نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۲
۰ |
۲
فرهاد مجیدی در انتظار یک دیدار خاص و ویژه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی با ماشین سازی برای استقلالی‌ها یک بازی خاص و ویژه است.

خبرورزشی - فصل گذشته ماشین سازی در حالی در هر دو بازی رفت و برگشت استقلال را شکست داد که دیدار رفت در هفته اول انجام شد و استراماچونی تازه به ایران آمده بود. در بازی برگشت هم خبری از این مربی ایتالیایی نبود و استقلال بدون سرمربی در تهران مغلوب ماشین سازی شد.

البته آبی‌پوشان امسال در دور رفت لیگ و با مربیگری محمود فکری روی تک گل دیدنی میلیچ از روی یک ضربه کاشته بازی را بردند اما حالا فرهاد مجیدی فرصت دارد تا با غلبه بر ماشین سازی در تبریز، هم تیمی را ببرد که پارسال دو بار استقلال را برده بود و حتی استقلال استراماچونی را شکست داد و هم خودش را به صدر جدول نزدیک کند. البته پرسپولیس هم این هفته با نفت مسجد سلیمان در تهران بازی دارد اما به هر حال بازی استقلال حداقل روی کاغذ ساده تر است.

ماشین سازی در هفته‌های اخیر چه با پاشازاده و چه بدون این مربی به هیچ حریفی نه نگفته و تقریباً در اکثر بازی های خود امتیاز از دست داده است. با این حال هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت به خصوص در سرمای تبریز که برای بازیکنان ماشین سازی تحمل آن سرما راحت تر از  استقلالی هاست.

فرهاد مجیدی در دور جدید سرمربیگری خود هر دو بازی لیگ و جام حذفی را برده و حالا می‌خواهد سال ۱۳۹۹ را هم با پیروزی تمام کند تا خودش و تیمش با روحیه خوب به تعطیلات نوروز بروند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی