حمله کیانوش رستمی به مدیران فدراسیون/ ترازوی وزنه برداری میزان نیست!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کیانوش رستمی در بیانیه‌ای مدعی شده است که برخی ها در زمان دادن تست دوپینگ حضور نداشتند و فدراسیون امتیاز خاصی برای آنها قائل است.

خبرورزشی - عصر روز گذشته ماموران نادو در کمپ تیم های ملی حاضر شدند تا از ملی پوشان وزنه برداری تست دوپینگ بگیرند. کیانوش رستمی هم برای دادن تست دوپینگ آمده بود اما اوپس از انجام تست در پیج شخصی خود با بیانیه‌ای به این موضوع اعتراض کرد که چرا برخی ها در زمان حضور ماموران نادو د محل تست حضور نداشته‌اند. او نوشته است که فدراسیون برای آن افراد امتیاز خاصی قائل است.

متن اعتراضی رستمی در صفحه شخصی خود به شرح زیر است:

"ترازوی وزنه‌برداری میزان نیست

‌مردم عزیز سلام. سال‌های زیادی از عمرم را صرف تلاش و افتخارآفرینی برای کشورم کرده‌ام اما در این چند سال اخیر به این باور رسیده‌ام که وزنه برداری هیچ میزانی ندارد. حدودا دو سال پیش بود که شبانه و با عجله مرا احضار کردند جهت انجام آزمایش دوپینگ. من هم طبق وظیفه ذاتی هر قهرمان شبانه خودم را به اردو رساندم تا صبح اول وقت آزمایش بدهم ولی بعد متوجه شدم این حساسیت فقط برای من است و برخی های دیگر به این بهانه واهی که در خارج از کشور هستند از انجام تست سر باز زدند تا عنوان شود بعدا از آنها تست گرفته می شود!

این تبعیض‌ها در دو سال اخیر بارها و بارها تکرار شد که نمونه آخرش همین دیشب بود. چند روز پیش طی تماس های تلفنی و پیامکی از من خواستند برای آزمایش دوپینگ سه شنبه در فدراسیون حاضر باشم و عدم حضورم به منزله‌ی انصراف از مسابقات آسیایی و دوپینگ خواهد بود! بعد مجددا از فدراسیون تماس گرفتند و اعلام کردند که باید دوشنبه آزمایش بدم و ماموران نادو سه شنبه نیستند و تاکید کردند عدم حضورم به منزله انصراف و دوپینگ تلقی می‌شود. به همین خاطر من سریعا به تهران عزیمت کردم و شبانه آزمایش دادم، اما باز هم می‌بینم مثل دفعات قبل براحتی انجام آزمایش برخی از دوستان به آینده موکول می‌شود. گویی برای آنها امتیاز خاصی قائلند و عدم حضورشان هیچ خطری برای حضورشان در مسابقات آتی بوجود نمی‌آورد.

این برخوردهای دوگانه و این نگاه های تبعیض آمیز، نشان می‌دهد مدت‌هاست ترازوی فدراسیون از عدل و میزان خارج شده است. متاسفانه برخی با تصمیمات سلیقه‌ای دارند روح جوانمردی را در این ورزش نابود می کنند. آنها کاری کرده‌اند که من، بیشتر از آنکه ذهنم به کسب سهمیه المپیک معطوف باشد به این فکر کنم که شاید بهتر باشد همین امروز از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم  و برای همیشه از شر این ناعدالتی ها رهایی پیدا کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی