سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
۳ |
۰
طالب ریکانی به استقلال می‌رود؟
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به خبر جدایی طالب ریکانی از این تیم واکنش نشان داد و تاکید کرد که این بازیکن در تیم‌های دیگر دچار افت خواهد شد.

خبرورزشی - علی فیروزی درباره آخرین وضعیت طالب ریکانی کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت و احتمال جدایی این بازیکن با پیشنهاد تیم‌های دیگر از جمله استقلال گفت: تا این لحظه (صبح روز سه شنبه) که با شما صحبت می‌کنم هیچ بازیکنی از صنعت نفت جدا نمی‌شود و ریکانی هم می‌ماند. اتفاقاً با آقای عیسی زاده مدیرعامل باشگاه هم صحبت کردم که ایشان هم تاکید کرد بازیکنی از نفت نخواهد رفت. تا الان چنین اتفاقی رخ نداده است ولی نمی‌دانیم چند ساعت دیگر یا فردا چه چیزی پیش می‌آید.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت در پاسخ به این سئوال که آیا طالب ریکانی خودش تمایل به جدایی از این تیم دارد؟ تاکید کرد: خیر؛ او دوست ندارد از صنعت نفت برود. شخصاً فکر می‌کنم طالب فقط اینجا است که می‌تواند قابلیت‌های خودش را خوب نشان بدهد چون همه او را باور دارند و بازیکنان هم در اختیارش هستند.

فیروزی ادامه داد: بار فنی طالب در صنعت نفت بالا است و اکثر امتیازاتی هم که گرفته‌ایم، به خاطر این بازیکن بوده است. قطعاً کسی با این وضعیت از صنعت نفت جدا شود و به تیم‌های دیگر برود دچار افت می‌شود؛ مثل همان زمان که طالب به استقلال اهواز یا سپاهان رفت و افت کرد. در صنعت نفت، هواداران و بازیکنان در اختیار طالب هستند و این بازیکن به خودباوری بزرگی رسیده است.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت درباره شرایط این تیم در آستانه بازی با شهرخودرو هم گفت: بعد از بازی با پرسپولیس و همچنین برد در جام حذفی شرایط روحی تیم بهتر و جو شهر آبادان هم آرامتر شده است. تیم کار خودش را خوب انجام می‌دهد. شناخت خوبی از شهرخودرو داریم و تمریناتمان در این روزها بر اساس برنامه‌های این تیم انجام شده است. تمام هدفمان این است که بعد از سه هفته بتوانیم در شهر آبادان به پیروزی برسیم.

فیروزی در پایان اظهار کرد: صنعت نفت تا اینجای کار در لیگ برتر بیشترین ضرر را از داوری‌ها دیده است. این بحثی است که در تلویزیون خودمان و توسط کارشناسان عنوان شده است. ما ۶ امتیاز به دلیل اشتباهات داوری از دست دادیم وگرنه الان شرایط بهتری در جدول داشتیم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مولر از برلین DE ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    فکر کنم استقلال چاه نفت تهران را به چاه نفت ابادان وصل کرد. این همه بازیکن با کدام درامد!!!
  • ناشناس IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    الان لنگی ها تمام توانشون رو میذارن که ریکانی هم مثل دژاگه نتونه بیاد استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی