نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
انتقاد یک استقلالی از طراحی پست کمک سرپرست/ چرا فرزاد دستیار فرهاد نشد؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

منصور رشیدی سنگربان اسبق تیم ملی و استقلال گفت: من بدخواه استقلال نیستم و اگر حرفی می‌زنم از سر دلسوزی است. امیدوارم که همیشه استقلال موفق باشد و حرف‌های سازنده‌ای را برای باشگاه بزنیم.

خبرورزشی - استقلال با آمدن فرهاد مجیدی شرایط بهتری نسبت به قبل دارد و همچنان یکی از مدعیان به شمار می‌رود. درخصوص عملکرد آبی‌پوشان با منصور رشیدی سنگربان اسبق تیم ملی و استقلال گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.

استقلال با آمدن فرهاد مجیدی ۲ برد روحیه‌بخش کسب کرد. به نظر شما رفتن فکری و بازگشت فرهاد مجیدی درست بود؟
خب وقتی تیم پرمهره‌ای نتایج لازم را کسب نمی‌کند، نیاز به شوک دارد. اما اگر قرار است یک مربی جوان برود و باز هم یک مربی جوان جایگزین او کنیم، کار صحیحی نیست و این‌گونه جابه‌جایی‌ها را قبول ندارم. به نظر من باید یک مربی باتجربه‌تر انتخاب می‌شد. در هر حال فعلاً مجیدی سرمربی تیم است و باید از او حمایت کرد تا شاهد روزهای خوبی باشیم.

نصرالله عبداللهی هم دوباره سرپرست شد، گرچه کمک هم دارد و آن هم فرزاد مجیدی!
انتخاب عمونصی بهترین برای استقلال است، چرا که او تجربیات بالایی دارد ولی کمک‌سرپرست را تا حالا نشنیده‌ام و نمی‌دانم چه پستی است؟ فکر می‌کنم در فوتبال دنیا چنین پستی نداریم و اولین ‌بار در دنیاست که چنین پستی تعریف می‌شود.

پس شما مخالف ۲ سرپرست در تیم هستید؟
بله، فرزاد مجیدی به عنوان مربی کنار فرهاد می‌توانست حضور داشته باشد و هیچ اشکالی هم نداشت، اتفاقاً تجربه هم کسب می‌کرد.

با آمدن مجیدی، بهزاد غلامپور مجدداً مربی گلرهای استقلال شد. تأثیر عزیزیان مربی قبلی روی دو سنگربان آبی‌ها بیشتر بود یا غلامپور؟
هر مربی تمرین خاص خودش را دارد و من کار دو مربی را ندیدم اما رشید مظاهری شروع بسیار خوبی با استقلال داشت و ستاره تیم است، ولی هنوز خط دفاع استقلال هماهنگ نیست و باید ترمیم شود.

استقلال نسبت به نیم‌فصل اول بهتر شده؟
خب شوک به تیم جواب داده و فعلاً استقلال نسبت به نیم‌فصل اول بهتر بازی می‌کند. با آمدن چند بازیکن مثل قاسمی‌نژاد آبی‌ها بهتر و زیباتر هم بازی می‌کنند، هر چند هنوز جای خالی علی کریمی در میانه میدان به شدت احساس می‌شود و هنوز جانشینی برای او ندیدم.

در آخرین بازی سال ۹۹، استقلال در تبریز به مصاف ماشین‌سازی می‌رود. این دیدار را چطور ارزیابی می‌کنید؟
بعد از ۲ برد مقابل فولاد و پیکان، تیم مجیدی انگیزه لازم را برای ادامه روند صعودی پیدا کرده ولی بازی با تیم‌های پایین جدولی سخت است و ماشین‌سازی برای بقا انتحاری بازی می‌کند، به همین دلیل استقلال باید با تمرکز لازم به دنبال کسب هر ۳ امتیاز باشد.

اگر استقلال ببرد و خوب بازی نکند، باز هم انتقاد می‌کنید؟
۵۰ سال است که استقلالی هستم و همیشه چشم‌انتظار برد این تیم هستم. دوست داریم همیشه سرمان بالا باشد. من بدخواه استقلال نیستم و اگر حرفی می‌زنم از سر دلسوزی است. امیدوارم که همیشه استقلال موفق باشد و حرف‌های سازنده‌ای را برای باشگاه بزنیم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی