نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۷
تصاویر شگفت‌زدگی صادق محرمی از اقدام بی‌سابقه مورینیو
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ژوزه مورینیو بعد از حذف تیمش مقابل دینامو زاگرب دست به یک اقدام جالب زد.

خبرورزشی - پیروزی دو گله تاتنهام در دیدار رفت برابر دیناموزاگرب باعث شده بود این تیم در آستانه صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا قرار بگیرد اما شب گذشته اتفاق غیرمنتظره‌ای رقم خورد و شاگردان ژوزه مورینیو از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

دیدار دو تیم در وقت‌های قانونی با دو گل به سود دیناموزاگرب خاتمه یافت تا کار به اوقات اضافه کشیده شود. در دقیقه ۱۰۶ این دیناموزاگرب بود که گل سوم را هم وارد دروازه تیم لندنی کرد تا تاتنهام با یک حذف ناامید کننده و دور از انتظار روبه‌رو شده باشند.

اما ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، دیشب دست به یک اقدام جالب زده است. او پس از پایان بازی به رختکن دیناموزاگرب رفته و بازیکنان این تیم را برای نمایش فوق‌العاده‌ای که ارائه دادند مورد تشویق قرار داده است؛ موضوعی که اتفاقاً هیجان زندگی بازیکنان این تیم کروات را هم در پی داشته است.

نکته جالب درباره بازیکنان دیناموزاگرب بعد از مشاهده ژوزه مورینیو به عکس العمل ستاره ایرانی این تیم یعنی صادق محرمی برمی‌گردد؛ جایی که محرمی از این اقدام مرد پرتغالی شگفت‌زده به نظر می‌رسد و چشمان او نیز گواه همین مسئله است.

تصاویر شگفت ‌زدگی صادق محرمی از اقدام بی‌سابقه مورینیو

تصاویر شگفت ‌زدگی صادق محرمی از اقدام بی‌سابقه مورینیو

گفتنی است مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی خود نیز به تمجید از دیناموزاگرب پرداخته و گفته بود: آنها همه چیز را در زمین بازی به نمایش گذاشتند، آنها عرق ریختند، انرژی گذاشتند، از جان مایه گذاشتند و خون ریختند، در پایان بازی آنها حتی در زمین اشک‌های شوق خود را تقدیم کردند. بسیار فروتن، بسیار متعهد... و من باید آنها را تحسین و ستایش کنم. در سوی دیگر تیم من بود و تکرار می‌کنم، تیم من، من آنجا بودم و به نظر نمی‌رسید که آنها در مسابقه مهمی بازی می‌کنند.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    حالا مقایسه کنید با ایران ، موقع باختن یا اصلا در مصاحبه شرکت نمیکنن، یا دستیارشون میفرستن مصاحبه یا اگه خود سرمربی مصاحبه کنه باخت رو میندازه گردن وزیر! اما نکته اصلی اینجاست: پس وقتی هم برنده میشن باید وزیر علتش باشه، چرا ادعا میکنن؟!
    • خالد IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
      عزیز، لااقل یه بار دیگه برو فیلم صحبتهای منتشر شده رسول پناه را دوباره ببین، بعد پیش وجدانت حساب کن کدوم حرفش اشتباه بود؟ گل محمدی درصد بگیر نبود؟ ترابی دوباره بر نگشت؟ و... چرا رسول پناه اجازه حضور در صداوسیما نداره در حالیکه خودش میخواد صحبت کنه؟!؟ اونم صداوسیمایی که واسه تیم دیگه همش حاشیه سازه! مربی و مدیرعاملو و هئیت مدیره رو میندازه بجون هم به اسم کار حرفه ای در حالیکه دو باشگاه زیر نظر یک وزیر هستن و مدیراشونم منتخب همان وزیر! شما یک کشور مثال بزن که بالاترین مقام انتخابیش بخاطر تخلف یه تیم باشگاهی بره جلو مقام کشور دیگه تا زانو خم بشه، هیئت دولتش علنا از یه تیم طرفداری کنن و کُری سنگین بخونن واسه بقیه تیما و... شما یک کشور مثال بزن که بعد از افتضاحات قرارداد ویلموتس و خلع میزبانی از ایران در آسیا و ... وزیرش استیضاح نشه(هرجای دیگه بود از شرمندگی استعفا میداد) پیگیر لیگ ایران نیستم ولی مطمئن باش یه روز قانون بر فوتبال حکم فرما میشه و اون روز مشخص میشه در این سالها چه گذشته. #کالچوپولی
    • امید IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
      آقا خالد یحیی درصد بگیر بود چرا مجیدی همون بازیکن را میخواست
    • در جواب خالد IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
      مشخص تیم حکومتی کیه؟؟؟ تیمی دو بازیکن اش به یورو پول بگیرن قرارداد بازیکن ۳۴ سالش از ۳ میلیارد یک شبه بشه ۱۴ میلیارد خودش گواه همه چی هست شما جماعت صبح زنده باد شب مرده باد دستتون واسه همه رو شده است، البته ما لذت میبریم از اینکه شما جماعت هنوز دنبال وزیر وکیل هستید نتیجه اش تو این سالها کاملا مشخص ادامه بدید
  • اکلر IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    کافی بود مورینیو بگه اینا نمیخواستن ما قهرمان بشیم. دو سوته کار رو واسشون در میوردن و با کمک داور و وزیر ارتباطات و ورزش و وزیر کشور یه جام براشون میفرستادن
  • جواب خالد IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    مخالف ترین افراد ب عملکرد کیروش و ویلموتس پرسپولیسیا بودن و صد بار راجب قرار دادش انتقاد کردن و راجب فدراسیون و وزارت ورزش انتقاد داشتن .راجب دخالت کری اقای اذری جهرمی خیلی از کشورها افراد سرشناس و صاحب منسب تیم مورد علاقشون رو مشخص میکنن در ضمن کمک اقای جهرمی ب تیم استقلال چندین بار و چندین میلیارد با اسپانسری ایرانسل بوده.در مورد رسول پناه بی احترامی و عملکرد بدش و فراری دادن بازیکنای بسیار خوب و ناسازگاریش با مدیر عامل های قبل از خودش مشخصه چه ادم منفوری هستش
  • حمید IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    امسال ارتش سرخ یعنی پرسپولیس کبیرقهرمان اسیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی