نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
 سومین پیروزی مجیدی؛ تغییر رفتار استقلالی‌ها/ بردن ماشین‌سازی سخت نبود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این ماشین سازی که مثل آب خوردن به استقلال باخت همان تیمی است که پارسال رفت و برگشت استقلال را شکست داد و از جام قهرمانی دور کرد.

خبرورزشی - استقلال در همان نیمه اول روی دو پاس گل قایدی بار خود را بست تا خیالش بابت کسب هر سه امتیاز این دیدار خارج از خانه راحت شود. شاگردان مجیدی که حالا از نظر روحی روانی فرسنگ‌ها با زمان محمود فکری فاصله دارند، راحت‌تر از آنچه تصور می‌شد با دوگل نادری و مطهری از سد ماشین‌سازی گذشتند حریفی که روزهای زوج مدیر عوض می‌کند و روزهای فرد سرمربی!

در مورد ماشین سازی کاملا مشخص است که مالک تراکتور این تیم را به امان خودش رها کرده و بدون شک تیم ریشه‌دار تبریزی کاندیدای اول سقوط به لیگ دسته اول است.

استقلال تقریباً با اسکلت بازیهای قبل و البته بدون دیاباته و دانشگر به مصاف ماشین سازی رفت و توانست با ارائه یک بازی تقریبا کم اشتباه هر سه امتیاز را بگیرد و چشم انتظار بازی‌های پرسپولیس و سپاهان مقابل رقبای خود باشد. مجیدی که در نیمه اول کار را تمام کرده بود در نیمه دوم آرش رضاوند و بابک مرادی را بیرون کشید تا مشخص شود که اصلاً از عملکرد آنها راضی نیست در واقع فرهاد به بازیکنان استقلال تفهیم کرده که اگر آماده نباشند در ترکیب جایی ندارند و در زمین هم اگر خوب کار نکنند بلافاصله تعویض می‌شوند.

فرهاد اگر همین روند و همین تفکرات را ادامه بدهد، باز هم پیروزی‌های زیادی را در سال ۱۴۰۰ با استقلال جشن خواهد گرفت. او در دور جدید که سرمربی استقلال شده هر سه بازی را برده و حالا با امیدواری بیشتری به استقبال بازی‌های سال جدید و البته لیگ قهرمانان آسیا می‌رود.

تیم مجیدی البته هنوز در مرکز خط دفاعی و در خط میانی مشکلاتی دارد که باید با جذب نفرات جدید از جمله امین قاسمی‌نژاد تقویت شود اما نکته مهم اینجاست که روند استقلال با حضور مجیدی مثبت و امیدوارکننده شده و حالا آنها برای هر دیداری ایده و برنامه خاصی دارند.

بازیکنان هم به هر دلیلی حالا بهتر از قبل بازی می‌کنند و مثل بازی‌های آخر زمان فکری عصبی و پر اشتباه نیستند نکته دیگر اینکه استقلال امسال بر خلاف پارسال که دوبار به ماشین سازی باخته بود در هر دو بازی رفت و برگشت این تیم را برد همان طور که در تبریز تراکتور را به راحتی شکست داد.

به نظر می‌رسد تبریز برای استقلال شهر خوش یمنی است و آنها امیدوارند که تیم‌های تبریزی در لیگ برتر بیشتر شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Taj fan boy IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    فکری با تیمی که ۱ ماه پیش فصل باهاش تمرین کرده بود و ثباتش حفظ شده بود و البته ستاره ای به نام میلیچ هم داشت، هیچوقت بیشتر از ۲ برد متوالی نیاورد! اما استقلالِ مجیدی، فقط با ۱۳_۱۴ روز تمرین، ۳ برد متوالی بدست آورده... پرقدرت برو جلو برای قهرمانی..
  • حماسه قشقایی IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    دوستان لنگی که از برد استقلال سوختن، پماد را برداشته و برجای سوختگی بمالید تا بهتر شید
  • تیم مظلوم لنگ IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    استقلال میتونست حتی بیشتر گل بزنه... عاشقتم شاه فرهاد
  • {...} IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    فرهاد مجیدی دوپینگی نیست.. دوپینگی اونیه که هرکار نیکنه موهاش میریزه..(کاپیتان لنگ
  • {...} IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    برد سوزش اوری بود
  • mohammd Nik IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    شاه فرهاد لیگ بیخیال امسال فقط ستاره سوم.لیگ رو بزار برای وزیر کودک .البته اگه ترور نشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی