مقایسه پرسپولیس برانکو و گل محمدی؛ کدام کامل‌تر است؟
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید رقابت پرسپولیس، استقلال و سپاهان در صدر جدول به نفع فوتبال ایران است.

خبرورزشی - محمد پنجعلی درباره تقویت این تیم در نیم‌فصل و اضافه شدن بازیکنان جدید گفت: الان پرسپولیس در سه تورنمنت هم مدعی قهرمانی است. کیفیت تیم بسیار بهتر شده است. واقعیت این است که الان خودمان را در آسیا هم مدعی می‌بینم.

پنجعلی در واکنش به این که آیا پرسپولیس قادر است برای دومین بار متوالی به فینال صعود کند و قهرمان آسیا شود؟ اظهار کرد: خیلی امیدوار هستم. تنها آرزوی من همین است. ما در جام در جام آسیا قهرمان شدیم اما قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را کم داریم. امیدوارم با کمک و حمایت مردم و تلاش کادرفنی و بازیکنان این اتفاق بیفتد.

مدافع سال‌های دور پرسپولیس درباره رقابت این تیم با سپاهان و استقلال در صدرجدول گفت: تنور رقابت داغ شده است اما به نظرم پرسپولیس بدون تعصب، از بقیه تیم‌ها بهتر است. این موضوع به نفع فوتبال ایران است.

پنجعلی در پاسخ به این سوال که آیا تیم گل‌محمدی بهتر از تیم برانکو است؟ گفت: می‌تواند بهتر از تیم برانکو هم شود اما باید بازیکنان این موضوع را ثابت کنند. تیم برانکو در مقطعی با مشکلاتی رو به رو شد اما الان تیم ما کامل‌تر است. به طور کلی نمی‌خواهم این دو تیم را مقایسه کنم. هر کدام در دوره خود بهترین تیم بودند و هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    کدام تیم برانکو! تیمی که سال اول به صغیر کبیر رحم نکرد و قهرمان شد! یا تیمی که با پنجره بسته و ساق شکسته به فینال اسیا رسید.! در کل تفکرات مربی ملاک هست.. برانکو حتی سال سوم هم با تیم نیمه جان هم قهرمان شد! تیم برانکو از توپ مرده گل می ساخت. ولی تیم یحیی موقیت گل زیاد هدر می دهد. بنوعی از روی شکم سیری بازی می کند.. در تیم برانکو پنالتی هدر دادن سخت بود . ولی در تیم یحیی مقابل مسجد سلیمان رفت برگشت دو پنالتی از دست رفت . یکی از اون باعث دو امتیاز هدر شد. در تیم برانکو دفاع عالی بود و ضد حملات وحشتناک!! در تیم یحیی خبری از ضدحملات نیست. سعی در مالکیت و حملات همه جانبه هست . تیم یحیی یک نقطه منحصر به فرد و عالی دارد که نمی توانم بخاطر حریفانش اشاره کنم. در کل تیم یحیی فعلی پر مهره هست ولی این مهره نیست که بازی را کامل می کند بلکه تفکرات شطرنج باز هست که سرباز را به وزیر ترجیح می دهد. شاید برانکو با تیم فعلی کاری از بیش نمی برد . و یحیی هم بالعکس! من انالیزور برانکو را بهتر از یحیی می دانم. تیمی که نیمه اول حریف را می کوبد . انالیزور خوبی دارد. وگرنه نیمه مربیان هر مربی اشراف دارد
  • 6و6 IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    ب امید خدا سال 1400، 5گانه رو میزنیم لیگ و حذفی و سوپرجام دوتا و آسیا
  • Farid US ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    Na kheir Beranco kheily behtar boud valey moraby A naboud, Goel Mohamadi motevasteh hast, aghar khoub boud parsal dar Asia aval mishoed
  • ناشناس IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    پرسپولیس به واسطه پول بیت المال و راندهای دولتی قهرمان شده نه هنر مربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی