نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
۲ |
۵
جولان مشاور مشکوک سعادتمند با همکاری مددی
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اتفاقات روز گذشته در باشگاه استقلال یک بار دیگر نشان داد وزارت ورزش فقط نام ناظر روی این باشگاه را یدک می کشد و در عمل این وزارتخانه تنها تماشاگری بیش نیست.

خبرورزشی - اگر به مصاحبه های اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال طی ماه های اخیر دقت کنیم تنها یک مساله کلیدواژه مشترک آنها پیرامون مشکلات است. آنها همگی معتقدند تمامی مشکلات امروز استقلال به خاطر مدیریت گذشته و عقد قراردادهای نجومی با بازیکنان است که حتی پای نهادهای نظارتی را به این باشگاه را باز کرده است.

این موضوع بارها و بارها توسط احمد مددی عنوان شد و فردی که خودش معاون سوم و کم اثر مدیریت سعادتمند بود بارها تاکید کرد مدیریت قبل قراردادهایی را با برخی از بازیکنان امضا کرده که باشگاه توان پرداخت ارقام این قراردادها را ندارد. از طرفی حجت نظری و بقیه اعضای هیات مدیره استقلال چندین بار تاکید کردند باشگاه به خاطر عقد قراردادهای شبانه در طبقه 23 هتل معروف دچار مشکلات مالی گسترده شده است.

البته با اتفاقات روز گذشته در محل باشگاه استقلال مشخص شد این صحبت ها شعاری بیش نبود و در این بین وزارت ورزش هم که این روزها به خاطر عدم نظارت مناسب روی عملکرد مدیران فدراسیون، آبروی بین الملی فوتبال کشور را به حراج گذاشته، باز هم تنها تماشاگر اتفاقات رخ داده در باشگاه استقلال بود.

فردی که در دوران مدیریت احمد سعادتمند در نقش مشاور انواع فعالیت های مشکوک را انجام داد و در فصل نقل و انتقالات جولان می داد، حالا در دوره مدیریت احمد مددی نقش اول فیلم سینمایی حضور بازیکن پدیده در این تیم را بازی کرده و با افتخار عنوان می کند که در مذاکرات با امین قاسمی نژاد، نماینده باشگاه استقلال بوده است.

مگر غیر از این است که در هیات مدیره باشگاه استقلال موارد مربوط به جذب بازیکنان بر عهده مهدی عبدیان است؟ مگر غیر از این است که همین اعضای هیات مدیره به خاطر سوء مدیریت سعادتمند وی را از کار برکنار کردند، پس چطور می شود فردی که نقش مشاور مدیر پیشین استقلال را داشته و این باشگاه را با کوهی از مشکلات مواجه کرده دوباره سر و کله اش در این باشگاه پیدا شده و با افتخار عنوان می کند نماینده استقلال است؟

عجیب تر اینجاست که روز گذشته همین افراد که هیچ مدرکی مبنی بر مجوز نقل و انتقالاتی رسمی در فوتبال ایران را ندارند در مقابل خبرنگاران مدعی می شوند که برای خوردن چای به باشگاه استقلال رفته اند. آیا باشگاهی با 30 میلیون هوادار جای چای خوردن افراد بدون مجوز در نقل و انتقالات است؟ در این گونه موارد وزارت ورزش چه نقشی دارد؟ حراست وزارت ورزش و کمیته اخلاق فدراسیون چه نقشی دارند؟

این که یک فرد معلوم الحال به خاطر ضعف مدیریتی در باشگاه استقلال، بازیکنی که مد نظر کادر فنی است را به باشگاه آورده، چیزی جز ناتوانی مدیران این باشگاه نیست و نشان می دهد مدیران این باشگاه حتی در امور مذاکره با بازیکن موارد ابتدایی را رعایت نمی کنند. مدیرانی که ادعای شفاف سازی، پاکسازی و مردمداری می کنند و حتی برای پوشاندن ضعفهای خود دست به کمک های مردمی دراز می کنند، حالا باید پاسخگو باشند که در این باشگاه چه می گذرد ؟

به نظر می رسد تا زمانی که مسئولان ذیربط به اینگونه مسائل در باشگاه استقلال ورود نکنند تعویض های پی در پی مربیان و حضور کسی مثل فرهاد مجیدی که اتفاقا از مشاوره های همین افراد چسبیده به مدیریت قبلی مجبور به استعفا شد نه تنها فایده ای ندارد بلکه این روند تنزل در آینده هم ادامه خواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرانک دختر آبی IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    در این ده سال کاری کردند که فقط از استقلال بزرگ یه اسم مونده بود این وزارت با همدستی این مدیران بی کفایت و آدم های مثل فرهاد مجیدی و کمالوند دارن همین نماد و اسم هم با خاک یکسان میکنند هوادار متوجه باش اسم تیم ما رو گذاشتن .... به ما میگن پرسپولیس نوین شما هنوز خودتون رو به خواب زدین!!!!
  • مجید IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    تا بوده همین بوده قرمز و آبی هم نداره این دوتا باشگاه کلا جایگاهاصلی مدیران فاسد و به درد نخور اند قبلا ها یکم عادل فردوسی پور بودش و میتونست سر از کار این جماعت در بیاره الان اونم که نیست اینا راحت هر کاری دلشون بخواد میکنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی