نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
حمله مدیر پرسپولیس به مدیرعامل یک باشگاه پولدار/ از فدراسیون رفتی دوباره پست گرفتی؟
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس سال ۹۹ را سالی سخت توصیف کرد.

خبرورزشی - افشین پیروانی در حاشیه تمرین پرسپولیس گفت: سال سختی بود و اتفاقات بدی افتاد و ان‌شاءالله با پایان سال اتفاقات بد کنار گذاشته شود و در سال جدید با رعایت پروتکل‌ها کسی آسیب نبیند و سال خوبی از لحاظ زندگی و سلامتی برای همه هموطنان باشد.

*شرایط اقتصادی بدی در جامعه حاکم است. بیشتر تیم‌ها مشکلات مالی دارند و تیم ما هم همین بحث وجود دارد. همه در حال تلاش هستند تا مشکلات به حداقل برسد.

*تصمیم‌گیرنده افراد دیگری بودند. باید قبل از این اتفاقات رایزنی‌های‌مان را می‌کردیم و یکی از دلایلی که نتوانستیم میزبانی را بگیریم البته بیشتر در خصوص تیم ملی، کمبود امکانات است. با این حال در لیگ قهرمانان می‌توانستند میزبانی را به پرسپولیس بدهند. ما پرسپولیس هستیم و ۲ بار فینالیست آسیا بودیم و هر جایی که میزبان باشد مهم نیست و می‌رویم تا پیروزی‌هایمان را تداوم ببخشیم و نتایج دلخواه هواداران را کسب کنیم.

*واقعا سال سختی را گذراندیم. همه دست به دست هم دادیم تا کرونا آسیبی به تیم نرساند. شاید یکسری از هواداران و طرفداران ناراحت شدند  که از آنها خواهش کردیم که کنار تیم نباشند، ولی مجبور بودیم تا آسیبی به کسی نرسد و لیگ زنده بماند. خیلی تلاش کردیم، مطمئن باشید که در سال جدید هم ادامه می‌دهیم تا کسی آسیب نبیند و روند رو به رشد تیم ادامه داشته باشد.

*پیگیری کردم و گفتند تغییر زمان مسابقه به خاطر کنداکتور شبکه ۳ و پخش سریال بوده است و فکر نمی‌کنم که این برنامه‌ها پربیننده‌تر از بازی پرسپولیس باشد. روز پنجشنبه آخر سال است و متعجب هستم که چرا زمان بازی را به ساعت ۱۵ تغییر دادند. اگر خیلی اصرار داشتند بازی را ساعت ۹ صبح می‌گذاشتند تا مردم به کارشان برسند. این اتفاق یک بی‌احترامی به پرسپولیس است.

*حق پخش که نمی‌گیریم، درباره تبلیغات محیطی همیشه در مصاحبه‌هایم گفته‌ام که حق را به حق‌دار بدهند. تیمی که ۴ سال قهرمان شده باید بیشترین درآمد را داشته باشد. همیشه گفته‌اند که بدهکاریم، بیایند شفاف‌سازی کنند، اینکه از دور بگویند بدهکاریم من قبول نمی‌کنم. از اینکه بازی را ساعت ۱۵ گذاشتند تعجب کردم. پیش از این هم گفته‌ام می‌خواهند بازی‌ها را یک روز در میان بگذارند، ساعت ۹ صبح برگزار کنند و همه کار می‌کنند و این بی‌احترامی به باشگاه بزرگ پرسپولیس و هوادارانش است. آقایانی که تصمیم‌گیرنده هستید یک مقدار فکر کنید.

*یک بحثی بود و من پیگیری کردم و متوجه شدم که کنداکتور شبکه پر است. من فکر نمی کنم پربیننده تر از بازی پرسپولیس در پنج شنبه آخر سال وجود داشته باشد. از این بابت متعجب هستم که چرا تایم بازی را ۴ عصر گذاشتند. خب می گذاشتند ساعت ۹ صبح تا مردم بیشتر به کارشان برسند و فضا برای چیزی که تلویزیون به نمایش می خواهد بگذارد بیشتر باشد. من این موضوع را بی احترامی به ما می دانم. نه حق پخش گیر ما می آید و نه تبلیغات محیطی. تیمی که چهار سال قهرمان است یک ریال دریافتی نداشته است. بیایند شفاف سازی کنند و بدهی و درآمد ما را مشخص کنند. اینکه از دور فقط بگویند بدهکار هستید من قبول نمی کنم. اینکه بازی ما را ساعت ۱۵ گذاشتند باعث تعجب من و تمی شد. من قبلا هم گفتم اگر خواستند بازی ها را یک روز در میان بگذارند و یا ۹ صبح یا ۱۱! این بی احترامی به باشگاه بزرگ پرسپولیس و هوادارانش است.

*آقایان تصمیم گیرنده لطفا کمی فکر کنید. اول گفتند ۱۶:۱۵ و بعد هم گفتند ساعت ۱۵. دو سه روز وقت دارید و می توانید تایم آن را باز هم تغییر دهید و به نظرم یک جور دورهمی برای برگزاری مسابقات است. توقع نداشته باشید که چرا یک جور دیگر به ما نگاه می کنند و تصمیماتی که میگیرند به سود فوتبال ما نیست. شرایط حال حاضر فوتبال ما به خاطر کسانی است که دوره‌های پیش در فدراسیون بودند. آقای مدیری که... نه رییس فدراسیون، مشاورهایی داشتند که تصمیم گیرنده اصلی بودند. از اینجا می‌روند پست باشگاهی می گیرند که خیلی عجیب است. پولدارترین تیم ایران می روند مدیر می شوند. بیایید جوابگو باشید. اگر حال و روز فوتبال ما این است مقصر شما هستید. شمایی که مشاوره می دادید و تصمیم می گرفتید اما الان شرایط فوتبال به شکلی است که همه دلواپس و نگران هستند.

*چرا باید تیم ملی ما که سه میزبانی داشت در کشور دیگری بازی کند. این را باید تلاش می کردید تا شرایط به این شکل نمی‌شد. نه اینکه بروید در اتاق های در بسته که الان هم تصمیماتی در حال گرفته شدن است. (در این لحظه خبرنگاری صحبت او را ناتمام می گذارد و می‌پرسد منظورتان آقای ساکت است؟) حالا اسم کسی را نبرید. صد درصد فدراسیون گذشته مقصر است و کسانی که تصمیم گیرنده و مشاور بودند. حال و روز فوتبال ما چندان خوب نیست. قبلا باید تلاش می کردند یا بلد نبودند و تلاشی نکردند  تا فوتبال به این شکل بشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کجا از اینجا بهتر IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    بالاخره قضیه فرشهای کیروش چی شد؟
    • حامد IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
      دیگه حالمون بهم میخوره ازاینجورکامنتای مسخره.عقده تاچه حد.میگن کافرهمه رابه کیش خودپندارد
    • سلطان ارز نیمایی IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
      قضیه ها فرش ها از سلطان ارز نیمایی از فرهاد بپرسید قضیه ارزهای نیمایی بیت المال و شکایت مجیدی از نماینده به کجا ارسید؟؟؟،
    • ستاره IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
      رفت پیش دلار مرحمتی به شاه فرهاد
    • ارتش سرخ IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
      با دلار نیمایی خریداری شدن خبر نداری؟
  • لنگ مافیا ورزش IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    واقعا محرومیت پنجساله آقای ممد علی پیروانی چجوری کنسل شد؟
  • رفیق لنگی امیر لنگی IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    آقا ممد علی شما با گفتن جمله تاریخی "هر چی شارلاتان بازی بلدید امرروز پیاده کنید "در رختکن در قلب لنگی های راستین نفوذ کردید.
  • محمد علی فرشچی IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    به راستی سرنوشت فرشهای نفیس اهدایی به کیروش چه شد؟
    • فرهاد ارزیان IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
      بلاخره سرنوشت ارزهایی نیمایی و دلارها دزد شده چی شد شکایت از نماینده به کجا رسید
  • پارسه IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    به چند کامنت اول دقت کنید. خودتون به امثال ساکت تاج کفاشیان بهاروند سلطانیفر و ... حق میدین که هرجور دلشون خواست رفتار کردند و میکنند. سطح شعور بعضی ها واقعا تعجب برانگیزه.
  • فری عشقی IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    افشین خان این ها فکر کردن با این بازی های کثیف میتونند پرسپولیس بزرگ رو از هدفش دور کنند ولی کوررررررر خوندن دوستان شله زرد ،کیسه عربستان،سوراختور تا ابد باید تعداد جام های بزرگتان رو بشمارید
    • کجا از اینجا بهتر IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
      فرفری جان . بابا مسعود تا ابد قرار نیست بمونه. تو این چند ساله بد عادت شدینا
  • تیم بسکتبال سپاهان IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    چرا درباره محرومیت افشین فرشچیان و قضیه فرش های کیروش شفاف سازی انجام نمیشه.چرا همیشه تخلفات لنگی ها ماسمالی میشه؟
  • فرنوش ss IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    این ها دارن هرچی بازیکن خوب و جوانه رو میگیرن و ماهم افتادیم داریم به هم فوش میدیم و تعداد جام های اون هارو میشماریم چقد خوبیم ما سه اون ها ترابی و فرجی و مالو و سهم ماهم چهارتا تهه خطی و پیر و سالمند بسه دیگه خسته شدیم
  • پرسپولیسسسسسس ایرانم IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    ایول افشین جان.فدااااااات.گل گفتی این شله زردا هم بایدبدونن تنها تیم حقگو پرسپولیسه وبس.
  • نسیم آبی IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    اون روزی که کمالوند پرسپولیسی رو مجیدی آورد به استقلال بزرگ باید این روز ها رو هم میدیدیم هدفشان نابودی استقلال بزرگه و با آوردن یه مشت بازیکن تیم های دیگه مارو سرگرم کردن و جالبه ما هم خوشحالم و با این بنجل ها داریم کری میخونیم برای کی نمیدونم؟؟؟
  • ناشناس DE ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    چقدر می سوزونی آقای پیروانی با آب دریا اینا خاموش نمی شن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی