شیری: ندادن میزبانی به ما جای تأسف دارد/ شعار وزیر پرسپولیسی دیگر لوث و بی‌مزه شده است
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مهدی شیری مدافع پرسپولیس گفت: خیلی‌ها پشت‌سر پرسپولیس حرف می‌زنند ولی برای ما کوچکترین اهمیتی ندارد.

خبرورزشی - مهدی شیری بعد از اتفاقات فینال آسیا به لحاظ روحی افت کرد و همین موضوع باعث شد در چند بازی نیمکت‌نشین شود. در هفته‌های اخیر مهدی دوباره به ترکیب ثابت تیمش برگشت و جزو خوب‌های پرسپولیس بود. با شیری درخصوص صعود به مرحله بعد جام حذفی، صدرنشینی در لیگ و البته رفاقت با سیدجلال حسینی گپ زدیم که در ادامه می‌خوانید. 

برد راحتی در جام ‌حذفی کسب کردید. در این مورد چه صحبتی داری؟ 
نمی‌شود گفت برد راحتی به دست ‌آوردیم چون جام‌ حذفی معمولاً جام شگفتی‌هاست و اگر حریف را دست‌کم می‌گرفتیم، شاید اتفاقات تلخی رخ می‌داد. خداراشکر در طول بازی تمرکز لازم را داشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم؛ هرچند می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. امیدوارم بتوانیم همین‌طور باقدرت پیش برویم و به فینال برسیم. 

در لیگ هم شرایط خوبی دارید و صدرنشین هستید. ادامه لیگ را چطور می‌بینی؟
به نظرم امسال لیگ جذابی داریم و رقابت فشرده‌ای برای قهرمانی وجود دارد. همه می‌دانند پرسپولیس فقط یک هدف دارد و آن هم قهرمانی است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا بیشترین امتیازات را جمع کنیم و قهرمان شویم. در واقع ما هر دو جام را می‌خواهیم و امیدوارم بتوانیم به هدف‌مان برسیم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم. 

بعد از فینال آسیا در چند بازی نیمکت‌نشین بودی ولی بعد از آن دوباره به ترکیب برگشتی. شرایط خودت چطور است؟ 
خدا را شکر اوضاع خوبی دارم و به لحاظ روحی و جسمی کاملاً آماده‌ام. همه تلاشم بر این است که بتوانم مهره مفیدی برای پرسپولیس باشم. امیدوارم کادر فنی و هواداران از عملکردم راضی باشند. 

آمدن بازیکنان جدید را چطور می‌بینی؟ 
خب هم ترابی و هم مغانلو بازیکنان بسیار خوبی هستند و کیفیت بالای خودشان را قبلاً نشان دادند. به نظرم هم آنها باید به ما کمک کنند و هم ما به مهدی و شهریار کمک کنیم تا زودتر در تیم جا بیفتند. هدف همه ما موفقیت پرسپولیس است و همگی تلاش می‌کنیم بهترین‌ها برای تیم اتفاق بیفتد. 

شیری: ندادن میزبانی به ما جای تأسف دارد/ شعار وزیر پرسپولیسی دیگر لوث و بی‌مزه شده است

در مورد دادن میزبانی لیگ قهرمانان آسیا به هند چه صحبتی داری؟ 
واقعاً جای تأسف دارد و خیلی حیف شد که نتوانستیم میزبانی بگیریم. پرسپولیس در رنکینگ آسیا اول است و در چند سال اخیر دو بار به فینال این رقابت‌ها رسیده ولی نمی‌دانم بر چه اساسی میزبانی را به ما ندادند. با همه این مشکلات فرصتی برای غصه خوردن نداریم. باید خودمان را با شرایط موجود و میزبانی هند وفق دهیم و به خوبی آماده شویم تا نتایج خوب گذشته را در این فصل تکرار کنیم. 

قضیه استوری مشترک بازیکنان بعد از بازی مقابل مس نوین کرمان چه بود؟ 
ببخشید ولی بهتر است در این مورد صحبت نکنم. 

در هفته‌های اخیر دوباره شاهد گفتن وزیر پرسپولیسی و یا اینکه شما تیم خاص هستید، از سوی بعضی‌ها هستیم. نظرت به عنوان یک بازیکن پرسپولیس چیست؟ 
واقعاً گفتن این حرف‌ها دیگر لوث و بی‌مزه شده است. خیلی‌ها پشت‌سر پرسپولیس حرف می‌زنند ولی برای ما کوچکترین اهمیتی ندارد. ما تمام تمرکزمان روی فوتبال و تیم خودمان است و اصلاً فرصتی برای توجه به این صحبت‌ها نداریم. هدف ما تکرار موفقیت‌های گذشته و کسب پنجمین قهرمانی متوالی است که به آن فکر می‌کنیم و برای به دست‌ آوردنش از جان مایه می‌گذاریم. 

شخصیت سیدجلال طوری است که کمتر بازیکنان با او شوخی می‌کنند ولی تو جزو معدود افرادی هستی که این کار را انجام می‌دهی. فکر می‌کنم ارتباط نزیکی با او داری درست است؟ 
خب من سال‌هاست سیدجلال را می‌شناسم در نفت تهران هم همبازی بودیم و رابطه بسیار خوبی با هم داریم. بله من بعضی اوقات با سید شوخی می‌کنم ولی این شوخی‌ها در کمال احترام است. سید یک رهبر واقعی برای پرسپولیس است و حضورش نعمت بزرگی برای تیم ما به حساب می‌آید. خداراشکر سیدجلال همچنان سرحال و قبراق است و امیدوارم همین روند را ادامه دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سهیل IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    آقای شیری با تمرکز بیشتری بازی کنی ملتو روانی کردی به خدا نمیدونم تقاص کدوم گناهی تو با این فوتبال بازی کردنت استقلال هم بمب نمیترکونه هایجکت کنه راحت شیم
  • عدالت-عدالت. IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    آقاي شيري بايد هم براي شما وريز پرسپوليسي تكراري باشه؟! هرچي تونست براي شما كار كرد هر كاري دستش اومد بر عليه استقلال كرد.شرايط هيچ وقت برابر نبود و نيست متاسفانه؟؟؟!!!
  • لنگی نفهم IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    وزیر پرسپولیسی نیست؟؟ از قدیم گفتن فحش رو زمین بزنی صاحبش برش میداره.. شما که انقدر استوری مشترک میذارید دست به دست هم یه استوری مشترک بذارید فحش بدید به اون تیمی که وزیر طرفدارشه ببینم شهامت این کارو دارید. اونوقت ماهم قانع میشیم که وزیر لنگی نیست.. این‌ کارو نمیکنید چون بین فحش خوردن و زیر سوال رفتن قهرمانیاتون باید یکی رو انتخاب کنید. ( ادمین خواهشا منتشر کن میبینی که از الفاظ رکیک استفاده نکردم)
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    شیری شاید پاداش غیبت تعمدی اش جلوی لنگ وقتی در پیکان بازی می کرد را می خوره وگرنه بعد این بازی های افتضاح و اون هند عمدی در فینال محال بود هنوز در لنگ بازی کنه
  • شاهین IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    آقا اصن وزیر پرسپولیسی تمام سران مملکتی پرسپولیسی مرکل پرسپولیسی رییس ای اف سی و فیفا پرسپولیسی چشتون درآد دارید میمرید ار موفقیتای پرسپولیس بیشتر از یه دهه عرضه یه قهرمانی رو ندارید ماشالله هر چی دارید رو هستش راستی امسال نهایت افتخارتون اینه یه بازیکنی مازاد پرسپولیس رو خریدن میتونید بهش افتخار کنید یه بازیکن دارید که فینال آسیا رو دیده خخخخخخ
    • لنگی برره ای US ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
      خودت داری حرف مارو تایید میکنی و به خودتون تیکه میندازی درعین حال میای میگی پس چرا قهرمان نمیشید؟؟ الحق و والانصاف که برره ای هستین
  • شمسعلی. US ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    شعار وزیر پرسپولیسی واقعا خیلی لوس و بیمزه شده ولی خوب شما چیزی پیدا کن که استقلالی ها جای آن بگذارند و خودشان را کمی سبک کنند
  • علیپور US ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    وزیر پرسپولیسی تیم خاص حکومتی وزیر لنگی تیم خاص کاببنه و هیئت دولت و حکومت
  • صدرا NL ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    فقط به خاطر اعتراف هدایتی به پرداخت رشوه به فدراسیون جهت همراهی و همکاری در جعل قرارداد طارمی تمام باشگاه ها تهدید شدند که حق شکایت ندارند وگرنه پرونده حرفه ایشون باطل میشه .این یکی از هزاران اقدام کثیف مشترک وزیر لنگی و مهدی تاج لنگی رئیس فدراسیونه که بخاطر این تیم انجام شده
  • (تاج حقیر-تیم سوم تهران) IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    اینایی که حکومتی حکومتی میکنن مثل اینکه حمایتا دولت قبل از تیمشون یادشون رفته که از هیچ تلاشی براشون مضایقه نکرد از ماستمالی جک 3D تا خریدن داورا و قرارداد نجومی که هنوزم بعد 10 سال قفله تو فوتبال ایران ، واقعا بعضیا چقدر نمک نشناسن
  • سرطانی 1400 IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    از سال دیگه معلوم میشه که اینا قدرت خودتون بود یا عمو جون . یاد سالهای قبل عمو جون بخیر که برای بقا میجنگیدین و رتبه 11 میاوردین جشن میگرفتین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی