نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش کمالوند به جذب مهاجم پرسپولیس/ رمضانی را از این به بعد یک استقلالی ببینید
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

فراز کمالوند، مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: ما به بازیکنی مثل آرمان رمضانی نیاز داشتیم.

خبرورزشی - فراز کمالوند در مورد دلیل جذب آرمان رمضانی مهاجم نیم فصل اول پرسپولیس اظهار داشت: استقلال در سه جام قهرمانی لیگ، حذفی و آسیا درگیر است. در نیم فصل هم جذب بازیکن سخت است و ما باید سراغ گزینه‌هایی برویم که آزاد باشند.

وی افزود: استقلال به بازیکنی با ویژگی‌های آرمان رمضانی نیاز داشت و باید یک مهاجم نوک می‌گرفتیم. ما طبق عملکرد شش ماهه یک بازیکن تصمیم به جذب او نگرفتیم. شاید یک بازیکن به تیمی برود و نتواند خودش نشان دهد اما عملکرد او در سایپا خوب بود و ما طبق همان عملکرد اقدام به جذب او گرفتیم. او بازیکنی است که مجیدی سال گذشته هم به فکر جذبش بود. 

کمالوند تصریح کرد: آرمان رمضانی یکسری مهارت‌ها دارد که به درد استقلال می‌خورد. این تیم قرار است هر بازی طبق برنامه ریزی و طراحی که داریم با سیستم‌های مختلف مقابل رقبایش قرار گیرد. در نتیجه وقتی قرار است تغییر سیستم داشته باشیم به چنین مهاجمی هم نیازمند می‌شویم. او در بازی‌های خاص می‌تواند به داد استقلال برسد. ملاک برای قضاوت این بازیکن نباید فقط ۶ ماه اخیر باشد.

مدیرفنی آبی پوشان ادامه داد: از هواداران می‌خواهیم که به کادرفنی اعتماد داشته باشند و بدانند که کادرفنی استقلال برای هر تصمیمی که می‌گیرد برنامه و هدف مشخصی دارد. این را هم در نظر بگیرند که یارگیری در نیم فصل به این راحتی نیست. هواداران آرمان رمضانی را از این به بعد یک استقلالی ببینند و مثل همیشه انرژی‌های مثبت خود را به سمت ما بفرستند. در این دو بازی واقعا ما از حمایت‌های آنان انرژی خوبی گرفتیم. 

وی افزود: به هواداران این قول را می‌دهیم که ورژن جدیدی از آرمان رمضانی را ببینند. گاهی یک سیستم و قالب بازی برای یک بازیکن خوب است و قطعا در مورد استفاده از او فکرهایمان را کرده ایم. گاهی در بازی‌های حریفان استقلال دفاعی بازی می‌کنند و ما نیازمند یک مهاجم قد بلند با شرایط رمضانی بودیم تا گره از کار تیم باز کند.

کمالوند در پاسخ به این سئوال که مگر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شده گفت: در هر صورت ما باید یارانی که مد نظر داریم را جذب کنیم و مدیریت باشگاه هم قول داده به زودی پنجره باز شود. ما به جز امین قاسمی‌نژاد دو بازیکن دیگر هم می‌خواهیم که مدیریت باشگاه در حال رایزنی جذب آنها هستند و اگر این بازیکنان به جمع تیم اضافه شوند عملکردمان در نقل و انتقالات خوب خواهد بود. 

مدیرفنی آبی پوشان خاطر نشان کرد: استقلال اگر می‌خواهد به جایگاه واقعی اش برسد همه هواداران و دیگر عوامل باشگاه باید دست به دست هم بدهیم. من نمونه‌ای می‌آورم. زمانی که برانکو به پرسپولیس آمد بعد از مدتی ستاره‌های تیمش را کنار گذاشت. بازیکنانی نظیر طارمی، رضاییان و احمدزاده بازیکنانی بودند که برانکو از آنها استفاده نکرد اما همه هواداران و پیشکسوتان تیم پرسپولیس از او حمایت قاطعانه کردند و در نتیجه برانکو در آرامش توانست کارش را انجام دهد و حاصل آن هم سه قهرمانی با این تیم بود. در این چند روز هم برخی از پیشکسوتان استقلال حمایت‌های خوبی از ما کرده اند. مثل حسن روشن که واقعا صحبت‌های او باعث دلگرمی ما شده است. 

وی اضافه کرد: من این نکته را به هواداران خوب استقلال بگویم که ما برای ۳ جام قهرمانی می‌جنگیم و هدفمان هم کسب هر سه جام است. در این راه برای اینکه به مشکلی نخوریم باید برای همه پست‌ها حداقل دو بازیکن آماده داشته باشیم تا درمواقعی که کسی مصدوم می‌شود بتوانیم از نفر بعدی استفاده کنیم. مثلا اکنون شیخ دیاباته دو هفته مرخصی گرفته است ما باید بازیکن جایگزین مطمئن داشته باشیم تا به مشکل نخوریم. استقلال نباید دلواپسی بابت غیبت بازیکنی داشته باشد و اصلا نباید وابسته به یک بازیکن باشد بلکه باید کار تیمی انجام شود که اگر بازیکنی هم نبود غیبتش احساس نشود. بازیهای لیگ و حذفی و آسیا همه فشرده است و ما باید حواسمان به سلامت و مصدومیت بازیکنان هم باشد. 

کمالوند خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه فرهاد مجیدی خودش مهاجم بوده دوست دارد استقلال هجومی بازی کند و ما هم تمام تلاشمان این است که طوری طراحی کار داشته باشیم که به هدفمان برسیم. تنها چیزی که از هواداران می‌خواهیم این است که ما را حمایت کنند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • red army IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    یعنی ما تو لیگمون بازیکن استقلالی نداریم که میان پرسپولیسی ها رو میگیرن...استقلال=پرسپولیس نوین
    • تیم مظلوم لنگ IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
      خب من یه قرص خوردم حالم بهتر شد و باور کردم..... توی فوتبال امروزه از مهاجم صرفا برای گلزنی استفاده نمیشه. تو خیلی از بهترین تیمای جهان از بعضی از مهاجما صرفا برای نگهداشتن توپ و باز کردن فضا برای وینگرای کناری استفاده میشه مثل همون کاری که سیموئونه توی اتلتیکو با کاستا انجام داد و موفق هم بود. امیدوارم که برای آرمان هم یه اتفاق خوب تو تیم بیوفته
    • مهدی IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
      کیسه زیر مجموعه پرسپولیسه تیم دوممون که مربی بازیکنایی که نمیخوایم بهش میدیم
  • محمدطاها IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    واقعا فصل جالبی شد تو نقل و انتقالات استقلال اول اینکه از بابت نادری سود کردیم و یه دفاع چپ خوب گرفتیم حالا باس ببینیم آرمان رمضانی چطور کار میکنه، امیدوارم تو تیممون موفق باشه و زیر نظر شاه فرهاد دوباره احیا بشه:))) من اشتباه کردم پست و کامنتی درباره رمضانی گذاشتم از این به بعد ازش حمایت میکنم..جذب این بازیکن خواسته شاه فرهاد بود..پس _هر _چی_ شاه_ فرهاد _بگه_و بخواد..
    • امیر علی IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
      بفرمایید چه سودی از خرید نادری بردیم جز هزینه اضافی و رفتن ملیچ و ضربه خوردن در دربی رفت از اون حرفا بود محمد طاها جان
  • کیسه مافیا ورزش DE ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    فراز نفو‌ذی پرسپولیس روی نیمکت نادری نفوذی در خط دفاع آرماندو هالند در خط حمله فصل بعد ربیع خواه و شیری و جونیور براندائو و اوساگونا رو بگیرین حله
  • استقلالی IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    به نطرم کمالوند درست میگه...نوع فوتبالی که استقلال بازی میکنه نیاز به یک مهاجم قد بلند سر زن و با قدرت بدنی بالا مثل دیاباته و یک مهاجم ریز نقش با سرعت و تکنیک خوب مثل قایدی داره...به جای قایدی ارسلان هست ولی به جای دیاباته کسی نیست...شاید بگین عملکردش تو پرسپولیس خوب نبود که به نظرم دلیلش سیستمیه که پرسپولیس بازی میکنه...با توجه به بازیکن هایی که در حال حاظر میشد خرید انتخاب خوبی بود ...من حمایت میکنم
    • 4-3-3 سیستم غولها IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
      بازی با 2 فوروارد منسوخ شده خودتون رو از الان حذف شده بدونید
  • ناشناس IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    مثال از سرور کیسه کش ها برانکو میاره برای کیسه کش های عقده ای و جام ندیده
  • غضنفر IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    جناب ف. ک. اول فصل اگر اومده بودی استقلال تعداد بیشتری ازین ستاره ها واسه استقلالیا رو میکردی
    • Blue Love IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
      آقا مگه ندیدین نویدکیا چجوری شهباززاده رو احیا کرد؟ شاید مجیدی هم بتونه.. هرچند من کاملا با این خرید مخالفم
  • تیم مظلوم لنگ IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    اول اینکه رمضانی بازیکن تعویضیه و اینکه ما از تصمیم کادرمون حمایت میکنیم.. درضمن صددرصد بازیکن تعویضیه و اگه یه روزی دیاباته نبود رمضانی شاید بیاد.. شاید اینجوری کاربرد بیشتری داشته باشه. رمضانی گلزن نیست ولی شاید در یه پست دیگه به درد بخوره
  • نازی دختر آسمانی IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    شرم بر شما دارید استقلال بزرگ رو به لج میکشید آقای کمالوند خودت و این یارو نادری و این رمضانی گم شید از استقلال آبروی مارو بردید چی از جون این تیم بیچاره میخای شرم برتو و فرهاد مجیدی
  • بهنام IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    استقلال=مازاد پرسپولیس
  • آبی قدیمی IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    به عنوان یک هوادار قدیمی استقلال از این هوش و درایت و ذکاوت و آینده‌نگری کمالوند لذت بردم . خود من هم دقیقاً به همین موضوع فکر میکردم شاید هیچ کدام از هواداران استقلال یک هفته پیش به چنین انتخابی هرگز نمی اندیشیدند. ولی من پیش خودم میگفتم حالا که پرسپولیس آرمان رو نمی خواد، کاشکی بگیرنش. مطمئنم روی توپ های هوایی و در فشردگی دفاعی نیم فصل دوم خیلی به کار استقلال خواهد آمد. حالا از اینکه کادر فنی استقلال چنین تیزهوشی و شجاعتی در انتخاب دارند واقعاً خوشحالم و به آینده تیم بیشتر امیدوار شدم. زنده باد استقلال و مکتب اصیل آبی...
  • امین LT ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    همچین سیستم سیستم میکنه یکی ندونه فکر میکنه کاپلو هستش بابا ول کن،تیمات رو دیدیم قبلا دوتا بازی اومدبن فعلا شوک وارد شده به تیمتون چهارتا بازی که گذشت ببینیم برنامه جدید چی داری رو کنی،پرسپولیسم بعد اینهمه چیز جدیدی نداره امسال که از خلاقیت هافبکاش گلسازی کرده ،جناب رمضانی عرضه نداشت خودش رو نشون بده ،انشالله اونجا خودش رو نشون بده،طرف دروازه خالی نمیتونه گل بزنه ،گرچه مغانلو هم هیچ فرقی با رمضانی نمیکنه فکر میکنم رمضانی میموند خیلی بهتر بود هزینشم کمتر بود لااقل تا احر فصل میموند که بازیکنش رو به حریف نبخشه .
  • العین...........اس......1 IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    بابا .. نخور بی وفا تو یه روزی میگفتی من آرزوم مربی گردی درپرسپولیه!حالا رفتی استقلال؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی