بایرن‌مونیخ – لاتزیو؛ تقریباً تشریفاتی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بایرن‌مونیخ ۴ گل در رم به لاتزیو زده و به نظر نمی‌رسد کار سختی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

خبرورزشی - امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه آلیانتس آرنا، بایرن‌مونیخ میزبان لاتزیو خواهد بود. با توجه به نتیجه بازی رفت، بعید است بایرن در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشکلی داشته باشد.

بایرن‌مونیخ؛ باز هم شانس اول قهرمانی
هنوز هم بایرن آماده است و بعد از ۶ قهرمانی اشباع نشده. باواریایی‌ها هیولای فوتبال اروپا هستند و کمتر تیمی می‌تواند مقابل‌شان ایستادگی کند. تیم فلیک به ندرت می‌بازد و بردهایش پرگل و مطمئن است. اگرچه در یک‌هشتم نهایی مشکل خاصی نداشتند و امشب هم بعید است به دردسر بیفتند، ولی در ادامه راه رقبای قدرتمندی هستند که باید ببینیم مقابل آن‌ها چه خواهند کرد. فعلاً که کم‌نقص‌ترین تیم اروپا، بایرن است. شاید دومین قهرمانی متوالی در راه باشد.

لاتزیو؛ خداحافظی
هیچ‌کس از لاتزیو انتظار نداشت که بایرن را متوقف و حذف کند. تمام تلاش‌شان را کردند در رم نتیجه خوبی مقابل بایرن بگیرند، اما مقابل خط حمله این حریف ایستادگی کردن آسان نیست. لاتزیو یک ماهی می‌شود که بازی‌های مهمی مثل نبرد با اینتر و یوونتوس را باخته. در لیگ قهرمانان هم آماده خداحافظی می‌شوند. اما نمی‌خواهند این خداحافظی با یک باخت سنگین دیگر و خاطره‌ای تلخ همراه شود. به مونیخ می‌روند تا ارائه‌گر یک نمایش آبرومند باشند.

آخرین جدال
در دیدار رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان را بایرن‌مونیخ ۴ بر یک از لاتزیو برد. در آن بازی که نخستین نبرد دو تیم بود، لواندوفسکی، موسیالا، سانه و آچربی (گل‌به‌خودی) برای بایرن و کورئا برای لاتزیو گلزنی کردند.

آمار بازی
۴۲) بایرن‌مونیخ ۴۲ مرتبه به مصاف تیم‌های ایتالیایی رفته که ۱۸ برد، ۱۰ تساوی و ۱۴ شکست برای‌شان به ثبت رسیده.
۱۷) لاتزیو در ۱۷ بازی مقابل تیم‌های آلمانی ۷ برد، ۴ تساوی و ۶ شکست داشته است.
۲۲) بایرنی‌ها که با ۱۸ گل زده بهترین خط حمله مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را در اختیار داشتند، ۴ گل هم در بازی رفت به لاتزیو زدند تا آمارشان را به ۲۲ گل برسانند.
۰) باواریایی‌ها یکی از ۳ تیم بدون شکست لیگ قهرمانان تا پایان دور رفت مرحله یک‌هشتم بوده‌اند. منچسترسیتی و چلسی دیگر تیم‌هایی هستند که نباخته‌اند.
۱۵) بیش از ۱۵ ماه است که بایرن‌مونیخ در تمامی رقابت‌ها در خانه نباخته. آخرین باخت‌شان مقابل بایرلورکوزن در بوندس‌لیگا بود که نوامبر ۲۰۱۹ به ثبت رسید.
۷۲) روبرت لواندوفسکی با ۷۲ گل زده سومین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بعد از رونالدو و مسی شده. او در فصل جاری ۳۸ گل در ۳۴ بازی زده.
۶۵) بایرن از ابتدای فصل قبل ۶۵ گل در لیگ قهرمانان زده. این تعداد گل در ۱۸ بازی ثبت شده، یعنی به طور میانگین ۳.۶ گل برای هر بازی.

مصدومان و محرومان
داگلاس کاستا، کورنتن تولیسو و تانگی اندومبله مصدومان بایرن هستند. احتمال نرسیدن داوید آلابا به این بازی هم وجود دارد. لوئیس فلیپه و مانوئل لاتساری هم مصدومان لاتزیو هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم
بایرن‌مونیخ:
نویر، پاوار، زوله، هرناندس، دیویس، کیمیش، گورتسکا، سانه، گنبری، مولر و لواندوفسکی
لاتزیو: رینا، پاتریک، آچربی، موساکیو، ماروشیچ، میلینکوویچ ساویچ، لیوا، آلبرتو، فارس، کورئا و ایموبیله

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی