کنفدراسیون فوتبال آسیا آخرین تیر را به ایران زد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با گرفتن میزبانی از نمایندگان ایران تیر آخر را به ما زد.

خبرورزشیسیدجلال حسینی در مورد پیروزی ۲ بر یک سرخپوشان برابر نفت مسجد سلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر. می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم. در نیمه نخست عملکرد خوبی داشتیم و می‌توانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم تا شرایط برای ما آسان‌تر شود اما حریف جوان و جنگنده بود. در هر حال خوشحالیم که توانستیم بازی را ببریم.

وی در خصوص شرایط مالی بازیکنان و پرداختی که توسط باشگاه صورت گرفت، افزود: مسوولان باشگاه خیلی تلاش می‌کنند. مشکلات زیادی وجود دارد اما رفته رفته تلاش می‌کنند تا این مشکلات برطرف شود.

حسینی گفت: هم ما اعتراض می‌کردیم و هم حریف. فشار بازی زیاد بود. ما می‌توانستیم از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده کنیم که نکردیم و این موضوع فشار را روی ما بیشتر کرد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد میزبانی هند در گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: این تصمیم جای تعجب داشت. ما دو بار فینالیست آسیا شدیم. ما مشکلات زیادی داریم اما باید به جایی برویم و بازی کنیم که برای‌مان واقعا سخت است. کنفدراسیون فوتبال آسیا واقعا تیر آخر را با این تصمیم زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ول معطل IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    آخرین نخواهد بود
  • غریب آشنا IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    با سلام مگر هند ترس دارد خوشحال باشید همین جا را به استقلال بدهند هزار بار شکر میکند برود هند بازی کند بازی در عربستان و تیم های عرب عجیب است نه هند با پا رد میکنی بادست پیش میکشی چقدر شادهستین قند تودل تان اب شده بد فیلم درمیاورند بابا ما خودمان جوجه رنگ میکنیم دست بردارید ازاین حرف های بی معنی مانند گرفتن قاسمی نزاد که رحمتی به سرور استقلال یار میدهد ولی به پیروزی یار نمیدهد حالا چی یار شما بازی عملکرد ولی قاسمی نزاد نیامد دست ازاین همه گریه کردن ها بر دارید با تشکر خبر ورزشی
  • Retired IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    حسينى از بى مهرى AFC صحبت ميكنه و كاملا حق داره ،غريب اشنا شما چرا جو گير شدى و احساسى .؟ سفر به هند خيلى خيلى جالبه ولى نه واسه تورنمنت فوتبال چون هيچ جايى رو نميبينند در ضمن وحشتناك گرمه با اينهال ارتش سرخ راحت صعود ميكنه .
    • 4444 IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
      نه تو رو خدا بیا و راحت صعود نکن با تیمهای دسته دویی خارجی افتادین اونم با خوش شانسی بیا و صعود هم نکنین البته اگر هم نتونین نگران نباش لابی وزیر هست زندگی باید کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی