نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
اسکوچیچ: دنبال یاد گرفتن زبان فارسی نرفتم/ فکر می‌کردم حضورم در ایران کوتاه باشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: هیچ‌وقت جدی برای یادگیری زبان فارسی اقدام نکردم چون فکر می‌کردم دوره حضورم در ایران کوتاه باشد.

خبرورزشی - دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: هنوز برای رسیدن به ترکیب اصلی ۲-۳ ماه وقت داریم و طی این مدت هر بازیکنی شانس دارد. برای عوض کردن تصمیمم در دعوت کردن بازیکنان مشکلی ندارم. ان‌شاءالله لیست تیم ملی فردا اعلام می‌شود. باید بپذیریم جای اشتباهی در مسابقات مقدماتی نداریم. امیدوارم برخلاف اردوی پیش رو که ۴-۵ بازیکن را نداریم، در اردوی خرداد همه بازیکنان را داشته باشیم.

ببینید: 

اسکوچیچ در ادامه صحبت های خود گفت: مطمئن باشید آدم شجاع و ریسک‌پذیری هستم و برای چالش پیش روی تیم ملی آماده‌ام.با کیفیتی که بازیکنان دارند می‌توانیم مردم را خوشحال کنیم. در کنفرانس ویدئویی AFC سفت و محکم برخورد کردم تا فکر نکنند ساده لوح هستیم.رقبا هیچ راه فراری از مواجه با ما ندارند؛ چه در ایران، چه در بحرین.

او درباره سال ۹۹ گفت: در سال ۹۹ فقط منتظر بودیم که ببینیم اتفاقات ما را به کدام سمت می‌برد!

سرمربی تیم ملی فوتبال در پایان گفت: هیچ‌وقت جدی برای یادگیری زبان فارسی اقدام نکردم چون فکر می‌کردم دوره حضورم در ایران کوتاه باشد. تجربه پریدن از روی آتش، سیزده به در و عید نوروز را در ایران دارم. در چنین ایامی دلم برای خانواده خودم تنگ می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Farid US ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    Ensaneh besiar khouby hast va liyaghateh in job ra darad
  • سهیل IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    اسکوچیچ از زمانی که در ملوان حضور داشت نشون داد توانایی و دانش فنی بالایی داره من به موفقیت تیم ملی در صعود به جام جهانی با این مربی کاملا خوشبینم
  • مهرداد DE ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    بستگی به علاقه، ارزش و احترام به یک فرهنگ و کشور است. پپ گواردیولا در انتهای مربیگریش در بایر مونیخ، آلمانی صحبت کردنش قابل فهم بود و احتیاجی به مترجم نداشت. تراپاتونی ایتالیای هم آلمانی یاد گرفت و خودش با بازیکنها و خبرنگاران صحبت میکرد. کارلوس کی روش فکر کنم، هفت و هشت سالی در ایران بود، ادعای علاقه به فرهنگ ایرانی میکرد، ولی هیچوقت سعی نکرد، فارسی یاد بگیرد. نمی خواهم پیش داوری بکنم، ولی برای بعضی ها فرهنگ ایرانی فقط خلاصه شده به آشپزی ممتاز ایرانیها.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی