سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
۲ |
۵
جلسه هیئت مدیره پرسپولیس برای تعیین سقف قراردادها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار است جعفر سمیعی بعد از گرفتن پیشنهاد مالی بازیکنان به صورت کتبی در جلسه هیئت مدیره موضوع افزایش رقم قراردادها را مطرح کند.

خبرورزشی - در پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ قرارداد تعدادی از بازیکنان تیم پرسپولیس به پایان خواهد رسید و این احتمال وجود دارد که اگر باشگاه نتواند این بازیکنان را از نظر مالی تامین کند، آن ها برای دریافت مبالغ بالاتر راهی تیم های دیگر شوند.

اتفاقی که در ابتدای فصل رخ داد و بازیکنانی چون مهدی ترابی، شجاع خلیل زاده و علی علیپور از پرسپولیس جدا شدند. حالا در شرایطی که هنوز تا پایان فصل راه زیادی باقی مانده نفراتی چون امید عالیشاه، احمد نوراللهی، وحید امیری و سیدجلال می توانند با پایان قراردادشان تصمیم به جدایی بگیرند. کما اینکه طی چند ساعت اخیر برخی رسانه ها از جدایی احتمالی احمد نوراللهی خبر داده اند.

در این ارتباط خبرهای دریافتی حاکی از آن است که جعفر سمیعی در گفت‌وگویی که این اواخر با برخی بازیکنان داشته به آن ها اعلام کرده رقم مورد نظر خود را به باشگاه اعلام کنند و قرار است جعفر سمیعی بعد از گرفتن پیشنهاد مالی بازیکنان به صورت کتبی در جلسه هیئت مدیره موصوع افزایش رقم قراردادها را مطرح کند. هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است در آینده در مورد رقم قراردادها جلسه ای را برگزار کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    محمد پنجعلی باید برکنار شود . پایان رافت و فرشاد پیوس و مهدی مهدوی کیا و ادموند بزیک و محسن عاشوری باید وارد پایه های پرسپولیس شوند . پایان رافت سرمربی تیم امید پرسپولیس شود . محسن عاشوری سرمربی تیم جوانان پرسپولیس شود . ادموند بزیک سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس شود و . فرشاد پیوس سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس شود و مهدی مهدوی کیا هم رئیس آکادمی پرسپولیس شود . اکر این ۵ نفر وارد آکادمی و پایه های پرسپولیس شوند . نتایج پایه های پرسپولیس هم عالی می شود
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    پرسپولیس باید یه سماره حساب بگه هوادارا پول بریزن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی