نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
۱ |
۴
ماجرای فیلم هندی در لایو مدیرعامل پرسپولیس!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مطرح شدن سوالی درباره سفر پرسپولیس به هند باعث شد تا مدیرعامل سرخپوشان در این باره اظهار نظر کند.

خبرورزشی - لایو اینستاگرامی نزدیک به یک ساعته مدیرعامل پرسپولیس که بدون حضور خبرنگاران و با طرح سوالات مجازی آن‌ها برگزار شد، در حالی به انجام رسید که مجری این برنامه ویدیویی و همچنین جعفر سمیعی در فضایی کاملا جدی پاسخگوی سوالات شدند اما در آخرین لحظات لایو، سمیعی این فضای جدی را شکست و با سوال یکی از خبرنگاران شوخی کرد.

او در پاسخ به این سوال که شرایط پرسپولیس برای سفر به هند چگونه خواهد بود و آیا او هم به این کشور سفر خواهد کرد، گفت که با این سوال «یاد سریال مسافری از هند» افتادم و بعد با یک لبخند به سراغ پاسخ اصلی رفت و گفت: «به تعطیلات ابتدایی سال خوردیم. کارهای مقدماتی سفر انجام شده و سعی می‌کنیم تیم با کمترین دغدغه و بهترین پشتیبانی اعزام شود و سال خوبی را با پیروزی تیم پشت سر بگذاریم.»

سمیعی که تلاش می‌کرد جزئیات مالی باشگاه پرسپولیس را اعلام نکند، همچنین گفت که پرسپولیس از معدود تیم هایی است که پرواز چارتر دارد و بازیکنان این تیم در شرایط بسیار خوب به شهرهای مختلف سفر می‌کنند: «با وجود مشکلات مالی سعی کردیم بهترین تدارک را برای تیم فراهم کنیم تا تیم بدون دغدغه، بهترین عملکرد را داشته باشد. ما جزو معدود تیم‌هایی هستیم که با پرواز چارتر سفرهایمان را انجام می‌دهیم. بهترین هتل و امکانات را برای تیم فراهم کردیم تا تیم با کمترین دغدغه برای هوادار در زمین بجنگد و دل هوادار را شاد کند.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عامیرزا IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    ازبس معنویاتمون زیات شد وهی فرت و فرت داریم عزتمون رو میبریم بالا وبالاتر،لکن همین سالهاس که برای بازیهای خانگی بفرستنمون آمازون میون قبایل آدمخوار!!البته همین الانشم وسط عستقلالیا همین شرایط رو داریم! ولی خو اینجا تنها سرزمینیه که امروز فک میکنیم بدتر از این نمیشه ولی فرداش دقیقن بد ازبدترش اتفاق میفته!! بهرحال از این فوتبال انتظار معجزه و موفقیت نداشته باشین چون کسب آبرو و افتخار برای این فوتبال واین مدیران دست نشانده توهین به علم وتلاش وشعور وآگاهی بشریت وجوامع سالم انسانیه.الخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی