نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش رسمی باشگاه استقلال به ناکامی در جذب قاسمی نژاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال توضیحاتی درباره صادر نشدن رضایت‌نامه‌ امین قاسمی‌نژاد از سوی باشگاه پدیده مشهد ارائه کرد. 

خبرورزشی - سایت باشگاه استقلال در مورد صادر نشدن رضایت‌نامه امین قاسمی‌نژاد نوشت: با وجود فراهم شدن مبلغ مدنظر باشگاه پدیده جهت صدور رضایت‌نامه امین قاسمی‌نژاد در قالب چک، مسئولان این باشگاه حاضر نشدند چک‌ها را دریافت کنند تا انتقال قاسمی‌نژاد انجام نشود.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که چک‌ها در تاریخ مدنظر مسئولان پدیده و با هماهنگی آنان تنظیم شده بود و مسئولان این باشگاه قرار بود در ساعات پایانی روز پنجشنبه این چک‌ها را تحویل بگیرند که در نهایت از دریافت آنها امتناع کردند.

با توجه به اتفاقات رخ داده، به نظر می‌رسد باشگاه پدیده از این انتقال منصرف شده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رحمان تاجی اصیل IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    ما مثل باشگا بولینگ پیزوری حکومتی نیستیم.. همین شهرخودرو بیش از ده میلیارد برا یحیی از این تیم میخاد و فرجی هم روش هبه کرد.. کافیه یه فلاش بک بزنیم به صحبتای سال گذشته حمیداوی که میگفت دو تا وزارتخونه فشار آوردن برا صادر کردن رضایت نامه یحیی!! اصلا مهم نیست.. تیم ما اصیل ترین تیم ایرانه و پرافتخارترین.. اینا فعلا تو جایگاهیی ن که میخان مد بشن!!!
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
      فعلا که تو تیمهای اسیایی در رنگینک اولیم و بعضی،ها با تیمهای درجه ۳ در سبد سوم قرار دارن مثل تیم هندی،و .... قاسمی نژاد را وزیر نزاشت بگیرید دژاگه را کی نزاشت؟؟
  • مهرداد تاجی NL ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    سر سوگلی لنگ به سلامت... استقلال براشون مهم نیست.. سیاست خوبی درپیش گرفتن به مرگ بگیر به تب راضی بشن...چار تا بازیکن بی کیفیت به استقلال قالب کن ولی وقتی به جذب یه بازیکن خوب وباکیفیت برسه.هیچی به هیچی.. بعد جماعت هوچی گر لنگ بگن شما بازیکن خوبی گرفتید..!!مثل سیاست چرچیلی لنگ عنل کنید بازیکن کم بگی ولی با کیفیت... تا زمانی که استقلال هافبک خلاق و بازی ساز در وسط نداشته باشیم هیچی به هیچی...
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    وزیر بازم گلش رو زد!! لنگیها فرجی رو گرفتن استقلال بازم ناکام واقعا خجالت آوره
    • {•••••} IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
      عزیزم لطفا وقتی نظر نمیدی فقط روی تعصب نباشه پرسپولیس مدافعش رو داد و مدافع گرفت (معاوضه یازیکن) اما استقلال بین رمضانی و قاسمی نژاد فورا روی گرفتن رمضانی تمرکز کرد و حاضر نشد حتی چک چند ماهه برا رضایت نامه قاسمینژاد به پدیده بده
    • تاریخ تمدن افتخار IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
      چرا دژاگه را نتونستید بگیرید؟؟؟
  • Iman IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    در وصف حال و روز استقلال در سالهای وزارت جناب آقای سلطانی فر به تک بیتی از فردوسی بسنده میکنم: از آن روز خانه ویرانه شد که نان آورش مرد بیگانه شد؛
  • ....... US ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    در بین این اصحاب جلیله هیأت مدیره و مدیر عامل و سخنگو و آشپز و تدارکاتچی٬ یک نفر آدم درست حسابی پیدا نشد یک امضاء نا قابل پشت چک آقایون بندازه یا جرأت نکرد بندازه ٬ تا پدیده ای ها فکر کردند روز روشن میخواهند ازشون کلاه برداری کنند . این بود که چک بی اعتبار قبول نکردند و معا مله سر نگرفت . ار خود قاسمی نژاد بپرسید .
  • بیژن IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    خجالت داره واقعا هیات مدیره ای که پشت چک همدیگرو امضا نمیکنند...اونوقت فرهاد دوپینگ میگه...میخوام فرهنگ بردن رو در استقلال زنده کنم...یادش رفته به خاطر دوپینگ وسط لیگ برتر وقتی مربیش مظلومی بود به بهانه مشکلات خانوادگی ازاستقلال رفت...چرا فرهنگ برد رو نشونشون بدی بهشون نشون بده مردونه بازی کنند....جدا تیم استقلال میخواست بازیکن پدیده رو مفت استقلالی کنه جالب نیست...تو جیبت مگس وز وز کنه بری بازیکن خوب پدیده رو بیاری تهران...بابا تیمتون هنوز به برهانی بدهکاره مدیرعاملتون به طلبکارهای قدیمی میگه برین شکایت کنین پول نداریم.....به نظر من به جای قاسمی کارتون فوتبالیستا بخرن بهتره.......
  • Dashali US ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    چرا همه چیز گردن پرسپولیس و وزیر ووو میافته ولی یک‌لحظه به هیئت مدیره نگاه نمیکنید ببینید چرا آنها با هم هماهنگ نیستن؟ چه زمانی میخواهیم به دیگران تهمت نزنیم ‌و توی درون خودمون‌اشکالها رو رفع کنیم؟ مشکل استقلال سالیان سال هست که همینه، اتحاد،،،،، نه در میان بازیکن‌ها میبینی، نه میان پیشکسوتان و نه هیئت مدیره . هروقت شما دوتا از اینها رو متحد کردی، سومی هم خود بخود متحد میشه و نیم ضعیف نمیشه.
  • جناب خان IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    لیاقت استقلال همان امثال رمصانی ها هست که مدیربرنامه زرنگش اوراانداخت به تیم کیسه کش نوش جان. میخواستید با با یک برگ چک بی محل بازیکن بخرید.خوب حالتان گرفته شد.
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    پرسپولیس،بازیکن پدیده را گرفت کیسه نتونست. چند روز قبل سپاهان حاج صفی را از تراکتور گرفت اما کیسه نتونست دژاگه را بگیره . مشکل از مدیران تیمتونه نه از وزیر و ....
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    ما حکومتی هستیم چون تو فوتبال ایران و اسیا داریم حکومت میکنیم.
  • ارجمند IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    اگر هواداران فوتبال دقت کرده باشند خواهند دید که از زمانی که مسئولان باشگاه بزرگ استقلال برای سرپوش گذاشتن بر ضعف های خود و فرار از توضیح عدم موفقیت های خود شعار و شائبه کمک های دولت و وزیر پرسپولیسی را در ذهن هواداران استقلال نهادینه کردند، روز به روز موفقیت های پرسپولیس بیشتر شده و ادامه یافت. متاسفانه هواداران استقلال نیز به جای مطالبه گری ذهن خود را به دست مسئولان تیم سپرده و لحظه ای با خود فکر نکردند که چگونه وزیر پرسپولیسی است که این تیم دقیقا قبل از فینال آسیا بهترین مهره های خود را از دست داد و با یازده بازیکن که حداقل چهار نفر از آنها از بازیکنان رده جوانان بودند به فینال آسیا رسید. در فینال آسیا که در سال جاری برگزار شد، مدیر عامل پرسپولیس به کارهایی پرداخت که حتی دشمن نیز با تیم خود نمی کند، بهترین مهره های پرسپولیس قبل از فینال آسیا از این تیم جدا شدند، بشار خارجی هم که ماند به نحوی با کمترین انگیزه با تیم به فینال رفت. تا زمانی که هواداران استقلال گول این شعار انحرافی بخورند، و موفقیت های پرسپولیس را به کمک های دولت و وزیر ربط بدهند، تیم استقلال به موفقیتی نخواهد رسید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی