دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
۱ |
۴
متهم شدن یک باشگاه به جعل سند در جام حذفی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه نفت مسجدسلیمان به دلیل استفاده از ۴ بازیکن غیرمجاز از خیبر خرم‌آباد شکایت کرد.

خبرورزشی - باشگاه نفت مسجدسلیمان به دلیل تخلف باشگاه خیبر خرم آباد در مسابقات جام حذفی مبنی بر استفاده از ۴ بازیکن غیرمجاز از این باشگاه به فدراسیون فوتبال شکایت و آن را ثبت کرد.

باشگاه نفت مسجدسلیمان معتقد است طبق تحقیقاتی که انجام داده خیبر خرم آباد در ماجرای فسخ قرارداد ۴ بازیکن جعل سند انجام داده و این اسناد را به سازمان لیگ و فدراسیون ارائه کرده است. به این ترتیب  ۴ بازیکن ورودی این تیم که جایگزین ۴ بازیکنی که قراردادشان فسخ شده، غیر قانونی هستند، در حالی که آنها مقابل نفت مسجدسلیمان در جام حذفی بازی کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج اصیل IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    کاش یکی هم پیدا می شود تحقیق کندکه چرا هر سال تیم عبده باید با تیم محلات بازی کند انوقت قرعه تاج کبیر و سپاهان طوفان زرد اسیاو جهان باید با تیمهای بال نشین لیگ برتر بازی کنند ,,,,ویا تحقیق کنید که چطور تیم شانزدهم لیگ برتر بایک برد که زاهدیفر مقابل فولاد با دوگل خطا هدیه داد به تیم خاص که در حالا سقوط بود چطور حالا صدر نشینه و تیم پازدهم جدول ماشین سازی بایک برد همان پانزدهم مانده و تیم خاص براش متفاوته عیر از دخالات پاپا مسعود دیگه چه در کاره به جز فساد پاپا مسعود لنگی برای تبم خاص بی هویت و بی ریشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی