پیام رئیس فدراسیون فوتبال بحرین به میهمانان لیگ قهرمانان آسیا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال بحرین درباره دلیل تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره اعطای میزبانی به این کشور توضیحاتی ارائه کرد.

خبرورزشی - شیخ علی ‌بن خلیفه در خصوص میزبانی بحرین از رقابت‌های انتخابی جام جهانی‌ ۲۰۲۲ گفت: خوشحالیم که برای دریافت امتیاز میزبانی مورد اعتماد کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفتیم و می‌توانیم از تجارب ارزشمندی که در میزبانی از رویدادهای بین‌المللی داشته‌ایم به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از دلایل موافقت AFC برای میزبانی بحرین از این رقابت‌ها بازتاب اقدامات صورت گرفته در مقابله با ویروس کرونا بود. موفق شدیم با اتخاذ تدابیر مناسب، واکسیناسیون سراسری و رایگان برای همه شهروندان و حتی افراد مقیم در کشور شرایط امنی را به وجود بیاوریم. این تلاش‌ها که توسط بخش‌های مختلف کشور انجام شد سهم مهمی در جلب اعتماد کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته و رقابت‌ها در این شرایط می‌تواند در شرایط ایمنی و بهداشتی مناسبی برگزار شود.

علی بن خلیفه به چهار کشور مهمان بحرین در این مسابقات خوشامد گفت و اضافه کرد: از میهمانان خودمان به بهترین شکل استقبال خواهیم کرد و تمامی امکانات و شرایط مورد نیاز فراهم می‌شود. پیش‌بینی لازم در خصوص زمین‌های تمرین، هتل‌ها، حمل و نقل و سایر موارد به خوبی انجام شده و تیم‌های ملی حاضر در این گروه اقامت بسیار خوبی در بحرین خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی