امیری: بحرینی‌های کور خوانده‌اند/ به جام جهانی می‌رسیم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از لابی ضعیف مدیران فوتبال ایران در AFC نقدی هم به این کنفدراسیون و بحرینی‌ها در زمینه میزبانی‌ها داشت.

خبرورزشی - وحید امیری، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری ۲ بر یک این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: ابتدا باید به تمام هواداران تبریک بگویم، به خاطر دیداری که توانستیم سه امتیاز آن را کسب کنیم. بازی سختی مقابل تیم جوان و با انگیزه نفت داشتیم، چون آنها می‌خواستند امتیاز بگیرند. تمام تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند، بسته هستند و این کار را برای ما سخت می‌کند. البته نفت مقابل ما بازی خوبی انجام داد و ما را سورپرایز کرد، اما خدا را شکر با درایت و تلاش کادرفنی و بازیکنان سه امتیاز را گرفتیم.

وی درباره اینکه شادی گل او و شهریار مغانلو شبیه به شادی گل مهدی مهدوی‌کیا در هامبورگ و بازی مقابل یوونتوس بود، اظهار داشت: اختیار دارید؛ آقای مهدوی‌کیا خیلی بزرگ است و ما حالا حالاها باید تلاش کنیم تا به او برسیم.

ببینید:

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص میزبانی هند از گروهی که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در آن قرار دارد، گفت: قطعاً سخت است. انتظار ما این بود با توجه به نتایج خوبی که پرسپولیس در چهار دوره گذشته کسب کرده، میزبان باشیم. با این حال متأسفانه لابی ما در آسیا ضعیف است و این مسئله هم چیزی از ارزش‌های تیم پرسپولیس و فوتبال ایران کم نمی‌کند. ما با تمام تلاش می‌رویم تا یک بار دیگر برای فوتبال کشور افتخار آفرینی کنیم.

امیری همچنین به عنوان بازیکن تیم ملی درباره میزبانی بحرین از دیدارهای باقیمانده ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: کار سختی است. در بازی رفت هم که به منامه رفتیم،‌ آنقدر شرایط را برای ما سخت کرده بودند و حتی هنگام ورود به ورزشگاه، شرایط را امنیتی کردند و تمام وسایل و حتی البسه ما را گشتند. این نشان می‌دهد که در حال تلاش هستند تا شرایطی را فراهم کنند که ایران به جام جهانی نرود، اما کور خوانده‌اند و این تیم ایران لیاقت بالایی دارد و امیدوارم همه تلاش کنند تا به جام جهانی برسیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Retired IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    افرين به انرژى مثبت و عظم راسخ ، به اميد خدا صعود خواهيم كرد ، با اين همه بازيكن خوب اگه عراق و بحرين را نبريم همون بهتر كه جام جهانى رو فراموش كنيم .
  • {....} NL ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    تا زمانی که فوتبال در اختیار مافیای لنگ است ..به هیج جا نمی رسیم..شما کارلوس کی ردش بخاطر منافع شخصی تون فراری دادیدن..کی روش دیگه با بازیکنان ایران اخت پیدا کرده بود..
  • حسین شاکری بوشهری IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    حواس تان باشد!دربازی های جام باشگاه های آسیا برایرمحرومیت ملی پوشان ایرانی هرباشگاه تله گذاشته اند.دوم این که حتی احتمال دارد به بهانه دروغین ابتلابه کرونا مانع ازبازی چهره هایی کلیدی شوند.با بلندگو و گرفتن مجوز تماشاگرفضاراجهنمی می کنند.وچهارم این که احتمال تبانی بین عراق و بحرین هم بسیاراست!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی