نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
حمله فوتبالی یک نماینده اصولگرا به ظریف و برجام/ قبلا هم تحریم‌های ترامپ بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از دست رفتن میزبانی سوء مدیریت ورزشی در کشور است چون ما در جام‌های جهانی قبلی در شرایط تحریمی در این مسابقات شرکت کردیم.

خبرورزشی - احسان قاضی زاده هاشمی در خصوص اظهارات وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اینکه تحریم‌ها باعث از دست رفتن میزبانی ایران در راه مقدماتی جام جهانی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا شده است، اظهار داشت: این اتفاق هیچ ربطی به تحریم‌ها ندارد. از دست رفتن میزبانی سوء مدیریت ورزشی در کشور است چون ما در جام‌های جهانی قبلی در شرایط تحریمی در این مسابقات شرکت کردیم.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: کدام جام جهانی را مثال می‌زنید که تیم ملی فوتبال ایران در شرایط ویژه قرار داشته است؟ ۴ سال پیش به هنگام حضور در جام جهانی، ترامپ رئیس جمهور آمریکا بود و تحریم‌ها علیه ایران شدت داشت. در جام جهانی قبلی هم با همین شرایط تحریم به میدان رفتیم و از نظر من در تمام ادواری که تیم ملی ایران در این مسابقات حضور داشت،‌ تحت تأثیر تحریم‌های مختلف بین المللی بوده است.

قاضی‌زاده هاشمی ضمن انتقاد از سوء مدیریت در ورزش کشور گفت: رکن اصلی دیپلماسی بین المللی ورزشی ما در این ۴ سال کمیته ملی المپیک بوده است. ساختار بین الملل جزو وظایف ذاتی این کمیته است و صالحی امیری و همکارانش وظیفه داشتند در بحث بین الملل پررنگ‌تر عمل کنند.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: وزیر ورزش و جوانان هم باید پاسخگوی این فاجعه تاریخی باشد. اگر در پرونده ویلموتس برخورد درستی صورت می‌گرفت و کوتاهی نمی‌شد، شاهد این فاجعه بین المللی در خصوص میزبانی نبودیم. این که آقایان ادعا می‌کنند از دست رفتن میزبانی به تحریم‌ها ربط دارد، اصلاً درست نیست چون همانطور که اشاره کردم، ما بارها و بارها با وجود تحریم‌ها از کشورهای مختلف میزبانی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: طی هفته‌های اخیر وزیر امور خارجه مذاکرات بسیار زیادی برای احیای برجام داشت اما افرادی که می‌خواهند خود را در عرصه بین الملل پرزور نشان بدهند، حتی نتوانستند از پسِ یک مذاکره با فیفا و AFC بربیایند. دیدید که در نهایت حق ایران چگونه ضایع شد و این فاجعه تاریخی بین المللی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جک تری دی IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    یه نظر درباره حق پخش هم بده یکی از دلایلش بود جناب نماینده فقط سیاسی کاری
  • مهدی ادیب IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    هیچ ربطی به وزیر امورخارجه نداره، آدرس غلط ندین! شما اگه واقعاً دلسوز هستین به خاطر کار همپالکی تون از اون سرباز نیروی انتظامی عذرخواهی کنین!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی