سفر عزیزی خادم به زوریخ برای دیدار با رئیس فیفا/ میزبانی به ایران برمی‌گردد؟!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال با تیم همراه برای دیدار با جانی اینفانتینو، رئیس فیفا و صحبت درباه میزبانی ایران راهی زوریخ می‌شوند.

خبرورزشی - شهاب‌الدین عزیزی خادم طبق تصمیمات اتخاذ شده و با هماهنگی‌های صورت گرفته در هفته نخست فروردین‌ماه ۱۴۰۰ راهی زوریخ می‌شود تا با جانی اینفانتینو دیدار کند.

درخواست دیدار با رئیس فیفا برای صحبت درباره میزبانی ایران در دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در هفته جاری ارسال شد و مسئولان فیفا با برگزاری این دیدار موافقت کردند. از همین‌رو قرار است رئیس فدراسیون فوتبال به همراه تیمی که راهی زوریخ شود تا در جلسه با اینفانتینو حضور داشته باشد.

حمیدرضا آصفی یکی از اعضای تیمی است که عزیزی خادم را در این سفر همراهی می‌کند و هماهنگی‌های لازم برای انجام این سفر در حال انجام است.

رئیس فدراسیون فوتبال قرار است در این جلسه مسائل مربوط به اعطای میزبانی دیدارهای باقیمانده انتخابی جام جهانی در گروه C به بحرین را از سوی AFC مطرح کرده و از این طریق بحث رسیدن میزبانی به ایران را پیگیری کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غریب آشنا IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    با سلام تمام حرف های این مدیران دروغ است تا حال شما دیدین حرف راست بزنند ای از پنج ستاره تاج تا این خادم تا حالا خواب بودن زدن زیر بالش بیدار شد بره پیش رئیس فیفا شما درخواب رئیس شدن بودی بد از مرگ میزبانی حالا رفته سوئیس روزهای عید برگرده ما مردم بالا پائین شما را دیدیم چیزی که برای شما مهم است پست های مدیریتی هستین شاید دروغ سیزده خادمیان پس گرفتن میزبانی هست
  • امیر حسین IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    بیشتر میرن بخاطر تعطیلات عید از دیدن سوئیس لذت ببرن ..میزبانی بهانه ست ..این همه تلاش و لابی دور زدن و غیره همش برا بخور بخور و مسافرت های خارج هست
  • 66 IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    اینم با پول مردم میره اونجا تعطیلات عید با زن و بچه خوش باش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی