نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
۰ |
۰
شرایط بحرانی شد/ کرونا بازی آبی‌ها را لغو کرد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با افزایش شمار بازیکنان مبتلا به کرونا در تیم فوتبال اینتر بازی بعدی این تیم در سری A لغو و به زمانی دیگر موکول شد.

خبرورزشی - مطابق انتظار و همانطور که رسانه‌های ایتالیایی پیش‌بینی کرده بودند، تعداد افراد مبتلا به کرونا در اینتر افزایش پیدا کرد. پس از ابتلای مدافع و دروازه‌بان تیم دانیلو آمبروسیو و سمیر هندانوویچ، از احتمال افزایش تعداد مبتلایان در اینتر به دلیل تماس ۷ بازیکن با دو فرد مبتلا خبرهایی منتشر شد و باشگاه اینتر هم امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که تست کرونای جدید استفان دفرای و ماتیاس وسینو نیز مثبت شده و به این ترتیب شمار بازیکنان مبتلا به کرونا در نراتزوری که قرنطینه شده‌اند، به ۴ نفر افزایش پیدا کرده است.

افزایش شمار بازیکنان مبتلا به کرونا در اینتر در حالی است که شاگردان آنتونیو کونته دو روز دیگر در هفته (بیست‌وهشتم سری A) باید به مصاف ساسولو بروند اما از آنجایی که بیم افزایش مجدد تعداد مبتلایان و سرایت ویروس به بازیکنان حریف هم وجود دارد، سازمان بهداشت محلی شهر میلان مداخله و دستور لغو بازی اینتر و ساسولو را صادر کرده است.

این سازمان بازیکنان اینتر را تا روز یکشنبه هفته آینده از حضور در تمرینات گروهی و انجام هرگونه بازی منع کرده و به این ترتیب بازی آبی‌ومشکی‌پوشان شهر میلان لغو و به زمان دیگری موکول شد.

در همین حال نشریه گاتزتادلواسپورت ایتالیا نوشت که این بازی ممکن است در تاریخ ۷ آوریل (۱۸ فروردین ۱۴۰۰) برگزار شود.

طبق اعلام باشگاه اینتر، روز دوشنبه هفته آینده یک بار دیگر از تمامی اعضای تیم تست کرونا گرفته و در صورت مساعد بودن اوضاع تمرینات از سر گرفته می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی