انتخابی‌های نوجوانان ‌کشتی در مازندران و کردستان ، بدون تماشاگر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بخشنامه برگزاری مسابقات کشتی ‌آزاد و فرنگی انتخابی تیمهای‌ملی نوجوانان با تغییر و اصلاحیه اعلام شد.

خبرورزشی - فدراسیون ‌کشتی با صدور دو اطلاعیه جداگانه، انجام تغییر در زمان برگزاری رقابتها به ‌همراه سایر قوانین و مقررات را برای اطلاع و اجرای استانهای شرکت کننده ابلاغ کرد. 

مسابقات کشتی ‌فرنگی انتخابی تیم‌ ملی نوجوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی‌ آسیا و قهرمانی‌ جهان در اوزان (۴۱تا ۴۵ )، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلو و بدون ارفاق‌ وزن، روزهای ۱۷ – ۱۵ فروردین در سنندج برگزار خواهد شد. 

همچنین پیکارهای انتخابی تیم‌ملی کشتی ‌آزاد نوجوانان نیز برای حضور در رقابت‌های قهرمانی‌ آسیا وقهرمانی‌ جهان در اوزان (۴۱تا۴۵ )، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلو و بدون ارفاق‌ وزن، روزهای ۱۹ – ۱۷ فروردین در شهر رامسر برگزار خواهد شد.

با توجه به شرایط کرونا و برای جلوگیری از احتمال ابتلای ورزشکاران و علاقمندان به ویروس منحوس، این رقابتها در هردو استان بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. 

به‌ منظور مقابله با احتمال دوپینگ از سوی کشتی ‌گیران نوجوان و جوان، تفهیم و آموزشِ جدیت درمبارزه همیشگی با این پدیده شوم به پشتوانه‌های کشتی، از شرکت‌کنندگان دراین مسابقات، تست دوپینگ گرفته می‌شود. 

قابل ذکر است، مسابقات انتخابی تیم‌ ملی کشتی ‌فرنگی جوانان به‌ جای شیراز، روزهای ۲۱ – ۲۰ فروردین در سنندج برگزار می‌شود. پیکارهای انتخابی تیم‌ملی کشتی ‌آزاد جوانان نیز ۲۳ – ۲۲ فروردین به‌ میزبانی تهران انجام خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی