پرسپولیس ۲ - نفت مسجدسلیمان یک/ پایان شیرین پرسپولیس ۹۹
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیم پرسپولیس موفق شد با درخشش بازیکنان تازه وارد خود دیدار هفته هجدهم مقابل نفت مسجدسلیمان را با پیروزی پشت سر بگذارد.

خبرورزشی - تیم  پرسپولیس در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت و با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

مهدی ترابی (۳۲) و وحید امیری (۶۸) برای پرسپولیس گلزنی کردند و میثم تهیدست (۵۳) موفق به گلزنی برای نفت شد.

پرسپولیس در این بازی یک پنالتی را در دقیقه ۸ با امید عالیشاه از دست داد و سیامک نعمتی نیز در دقیقه ۷۷ از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم یحیی با دو تلفات ۳ امتیاز این بازی را بگیرد.

ببینید:

این آخرین دیدار پرسپولیس با پیراهن سیاه بود. پرسپولیسی‌ها پس از درگذشت میناوند و انصاریان مشکی‌پوش شده بودند و با شکست نفت که به طلای سیاه معروف است سه امتیاز را گرفت.

عکس تیمی پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال‌حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، مهدی شیری (۶۰ - احسان پهلوان)، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه (۶۰ - سیامک نعمتی)، مهدی ترابی، وحید امیری و شهریار مغانلو (۷۹ - فرشاد فرجی).

عکس تیمی نفت

ترکیب نفت: فرهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی (۸۲ - عباس بوعذار)، مصطفی ناییج‌پور، سعید کریمی (۷۵ - سیروان قربانی)، سجاد جعفری (۴۶ - محمدمهدی محبی)، محمد بلبلی، محمد مهدی احمدی، نیما انتظاری، میثم تهیدست، ساسان حسینی (۷۵ - فرید بهزادی کریمی) و مهران امیری.

داور: بیژن حیدری

نیمه اول

دقیقه ۷: مهدی ترابی پاس خوبی را پشت مدافعان نفت مسجدسلیمان دریافت کرد و با کرمانشاهی تک به تک شد، ضربه ترابی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت، اما برخورد دروازه‌بان نفت و مهاجم پرسپولیس، سوت داور را به صدا در آورد تا حیدری نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه ۸: فرهاد مجد کرمانشاهی و محمد بلبلی با کارت زرد داور مسابقه جریمه شدند.

دقیقه ۸: امید عالیشاه پشت ضربه پنالتی ایستاد که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: نفت مسجدسلیمان صاحب ضربه ایستگاهی شد که محمد بلبلی به صورت مستقیم این ضربه را روانه دروازه پرسپولیس کرد، اما لک توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۲: سعید آقایی از سمت چپ ارسالی روی دروازه نفت داشت که مهدی ترابی این توپ را با ضربه سر وارد دروازه کرمانشاهی کرد.

پرسپولیس ۲ - نفت مسجدسلیمان یک/ پایان شیرین پرسپولیس در سال ۹۹

دقیقه ۳۴: این بار پرسپولیسی‌ها از سمت راست دروازه نفت را هدف قرار گرفتند که ارسال روی تیر دوم با ضربه سر احمد نوراللهی همراه بود که توپ راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۳۸: ارسال آقایی بار دیگر روی دروازه نفت خطرساز شد که این بار ضربه وحید امیری با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه ۴۰: ارسال‌های پرسپولیس از کناره‌ها به تاکتیک اصلی این تیم در دقایق پایانی نیمه نخست تبدیل شد و این بار هدف ارسال احمد نوراللهی بود که نتوانست از این موقعیت بهره‌ای ببرد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: سیدجلال حسینی با دفع توپ از خط دفاعی، شهریار مغانلو را پشت محوطه جریمه نفت صاحب توپ کرد. ضربه ناگهانی مغانلو نیز برای نفتی‌ها خطرآفرین شد، اما تیر دروازه اجازه نداد که توپ وارد دروازه کرمانشاهی شود.

دقیقه ۵۰: وحید امیری پس از ورود به محوطه جریمه توپ را روی زمین برای امید عالیشاه ارسال کرد که ضربه این بازیکن توسط کرمانشاهی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۵۱: مهدی شیری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۵۳: کرنری که برای نفت مسجدسلیمان به دست آمده بود، روی دروازه پرسپولیس ارسال شد که ضربه سر نخست روی تیر دوم به میثم تهیدست رسید تا این بازیکن دروازه حامد لک را باز کند.

شادی گل نفت

دقیقه ۶۴: حمله همه جانبه پرسپولیس روی دروازه نفت می‌توانست منجر به باز شدن دروازه این تیم شود، اما بازیکنان پرسپولیس در چند مرحله دچار ناهماهنگی شدند تا این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۶۵: پرسپولیسی‌ها از سمت راست صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ارسال خوب مهدی ترابی می‌توانست منجر به یک موقعیت خوب شود، اما ضربه سر بازیکنان پرسپولیس راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۶۶: ارسال وحید امیری به فضای خالی دفاع نفت، موقعیت خوبی را برای پرسپولیس ایجاد کرد، اما ضربه کم جان احمد نوراللهی که خود را به توپ رسانده بود، به راحتی در آغوش کرمانشاهی قرار گرفت.

دقیقه ۶۸: شهریار مغانلو در سمت چپ محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان توپگیری خوبی داشت و پس از ورود به محوطه جریمه، پاس در عرض خوبی را برای وحید امیری ارسال کرد تا بازیکن پرسپولیس راحت‌ترین کار را انجام دهد و دروازه کرمانشاهی را باز کند.

شادی گل امیری و مغانلو

دقیقه ۷۳: سیامک نعمتی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۷۵: ارسال کوتاه احسان پهلوان از سمت چپ به وحید امیری رسید که ضربه این بازیکن در شرایط نامتعادل، راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۷۷: سیامک نعمتی با خطایی که روی بازیکن نفت انجام داد، کارت زرد دوم را گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد.

دقیقه ۸۰: سیدجلال حسینی پس از خطایی که انجام داد و نسبت به این تصمیم داور اعتراض کرد، از بیژن حیدری کارت زرد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    صنعت نفت پیروزی با کمک داوری 2 صنعت نفت مسجد سلیمان یک
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      چاه نفت الدوچرخه. صنعت نفت الدوچرخه
    • کیسه کش متوهم IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      قرن داره تموم میشه کیسه یک قرن حسرت به دل صدرنشینی ماند قرن داره تموم میشه هنوز کیسه کش ها در توهمات قرون وسطا موندن خخخخخخخ
    • حسن پرسپولیسی قوژد DE ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      هیس کیسه کش
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      طرفدارهای پرسپولیس لطفا با انقدر به بازیکن ها گیر ندین همه بازیکن ها خوب بودن درضمن امیری یا احمد نور گل زیاد نزدن چون کارشون چیز دیگه ای هست و بازیکن ها 10 ماه دارن فشرده بازی میکنن و نیاز به ریکاوری دارن . طرفدارهای پرسپولیس . لطفا . لطفا . و لطفا حمایت کنید و تیم تا الان با تمام کمبود ها و بازیهای فشرده خوب نتیجه گرفته و ان شاالله با هماهنگ شدن بازیکن های جدید و هماهنگی مغانلو و عیسی انشاالله روز به روز بهتر میشیم . ماشاالله پرسپولیس طرفدارهای پرسپولیس❤❤❤❤❤
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      قرمز خونم . پرسپولیس جونم . پرسپولیس تیم شیرانه
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      من میگم پرسپولیس تو بگو عشق
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      مقابل پرسپولیس تعظیم کنید
    • فقط سپاهان اصفهان IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      سپاهان اصفهان قهرمان اصلی در پایان قرن.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    یک برد بسیار خوب .. این برد را به هواداران و آقا یحیی و کادر فنی خوبمون تبریک میگم.. همینجوری میریم تا گلات قهرمانی
    • محمدم IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      صنعت نفت پیروزی با کمک سوتی بازیکن حریف برنده شد... کیسه مافیا همیشه میگه من در اخبار استقلال نیستم بعد دیشب جزو نفرات اول کامنت زده بود. لطف کن کمتر دروغ بگو
  • کیسه حکومتی IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    پرسپولیس صدرنشین قرن باقی ماند
    • شمسعلی IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      زارتتتتتتتتت با برد سپاهان خوابشو ببینی لنگی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • کیسه حکومتی IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      این برد هیچ ارزشی نداره
    • کیسه حکومتی IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      خسته نشدید از کیسه مایه بزارید این صدرنشینی سپاهان مثل صدرنشینی کیسه موقت خواهد بود پرسپولیس در سال جدید با مثلث وحشتناک ترابی آل کثیر مغانلو همه تیم ها درو می کند با اختلاف ده امتیاز قهرمان لیگ ایران میشه وای به روزگار سیاه شما تو دربی آل کثیر ترابی مغانلو روزگارتون سیاه خواهد کرد
    • مکتب توهم IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      خواب دیدی خیر باشه لنگی متوهم سپاهان صدرنشین شد
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    داوران مثل همیشه علیه پرسپولیس بودن ۲ پنالتی پرسپولیس گرفته نشد . داوران یار سیزدهم الدوچرخه هستن. این تیم منفور حکومتی رو لطفا منحل کنید بره بابا
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      کیسه مافیا تو چطوری دوتا پیام پشت هم گذاشتی ما هرکار می کنیم خبرورزشی می گه کد امنیتی اشتباهه
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    کیسه کشا داشتن ۹۰ دقیقه گریه میکردن حالا واسه ما زبون درآوردن!! پاکترین مقامتون سومی با مرفاوی . بسوزید
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    عالی بودیم ولی واقعا چرا اینقدر باید حرص بخوریم شهریار عالی بود راستی کیسه کشا دیگه نبینم بگین مغانلو رمضانیه بسوزید قراره دلبری کنه توی دربی
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    تو دریایی ولی ساحل نداری آهای یحیی . تو قاتل کیسه کشایی یحیی . در روز بد و خوبمون چیزی که ثابته سوختن پنالتی های پرسپولیس
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    پرسپولیس با تلاش و غیرت بازیکنان برنده می شود. الدوچرخه هم با تلاش و غیرت داوران یار سیزدهمشان برنده می شود
  • مولر از برلین DE ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    پیشا پیش عید نوروز را به همه هموطنان عزیزم تبریک عرض می کنم.و پیشاپیش قهرمانی سپاهان در لیگ برتر را به اصفهانی ها تبریک عرض می کنم.. بالاخره اقای خادم با لابی گروه اصفهانی ریس شده. . و کار های نرم را حرفه ای ها می بینند!!! اقای گلمحمدی نیم فصل اول را بخاطر نبود بازیکن موجه حساب کردیم کاستی را!!! ولی از این به بعد نقد خواهی شد شدیدا!!! بازیکنی قبل بازی ارایشگاه 2ساعت برود بدرد تیم نمی خورد . شیری نورولهی عالیشاه بدرد فیکس نمی خورند. ترابی در کارهای دفاعی تیم هیچ هست . اللخصوص توپ هایی لو می دهد. که درد سر ساز می شود....!!!
  • حسین IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    این قرمز منه دوستش دارم خیلی زیاد
  • حسن پرسپولیسی قوژد DE ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    وای وای وای این پرسپولیس لیگ و به آتیش میکشه مغانلو عالی، عالی‌تر ترابی، فرجی هم که اومد بیمه شدسمت راست فقط یکم دقت میکردیم بازی رو با استرس تموم نمیشد دمتون گرم شیرهای قرمز
  • پایان تلخ پرسپولیس IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    در پرسپولیس یحیی نه تاکتیک می‌بینیم نه متاسفانه بازی زیبا! میکنه! بازیکنان بی اندازه بی‌خیال و از سر عصبیت بازی میکنه. از اول فصل هم دائم بهانه پشت بهانه! الانم که صدر ر از دست دادن.
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      تاکتیک رو بهت توی دربی نشون می دیم کیسه کش برو بسوز بالاخره یا پرسپولیس قهرمان میشه یا سپاهان این وسط کیسه پیام بازرگانیه و برای سلامتی ورزش می کنه‌خخخخخخخخخخخ
    • red army IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      الان توقع داری باور کنیم پرسپولیسی هستی عزیزم..تیم این همه موقعیت خلق میکنه چشات رو واکن ببین
  • {.....} IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    وقتی آقا سید جلال، اعصاب نداشته باشه وای به حال بقیه. از حرفم ناراحت نشید اما این تیم نشان چندانی از صلابت تیم آقا برانکو نداره.
  • عباد IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    عدم شعور فوتبالی دو بازیکن به پرسپولیس وتراکتور لطمه زد در پرسپولیس خودخواهی جناب عالیشاه که در حضور ترابی ومغانلو پشت توپ برای زدن پنالتی قرار گرفت وبازیکنی باین همه تجربه این درک نداشت که اگر پنالتی گل میشددفاع بسته نفت باز میشد ونتیجه حتما غیراز این بود وصدرنشینی از دست نمی رفت در بازی تراکتور هم درحضور دژآگه جناب بابائی پشت پوپ قرار گرفت وگند زد وباعث باخت تراکتور شد اینها نمونه ای از شعور فوتبالی بازیکنان ایرانی است که نمونه کامل آنرا زمان کیروش مقابل ژآپن دیدیم...
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    خیلی شیرین ، لنگ‌صدر رو از دست داد
    • امیرعلی IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      شیرین ترین لحظه زمانی هست که برای پنجمین بارجشن قهرمانی میگیریم به این صدرنشینی ننازیدوخاطره قهرمان لیگ عوض میشه تداعی میشه
  • مافیای لنگ IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    بازم یه پنالتی نادرست دیگه به نفع لنگ
  • ارتش سرخ IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    ما صدر و از دست ندادیم الان فعلا همه چیز مساویه خواهشا عقده ای بازی در نیارید
  • دوگانگی! CH ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    یعنی بازی شهریار رو دیدم عشق کردم.عیسی برگرده چی میشه.ترابی هم که همون ترابیه خودمونه.ایشالا بعد عید دروازه ها رو به آتش میکشیم. مدعی دروازه بانی بعد عید برگاشون میریزه با این خط حمله
  • هوادار تیم ملی IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    بازی خوبی بود مثل بازی استقلال ولی رک بگم جلوی تیم های عربی کم میاریمچون اونا بازیکنای خوبی گرفتن ولی بچه های ما غیرت دارن فقط باید حواسشون باشه درگیر جنگ روانی عرب ها ی حاشیه خلیج فارس نشن درسته لیگمون هشتم آسیاست اونم به خاطر بی کفایتی مدیر ها و کمبود زیر ساختامونه ولی از نظر هوادار تو آسیا با اختلاف سر تریم از بقیه البته اگه هوای همو داشته باشیم فقط اینقدر بدونیم لیورپول با اون همه هوادارش برای خرید امباپه کمپین زده ۶۵ یورو گیرش اومده و تیم لیگ برتری خودمون هواداراش از کوچیک و بزرگ از ۱۰۰۰ تومن تا یه میلیون توی دو روز یه ملیارد برا پرداخت بدهی های باشگاه کمک کردن فاقد از هر رنگی تمام هوادارای کشورمون همه همینطورین از جون دل مایه میزارن برا تیم دم همتون گرم عزت زیاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی