نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پیوس: مغانلو نیاز به زمان و حمایت دارد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم ویستاتوربین گفت: واقعاً میزبانی حق پرسپولیس فینالیست لیگ قهرمانان آسیا بود اما وقتی در AFC نفوذ نداریم همین می‌شود دیگر که هندوستان بدون سابقه فوتبالی میزبانی را از ما می‌گیرد.

خبرورزشی - تیم ویستاتوربین با هدایت فرشاد پیوس در دیدار مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام‌حذفی مغلوب ملوان انزلی شد. این تیم دسته دومی با این شکست از جام‌حذفی کنار رفت و... در همین ارتباط و همین‌طور تیم پرسپولیس بد ندیدیم با فرشاد پیوس هم‌کلام شدیم‌.

چه شد که مقابل ملوان حذف شدید؟
به نظرم بچه‌های ما بازی نسبتاً خوبی در زمین حریف ارائه دادند و در نهایت بازی را واگذار کردیم. به مازیار زارع و همین‌طور پژمان نوری تبریک می‌گویم. ملوان و انزلی همیشه خاطرات خوب رفیق با معرفت و قدیمی ما سیروس قایقران را برای من زنده می‌کند. 

با توجه به همزمانی بازی حذفی شما با دیدار مس نوین کرمان و پرسپولیس حتماً این مسابقه را هم ندیدید؟
بله اما خلاصه بازی این دیدار را تماشا کردم. 

پرسپولیس ۳ گل زد که باز هم مهاجمان پرسپولیس سهمی در این گل‌ها نداشتند؟
من فکر می‌کنم همین صحبت‌ها یک مقدار فشار را روی مهاجمان تیم بیشتر کرده باشد. وقتی همه‌جا صحبت گل نزدن مهاجمان پرسپولیس می‌شود طبیعی است فشار زیادی به آنها وارد می‌شود و کار را سخت‌تر می‌کند. 

مهدی عبدی ۲ موقعیت صد درصد گلزنی را از دست داد و... 
بیشتر از همه مهدی عبدی تحت فشار است. من نمی‌دانم او چه شرایطی دارد و چرا از اعتماد به نفس بالای قبلی دور شده است اما می‌دانم عبدی بازیکن جوان و مستعدی است. 

هنوز هم توصیه می‌کنید عبدی به صحبت‌های مردم بی‌توجه باشد؟
هم به این صحبت‌ها توجه نکند و هم با تمرکز و تلاش بیشتری تمرین کند. کار نیکو کردن از پُر کردن است. قطعاً مربیان پرسپولیس بهتر از هرکس می‌توانند به مهدی عبدی کمک کنند و او را به شرایط خوب گذشته برگردانند. البته خودش هم باید بخواهد و بیشتر زحمت بکشد. 

شهریار مغانلو هم در دقیقه ۸۷ دروازه خالی را کج دید و موقعیت مسلم گلزنی را خراب کرد!
شهریار مغانلو یک بازیکن تازه‌وارد است و نیاز به زمان دارد. شاید او نتوانسته در هفته‌های گذشته آن‌طور که باید و شاید تمرین کند و درگیر جدایی از تیم سانتاکلارا بوده باشد. ان‌شاءا... او هم با کمک یحیی گل‌محمدی و دستیارانش به زودی گلزنی در پرسپولیس را آغاز خواهد کرد. 

البته مهدی ترابی دیگر خرید جدید پرسپولیس یک پاس گل داد.
مهدی ترابی همان مهدی ترابی است و بازیکن جدید محسوب نمی‌شود. او ستاره لیگ نوزدهم بوده و با بازی در تیم پرسپولیس کاملاً آشناست. مطمئن باشید بازی‌های بهتری هم از او در ادامه مسابقات پرسپولیس خواهیم دید. 

راستی خبر دارید که میزبانی مسابقات گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به تیم «گوا»ی هند رسید؟
شنیدم و متأسف شدم. واقعاً میزبانی حق پرسپولیس فینالیست لیگ قهرمانان آسیا بود اما وقتی در AFC نفوذ نداریم همین می‌شود دیگر که هندوستان بدون سابقه فوتبالی میزبانی را از ما می‌گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی