نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
ستاره نقل و انتقالات یک تماس تا استقلالی شدن/ جدایی قاسمی‌نژاد از شهرخودرو قطعی شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امین قاسمی‌نژاد، ستاره شهرخودرو جدایی‌اش از این باشگاه را قطعی کرد تا در آستانه نهایی شدن انتقال به استقلال قرار بگیرد.

خبرورزشی - انتقال امین قاسمی‌نژاد به استقلال تبدیل به یکی از مهم‌ترین اخبار نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران شده که با وجود رسمی نشدن، تقریبا به مرحله پایانی رسیده و فقط منتظر تماس احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال برای حضور این بازیکن در دفتر باشگاه و نهایی شدن حضورش در جمع آبی‌ها است.

قاسمی‌نژاد در شرایطی روز گذشته در باشگاه استقلال حضور یافت که بحث رضایت‌نامه‌اش موجب شد تا انعقاد قرارداد با او تا زمان جدایی رسمی‌اش از شهرخودرو و موافقت مشهدی‌ها قطعی شود که اکنون این اتفاق رخ داد.

امین قاسمی‌نژاد ساعاتی قبل شخصا به دفتر حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو رفت و با حضور وی و همچنین علی دریاییان، معاون حقوق باشگاه شهرخودرو که وکیل شخصی حمیداوی هم هست، این تفاهم‌نامه که در قالب رضایت‌نامه امین قاسمی‌نژاد با باشگاه استقلال است، توسط طرفین امضاء شد تا خیال هواداران، هیئت مدیره و باشگاه استقلال از بابت مشکل رضایت‌نامه و همچنین تعیین مالکیت باشگاه شهرخودرو راحت شود.

امین قاسمی‌نژاد ۲۷ روز است که منتظر نهایی شدن قراردادش با باشگاه استقلال است و پس از آنکه دیروز به محل این باشگاه با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره رفت، با توجه به معلوم نبودن وضعیت مالکیت باشگاه شهرخودرو که از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شده بود، پس از خوش و بش با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل، باشگاه استقلال را ترک کرد تا امروز جدایی‌اش از جمع مشهدی‌ها را نهایی کند.

مبلغ رضایت‌نامه قاسمی‌نژاد را هیئت مدیره باشگاه استقلال آماده کرده و با توجه به اینکه تنها دو روز به پایان مهلت نقل و انتقالات باقی مانده، این بازیکن فقط منتظر تماس مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال است تا به محل این باشگاه برود و قراردادش را نهایی کند.

مذاکرات اولیه برای انعقاد قرارداد قاسمی‌نژاد با استقلال نهایی شده و فقط با تماس مددی با این بازیکن، جلسه به قرارداد وی ختم می‌شود تا انتقال مورد انتظار هواداران این تیم اتفاق بیفتد.

طی روزهای اخیر فرهاد مجیدی و کادر فنی استقلال خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن بوده‌اند و در این مدت در جریان وضعیت جدایی او از شهرخودرو و قرارداد با استقلال قرار داشتند.

بنابر گفته امین قاسمی‌نژاد در مصاحبه اخیرش، وی با ۶۰ درصد مبلغ پیشنهادی دیگر تیم‌ها با باشگاه استقلال به توافق رسیده و در آستانه امضای قرارداد نهایی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حماسه داوران برای کیسه IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    ستاره نقل وانتقال کیسه بی کیفیت بی تاکتیک فقط داوران هستند وقتی تیمی که تاکتیک نداره با تاثیر داوری نتایح اون رقم می خورد این ستاره ها در کیسه نقش مانکن دارند بهتر بگوید ستاره نقل و انتقالات کیسه داوران هستند
  • شمسعلی IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    بلایی سر لنگ جلال حکومتی بیاره که روزی ده بار ارزو میکردید ایکاش نمی اومد تو تیم تاج
  • سالار IR ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    امين قاسمي نژاد يكي از بهترين خريدهاي فرهاد مجيدي ميتواند باشد، بازيكني كه قابليت بازي در مهاجم نوك و وينگر را دارد. با انتقال قطعي و رسمي قاسمي نژاد، علاوه بر افزايش قدرت هجومي استقلال، امكان استفاده از تاكتيكهاي مختلف را به كادرفني استقلال خواهد داد.
  • محمدان بنگلادش IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    خوش آمدی پسر تاجی به تیم پرافتخار آسیا انشالله برامون بدرخشی
  • شاهین IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    به جمع مهاجمان متخصص دبل کردن ولایی زدن به لنگ(مطهری وقایدی)خوش اومدی ایشالله برای لنگ سورپرایز داشته باشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی