نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
۰ |
۲
موضع‌گیری نایب رئیس عراقی AFC علیه تیم‌های ایرانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نایب رئیس عراقی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: امتناع تیم‌های ایرانی از رویارویی با تیم های عربستانی در ورزشگاه هایشان غیر قابل قبول است مگر آنکه دلیل روشنی داشته باشد.

خبرورزشی - «عبدالخالق مسعود» نایب رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که اظهارات رئیس فدراسیون ایران مبنی بر ممانعت از بازی تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در شهر جده عربستان غیر قابل قبول است.

استقلال در گروه سوم لیگ قهرمانان با الاهلی عربستان، الدحیل قطر و الشرطه عراق همگروه است.

عبدالخالق در این ارتباط به روزنامه «الریاضیه» عربستان گفت: تیم‌های سعودی به این دلیل میزبان لیگ قهرمانان آسیا شدند که شرایط تعیین شده و استانداردهای AFC را داشتند و پرونده آنها از میان باشگاه‌های متقاضی بهترین پیشنهاد برای میزبانی بود.

این نایب رئیس عراقی کمیته مسابقات AFC ادامه داد: امتناع ایرانی‌ها از رویارویی با باشگاه‌های عربستان در ورزشگاه‌هایشان غیر قابل قبول است مگر اینکه توجیه و دلیل روشنی به همراه داشته باشد.

وی افزود: ما گزارش مفصلی را به کمیته اجرایی AFC می‌نویسیم تا هر زمان که ایرانی‌ها اصرار به بازی نکردن در عربستان دارند، در این باره تصمیم بگیرند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته میزبانی گروه‌های اول، سوم و چهارم لیگ قهرمانان آسیا را به کشور عربستان سپرده بود و تیم‌های استقلال و فولاد (در صورت صعود به مرحله گروهی) باید در عربستان به میدان بروند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی