نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
گلایه‌های تلخ هافبک استقلال/ هیچ‌کس در این تیم دوستش نداشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشید باقری که امروز رسماً از جمع آبی‌ها جدا شد، گلایه هایی از هم‌تیمی‌هایش در استقلال کرد.

خبرورزشی - فرشید باقری در خصوص جدایی‌اش از استقلال در جمع خبرنگاران گفت: به صورت توافقی جدا شدم، فکر می‌کنم این اتفاق باید زودتر از این‌ها می‌افتاد چرا که خیلی وقت بود نه من به استقلال می‌توانستم کمک کنم و نه استقلال به من. در اوایل حضورم در استقلال، کمی طول کشید تا در تیم جا بیفتم اما بعد از آن شرایط خوب شد، سپس مصدومیت من را از تیم دور کند. پارسال کامل درگیر مصدومیت بودم، البته حالا دیگر تمام شد و برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و برای کادرفنی و بازیکنان و دوستانم.

او با گلایه از همبازیان خود در استقلال ادامه داد: درست است که یک زنگ به من نزدند بعد از این‌که این اتفاقات افتاد، اما برای همه آن‌ها و استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم؛ امیدوارم اتفاقات خوبی برای آن‌ها بیفتد. مقصد بعدی‌ام هنوز مشخص نیست، پیشنهادات خوبی خداراشکر دارم اما من به دنبال جایی هستم که آرامش داشته باشم و از همه تیم‌هایی که پیشنهاد دادند، متشکرم اما من بیشتر در حال حال حاضر به دنبال آرامش هستم که بتوانم نیم‌فصل دوم را راحت‌تر بازی کنم.

فرشید باقری درباره شرایط مالی که با باشگاه استقلال توافق کرده، توضیح داد: در فضایی دوستانه جدا شدم و با هم توافق کردیم؛ انشالله که باشگاه هم به تعهدات کادرفنی قبلی و هم ما عمل کند و امید به خدا به مشکلی بر نمی‌خوریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مردم تاج سرنگون کردند IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    فرشید باقری 5 سال پیش زیر توافقش با پرسپولیس زد و رفت استقلال و الان جدا شد اگه اومده بود پرسپولیس الان 4 تا قهرمانی لیگ 2 تا نایب قهرمانی آسیا 3 تا قهرمانی سوپرجام و 1 قهرمانی حذفی با کلی عزت و احترام تو کارنامش بود الان فقط یه لقب بنجل پشت سرشه
  • محمدطاها IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    به سلامت..فرشید باقری همین که رفت بهترین خدمت رو به استقلال کرد..عملکرد فنیش تو استقلال خوب نبود تو تیم جدیدش موفق باشه..
  • غریب اشنا IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    با سلام دوستان لطف کنید از فرشاد باقری تشکر کنید به استقلال کمک کرد حالا که جدا شد بهتر هست از او خدا حافظی کنید زمانی میرسد بازیکن دیگر در تیم راحت نیست او دوست داشت برای ادامه فوتبال برود به تیم دیگر به سلامت موفق باشد من از او تشکر میکنم زمانی درتیم ابی بود
  • محسن IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    این بنده خدا فقط پورسانت دادن ب دلال های استقلال که مربی هاشون هستن را بلد نبودش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی