نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۹
۱ |
۱
فرهاد مجیدی چشم بازار را کور کرد
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم مازاد پرسپولیس در عجیب‌ترین و غیرمنتظره‌ترین نقل‌و انتقال نیم‌فصل روز گذشته به استقلال پیوست.

خبرورزشی - آرمان رمضانی که در ابتدای فصل از سایپا به پرسپولیس پیوسته بود بعد از سپری کردن یک نیم‌فصل فاجعه‌بار در جمع سرخپوشان حالا به اردوی آبی‌پوشان پیوسته است.

نام رمضانی ابتدای فصل هم در لیست خرید فرهاد مجیدی قرار داشت اما وقتی مجیدی از استقلال رفت، خرید او هم منتفی شد و رمضانی با نظر یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس پیوست.

این مهاجم بلندقامت در نیم‌فصل اول فقط یک‌بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و فرصت‌سوزی‌های او در همان یک بازی مقابل شهرخودرو تا مدت‌ها سوژه بحث هواداران بود. رمضانی در آن بازی ۶۷ دقیقه در میدان بود و در سایر بازی‌هایی که به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت هم درمجموع ۱۰۸دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد تا در مجموع با ۱۷۵دقیقه بازی، صفر گل و صفر پاس گل نیم‌فصل اول را به پایان برساند.

میانگین نمرات او در سایت متریکا ۶.۳۶ بود و با این نمره ضعیف‌ترین بازیکن پرسپولیس در نیم‌فصل اول شد.

رمضانی قبل از آغاز لیگ در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم دقایقی به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت اما عملکرد او در آن مسابقات هم تفاوت چندانی با بازی‌های لیگ نداشت. در نهایت آرمان رمضانی در لیست خروجی یحیی گل‌محمدی قرار گرفت اما با عملکردی که در پرسپولیس داشت تصور نمی‌شد که هنوز هم مثل ابتدای فصل در لیست خرید فرهاد مجیدی باشد. با این حال مجیدی درخواست جذب او را به مدیران استقلال داد و آرمان روز گذشته در کمال ناباوری با پیراهن آبی استقلال عکس گرفت.

اگر او بتواند در لباس استقلال احیا شود و بدرخشد جواب منتقدان خودش و مجیدی را یکجا خواهد داد. هر چند که با حضور قائدی، دیاباته و مطهری در خط حمله آبی‌ها بعید است فرصت چندانی به رمضانی برسد.

بعد از گادوین منشا که در نیم‌فصل لیگ هجدهم به استقلال پیوست، آرمان رمضانی دومین مهاجمی است که در ۲ سال اخیر از لیست مازاد پرسپولیس مستقیما به لیست خرید استقلال منتقل می‌شود.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وزارت لونگ و جوانان IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    تو سایپا که بازیکن بدی نبود باید ببینیم یایا درصدی باهاش چکار کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی