نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چلسی – اتلتیکومادرید؛ عملیات دشوار مقابل شکست‌ناپذیرها
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اتلتیکومادرید برای تلافی باخت بازی رفت مقابل چلسی و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کار دشواری خواهد داشت.

خبرورزشی - یکی از حساس‌ترین نبردهای دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب در استمفوردبریج برگزار خواهد شد. چلسی بازی رفت را مقابل اتلتیکو با یک گل برده، اما این برد حاشیه امنیتی برای صعودشان نیست.

چلسی؛ شکست‌ناپذیرها
یکی از روی فرم‌ترین تیم‌های فعلی انگلیس و اروپا چلسی است. توماس توخل برای آبی‌های لندن انتخاب درست بود. وقتی پاری‌سن‌ژرمن قدر مربی‌ای که در لیگ قهرمانان فینالیست‌شان کرده بود را ندانست، رومن آبراموویچ از فرصت استفاده و او را استخدام کرد. حالا چلسی نمی‌بازد و برای حضور بین بالای جدولی‌های لیگ برتر امتیاز جمع می‌کند. رقیب سرسختی همچون اتلتیکو را می‌برد و از این خوان سخت در حال گذر است. به نظر می‌رسد اتلتیکو برای گل زدن مقابل چلسیِ توخل که کلاً ۲ گل دریافت کرده کار دشواری داشته باشد.

اتلتیکومادرید؛ تلاش مضاعف
لالیگا یا لیگ قهرمانان؟ مسئله این است. هواداران اتلتیکو خوب می‌دانند تیم‌شان در لالیگا شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت و شاید برخی از آن‌ها بدشان نیاید تیم‌شان همینجا به کارش در لیگ قهرمانان خاتمه دهد. احتمالاً با کمتر شدن فشار راحت‌تر امتیاز جمع می‌کنن و به هدف‌شان می‌رسند. با این حال به طور غریزی بازیکنان اتلتیکو برای جبران باخت بازی رفت مقابل چلسی تلاش خواهند کرد. این روزها که هواداران نیستند بازی خارج‌ازخانه چندان فرقی با بازی خانگی ندارد. البته شاگردان سیمئونه فصل پیش با حذف لیورپول در آنفیلد مقابل تیفوسی‌های حریف، خاطره خوبی از انگلیس دارند.

آخرین جدال
دیدار رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان در مادرید را چلسی یک بر صفر برد. ژیرو زننده تک‌گل آن دیدار برای آبی‌های لندن مقابل اتلتیکو بود.

آمار بازی
۸) چلسی و اتلتیکو ۸ مرتبه در تورنمنت‌های اروپایی به مصاف هم رفته‌اند. چلسی ۳ برد داشته و اتلتیکو ۲ برد. ۳ بازی هم مساوی شده است.
۰) اتفاق عجیب برای اتلتیکو این که هیچ‌گاه در بازی‌های خانگی چلسی را نبرده. بازی رفت را که باختند و دومین شکست‌شان بود. ۲ بازی دیگر هم مساوی شده. البته دیدار رفت در رومانی برگزار شد، اما برای اتلتیکو خانگی به شمار می‌آید.
۴۶) سابقه بازی چلسی مقابل اسپانیایی‌ها طولانی است. در ۴۶ بازی، ۱۸ برد، ۱۶ تساوی و ۱۲ شکست برای‌شان ثبت شده.
۲۸) اتلتیکو مقابل انگلیسی‌ها ۲۸ مرتبه به میدان رفته. ۱۲ بازی را برده، ۱۰ مرتبه به تساوی رسیده و ۶ مرتبه شکست خورده.
۰) توماس توخل روزهای خوبی را در چلسی سپری می‌کند. او در ۱۲ بازی ابتدایی‌اش هنوز شکست نخورده. ۸ برد و ۴ تساوی حاصل کار این مربی آلمانی بوده.
۰) چلسی هم یکی از تیم‌های بدون‌شکست لیگ قهرمانان است. آبی‌های لندن در این رکورد شریک بایرن و منچسترسیتی هستند.

مصدومان و محرومان
جورجینیو و میسون مانت، دو بازیکن کلیدی چلسی محروم شده‌اند. تیاگو سیلوا و تمی آبراهام هم مصدوم هستند، ولی شاید به دیدار حساس مقابل اتلتیکو برسند. مادریدی‌ها هیچ مصدوم یا محرومی برای نبرد لندن ندارند.

ترکیب احتمالی دو تیم
چلسی:
مندی، آسپلیکوئتا، کریستنسن، رودیگر، جیمز، کانته، کواچیچ، آلونسو، زیاش، ورنر و ژیرو
اتلتیکومادرید: اوبلاک، تریپیه، ساویچ، خیمنس، لودی، کوکه، فلیکس، یورنته، سائول، کاراسکو و سوارس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی