نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
۰ |
۰
اسطوره رم به تیم ملی ایتالیا برگشت
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا برای ایفای نقشی جدید در این تیم به جمع لاجوردی پوشان برگشت.

خبرورزشیدانیله دروسی هافبک سابق تیم فوتبال رم از بازگشت به تیم ملی ایتالیا برای فعالیت به عنوان دستیار روبرتو مانچینی در کادر فنی این تیم خبر داد.

دروسی ۳۷ ساله که دو سال پیش از رم جدا شد و پس از یک فصل حضور در تیم بوکاجونیورز به دوران بازیگری‌اش پایان داد.

کاپیتان سابق تیم رم در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره فرصتی که برای کسب تجربه در این زمینه و ایفای نقش به عنوان مدیر فنی آتزوری به دست آورده است، گفت:« برای من شروع حرفه‌ مربیگری در تیم ملی مایه افتخار است و بابت این فرصت از گابریله گراوینا (رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا)، همینطور مانچینی به خاطر اعتمادش تشکر می‌کنم.

بازگشت به کوورچانو (کمپ تیم ملی ایتالیا) هیجان‌انگیز است. برای من کوورچانو مانند خانه‌ای است که به آن برگشته‌ام و در آن با تعداد زیادی از هم‌تیمی‌های سابق و دوستان که در کادر فنی و اجرایی این تیم دارم ملاقات خواهم کرد. بی‌صبرانه منتظر شروع کارم هستم.»

روبرتو مانچینی نیز در خصوص ملحق شدن دروسی به او در کادر فنی تیم ملی ایتالیا گفت:« من از اینکه دانیله به ما ملحق می‌شود بسیار خوشحالم. مطمئنم که او با حضورش می‌تواند سهم بسزایی در پیشرفت عملکرد بازیکنان داشته باشد و امیدوارم اولین تجربه کاری او در زمینه مربیگری برای آینده او مفید باشد.»

اولین بازی تیم ملی ایتالیا که دروسی در کنار سایر اعضای کادر فنی این تیم قرار خواهد گرفت روز جمعه ششم فروردین است که در آن آتزوری در چارچوب دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ میزبان ایرلندشمالی خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی