نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پورموسوی: پولی که ابتدای فصل می‌خواستند بدهند آخر فروردین می‌رسد!/ این پول پوستر و شعار نمی‌خواهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیروس پورموسوی، سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: ما امروز نباختیم بلکه در فصل نقل و انتقالات باختیم.

خبرورزشیسیروس پورموسوی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: خارج از بحث فنی ما مشکلات فنی زیادی داشتیم و امروز نمی‌توانم از بازیکنان خرده بگیریم که نبردیم، نیاز به تقویت و بازسازی داشتیم. ما به یک همدلی و پشتوانه نیاز داشتیم که این اتفاق نیفتاد. ما به بازیکنانی که نیاز داشتیم، صحبت کردیم ولی نتوانستیم جذب‌شان کنیم. به لحاظ فنی تحلیل رفتیم و امیدوارم بعد از تعطیلات آقایانی که قول ۵ میلیارد می‌دهند و عکس و سلفی می‌گیرند و شعار می‌دهند خبری شود و امیدوارم که بعد از عید قول‌ها و وعده‌ها عملی شود.

وی ادامه داد: ما نفراتی که مدنظرمان بودند تا به خدمت بگیریم هم در خط هافبک بودند و هم در دفاع. ما بازیکنان‌مان را رفاقتی گرفته‌ایم، بازیکنانی مدنظر ما بودند که به روند رشد ما کمک کنند، ولی متاسفانه نتوانستیم جذب کنیم. ۲، ۳ بازیکن دیگر هم گرفته‌ایم که امشب قرارداد می‌بندیم ولی لیست‌مان را تکمیل می‌کنیم. ما امروز نباختیم بلکه در فصل نقل و انتقالات باختیم. پولی هم نگرفته‌ایم، دوستان فقط قول می‌دهند و سلفی می‌گیرند. از هواداران نفت عذرخواهی می‌کنم که امروز نتوانستیم ۳ امتیاز مهم را به دست بیاوریم. عدم نتیجه‌گیری در هفته‌های اخیر بر عهده من است و من این مسئولیت را بر عهده می‌گیرم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص ۱۲.۵  میلیاردی که قرار بوده است به حساب باشگاه واریز شود، گفت: گرفتن این ۱۲.۵ میلیارد هیچ افتخاری ندارد، چون این پول را دو ماه پیش نفت مسجدسلیمان گرفته است. این پولی است که وزیر نفت در ابتدای فصل اعلام کرد امسال با پرداخت ۲۵ میلیارد از  نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت حمایت خواهیم کرد. من فکر می‌کنم که این پول در آخر فروردین به حساب ما می‌آید. پرداخت این پول آنقدر افتخار ندارد که دوستان پوستر می‌زنند و شعار می‌دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی