نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
شکوری: باشگاهی مثل پرسپولیس که ۴ سال قهرمان شده هیچ درآمدی ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت:‌ متاسفانه نه باشگاه پرسپولیس بلکه دیگر تیم ها هم هیچ درآمدی ندارند و طبیعی است AFC به این خاطر میزبانی را به ما ندهد.

خبرورزشی -  ابراهیم شکوری در حاشیه دیدار دوستانه تیم‌های منتخب سرخابی و رسانه ورزش، اظهار داشت: طبق صحبت ها و نامه نگاری هایی که با AFC داشتیم باتوجه به تجربه میزبانی از فینال آسیا و سابقه کاری من به عنوان دبیرکل، ما شرایط میزبانی را داشتیم اما این که میزبانی را به ما ندادند، فراتر از باشگاه است و مدیران بالاتر از ما باید ورود کنند.

وی در خصوص بحث حق پخش تلویزیونی و دیگر موارد افزود: این بحث به خاطر زیرساخت ها و نیروی انسانی ما نیست. ما شرایط را داشتیم اما دیگر مسائل باعث شدند میزبانی را نگیریم. فدراسیون، وزارت و نهادهای ذی ربط باید کارگروهی در این باره تشکیل بدهند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با اشاره به حق پخش تلویزیونی تصریح کرد: برگزاری بازی‌ها یک سری الزامات بین‌المللی دارد که باید به آن ورود کنیم. پرسپولیس به عنوان قهرمان چهار سال فوتبال ایران و با حضور در دو فینال آسیا، به عنوان پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا هیچ درآمدی از حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی ندارد. مشخص است که ای اف سی به دنبال درآمدزایی است و می‌خواهد با اسپانسرها درآمدزایی کند.

شکوری در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه نه باشگاه پرسپولیس بلکه دیگر تیم ها هم هیچ درآمدی از این بخش ها ندارند. طبیعی است AFC به این خاطر میزبانی را به ما ندهد. ما باید به سمت درآمدزایی برویم و این که به خاطر ۱۰ تا پرونده که فدراسیون از ما طلب می‌کند پول بازیکن را بدهیم اما خب از کجا بدهیم؟ وقتی حق پخش و تبلیغات و... حتی یک ریال هم درآمد ندارد.

وی با اشاره به ادعای سازمان لیگ درباره بدهکاری پرسپولیس بیان کرد: برای ما جای سوال است. ما نامه به سازمان لیگ زدیم و گفتیم درآمد و هزینه های ما طی چهار، پنج سال گذشته را به ریز برایمان ارسال کنند. باشگاهی مثل پرسپولیس که چهار سال قهرمان شده، هیچ درآمدی ندارد. تیم ته جدولی چه درآمدی می‌تواند داشته باشد؟ فدراسیون باید سازوکار درآمدزایی را ایجاد کند وگرنه شرایط سخت‌تر می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    جالبه در المان تیم قهرمان پاداش می گیرد.. در ایران تیم قهرمان باید پول زیاد خرج کند بخاطر پاداش دادن به بازیکنان!!! الان در ایران تیمی که قهرمان می شود. چه چیزی بدست می اورد.دقیقا!!!! ایا پول به حساب باشگاه میرود. یا شاخص سود و سهام باشگاه بالا می رود..... هیچی...فقط قهرمان خشک خالی و ایجاد هزینه زیاد برای تیم قهرمان!!!
  • استقلا لم ارزوست IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    اولا ک ننالید ک ندارید بلکه همه میدونن ک با چه افرادی چه قراردادهایی میبندیدوچه میلیارهایی ک مثل اب خوردن دارید ب بازیکنان بدهکاراتون میدیدما نمیدونیم این پولا ازکجامیاد.اینهمه پول ب برانکو.کالدرون.بودیمر ک حساب شده چیزی حدود ۱۰۰ میلیارد پول دادید ودارید.ثانیا تو پیش خودت پرسپولیس پرطرفدارترینه بدون شک استقلال مردمی ترین تیم ایرانه امار بگیر متوجه میشی
  • کیسه السعودی. IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    خیلی جالب بود. استقلال مردمی ترین تیم ایرانه............... مثل این میمونه که بگن پراید از بی ام و.. بهتر... چه خندی کردم بااین جمله
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    مردمی تربن تیم پر طرفدارترین تیم اسیاس. پرسپولیس گلات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی