نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
انگلیس آبروی بدمینتون جهان را برد/ خبری که بدمینتون جهان را شوکه کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درست زمانی که قرار بود تور انگلیس حال تمام بدمینتون دوستان جهان را خوب کند خبر عجیب اما واقعی همه رو به شوک فرو برد.

خبرورزشی - خبر انصراف بازیکن ترکیه ای نسلیهان یگیت و تیم اندونزی به علت مشکوک بودن به ویروس کرونا مانند آب سردی بود که بر روی بدن بدمینتون جهان ریخته شد.

این خبر درست زمانی منتشر شده بود که تیم اندونزی و یگیت روی نوار برد بودند و معادلات با این خبر به کلی بهم ریخت. سرویس آزمایش و ردیابی سرویس بهداشت ملی دولت انگلیس (NHS) دستور داد تا تیم اندونزی و بازیکن ترک ۱۰ روز قرنطینه شوند. این عمل انگلیسی ها خارج از هرگونه دستورالعمل تنظیم شده توسط فدراسیون جهانی و فدراسیون بدمینتون انگلیس بود. متعاقباً، BWF و بدمینتون انگلیس چاره دیگری جز پیروی از دستورالعمل NHS و انصراف شرکت کنندگان از مسابقات نداشتند. و متأسفانه، BWF و بدمینتون انگلیس نمی توانند خارج از پروتکل ها و روش های عملیاتی تعیین شده توسط مرجع بهداشتی دولت محلی عمل کنند.

کار عجیب انگلیسی ها از این جهت تامل برانگیز است که چرا قبل از شروع بازی ها مانند تایلند سختگیری ها برای تست کرونا انجام نشد و یگیت هم  به این دلیل که در هواپیمایی بود که تیم اندونزی در آن بود قربانی این قضیه شد.این اشتباهات انگلیسی ها از این جهت انتقاد برانگیز است که اگر این محرومیت برای تیم اندونزی و یگیت لحاظ شده است چرا بقیه بازیکنانی که در مسابقات حضور داشتند و با آنها روبرو شدند در قرنطینه نیستند. و نکته دوم اینکه ۱۰ روز قرنطینه شدن باعث از دست دادن مسابقات فرانسه نیز می شود و برای بازیکنان و تیم هایی که خود را برای تورهای مختلف اماده کرده اند لطمات جبران ناپذیری ایجاد می کند.

طرفداران تیم اندونزی از اقدامات انجام شده بسیار خشمگین هستند و از طرفی این حرکت انگلیسی ها بدمینتون دوستان جهان را ناراحت کرده است خیلی از طرفداران اندونزی بر این باور هستند که این اقدام با هماهنگی فدراسیون جهانی انجام شده است و آنها علاقه ای به قهرمانی و رشد بدمینتون اندونزی ندارند و این اتفاقات شایعات را قوت می بخشد.

در هر صورت این خبر منتشر شده اتفاق خوبی برای بدمینتون جهان نیست و تیم های حاضر در مسابقات مختلف جهان به کشورهای میزبان اعتمادی نخواهند داشت و میل و استقبال از تورها کم خواهد شد.  باید دید فدراسیون جهانی چه تمهیداتی برای این مشکلات در زمان کرونا انجام خواهد داد تا بتواند علاقه را دوباره به بدمینتون جهان هدیه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عسل IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    منم شوکه شدم این خبرو خوندم اخه نزدیک المپیک هست خیلی رقبت ها مهمه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی