روزها فرهاد مجیدی ترجیح می دهد، فراز کمالوند در خصوص مسائل استقلال صحبت کند. کمالوند هم می کوشد در هر مصاحبه ای مجیدی را نفر اول و آخر نیمکت استقلال معرفی کند.

*در دو بازی اخیر تغییر سیستم دادیم و با توجه به تمایل فرهاد مجیدی به بازی هجومی موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریفان ایجاد کردیم. تلاشمان بر این است علاوه بر کسب نتیجه، جذاب  هم بازی کنیم. از این رو هدف گذاری ما و شخص فرهاد مجیدی این است که به سمت و سویی برویم که هواداران از فوتبال لذت ببرند. خداراشکر فعلا از نظر نتیجه وضعیت خوبی داریم و امیدوارم این شرایط ادامه دار باشد.

*فرهاد مجیدی لیست مورد نظر خود را به باشگاه ارائه داده و آنها در تلاشند نفرات مورد نظر را جذب کنند. مذاکراتی هم انجام شده است. چون تیم ما درگیر سه جام است و علاوه بر لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی را در برنامه داریم؛ لذا باید تیم را به اندازه‌ی قوی ببندیم که اگر در این مسابقات بازیکنی مصدوم یا محروم شد و دچار مشکل شده دستمان خالی نباشد. از این رو باید دو سه بازیکن کلیدی به تیم اضافه کنیم.

*میلیچ هم مثل بقیه بازیکنان است. همه اعضای کادر فنی استقلال بر این باورند که هر بازیکنانی آماده است باید در ترکیب تیم قرار بگیرد. از این رو هدف ما شایسته‌سالاری است. با توجه به اینکه فرهاد مجیدی جوان و ریسک پذیرتر است در استفاده از بازیکنان جسارت و شجاعت بیشتری دارد. به همین دلیل هیچ بازیکنی خود را از قبل فیکس نمی‌داند و هیچ بازیکنی در تیم حاشیه امنیت ندارد. بازیکنی می‌تواند خود را در ترکیب اصلی ببینند که بهترین عملکرد را داشته باشند. قطعاً کسی وارد زمین می‌شود که آمادگی فنی بالاتری داشته باشند. فرهاد مجیدی مربی شجاعی است و حتی یک بازیکن امید را در صورت توانایی به راحتی در ترکیب تیمش قرار می‌دهد.

*قاسمی‌نژاد جزو بازیکنانی است که در لیست خرید ما وجود دارد. درخواست‌مان را برای جذب این بازیکن به مدیریت ارائه دادیم و جزو نفراتی است که به او نیاز داریم. حتی یک نفر هم از استقلال با این بازیکن تماس نداشته و با او صحبت نکردیم. پایبند به اصول اخلاقی هستیم و باشگاه استقلال با باشگاه این بازیکن وارد مذاکره شده است. پس ما با بازیکن صحبتی نداشتیم که بخواهیم تمرکز خود را به هم بریزیم

* از دانشگر پرسیدید اما من بیشتر ترجیح می‌دهم  در مورد مسائل فنی صحبت کنم. در مورد مسائل اجرایی فرهاد مجیدی اظهارنظر خواهد کرد. در مورد آذری باید بگویم در مقطع فعلی هنوز در مورد این بازیکن به جمع بندی نرسیده‌ایم. یک جلسه رضا را در رختکن دیدیم و با هم خوش و بش کردیم؛ ولی هنوز به جمع‌بندی کامل نرسیدیم. او تقاضای جدایی کرد و احتمال جدایی‌اش وجود دارد.

*در مورد میزبانی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا طبیعتا کار برای ما سخت می‌شود؛ ولی برای تیمی که داعیه قهرمانی دارد هیچ کاری غیر ممکن نیست. ممکن است بازی در عربستان نسبت به برخی دیگر از کشورها برای من سخت باشند ولی تصمیمی است که گرفته شده و ما تابع تصمیمات فدراسیون و باشگاه خودمان هستیم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    دوستان دقت فرمودید که الاستقلالیها با بازی در عربستان مشکلی ندارن . بهرحال اونجا میزبان محسوب میشن
  • محمدطاها IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    به امید قهرمانی سه‌گانه استقلال:)))‌‌ جام دور از دسترس نیست، اتحاد و همدلی کلید موفقیت تیم هست..به این کادر فنی بادانش و بازیکنا ایمان داریم با حمایت هواداران این کادر فنی بهترین استقلال تاریخ رو می سازد.
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    معلومه مشکلی ندارید النادی الکیسه به هر حال شما روابط حسنه ای با عرب ها و ای اف سیرک دارید
  • رضا IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    گر صبر کنی ز قوره حلوا سازی جناب کمالوند هنوز زوده پیش بینی شما یک بازی اون هم با اگر و اما و شانس بردی ستاره چهارم هم زدی دیر اومدی زود هم میخواهی بری هنوز بازی های سختتون مونده
  • شمسعلی IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    فراز کمالوندد از جنس خودتونه حبرنگاره ناراحت نباشید از این که دک به تله نمیده و فرهاد رو نفر اول و اخر معرفی میکنید الان بخاطر این بهتون زور اومده ک نمیتونید ازش تیتر بگیرید کمتر بسوزید.خبرنهارهای لنگی هر کاری میکنننننن یک چالشی ایجاد کنن ولی کور خوندید فرهاد خودش از همه....... الکی هرکسی رو نمیاره رو نیمکت مطمین باشد اتمام حجتشم کرده این فصل هم با این کادر قهرمان نشیمممم فصل بعد از همین الان قول قهرمانی میدم.ما دوتا مربی داریمممممم یکی از یکی بهتر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی